Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
Bedankt om hier ook nog even aan te herinneren. Ik was zondag even niet mee... Ik telde 4 amoerluipaarden en kreeg ook 4 namen te zien (geen Abus dacht ik). Daarbij zaten in de linkse en rechtse kooi 1 amoerluipaard en in de middenste 2 amoerluipaarden. Ben ik nu zo verkeerd of is er een nieuwe bijgekomen?
Kitan zit standaard links (te herkennen aan zijn zeer dominante en nerveuze voorkomen). Esra & Zyra zitten altijd samen te spelen, afgewisseld in de middelste of rechtse kooi, alsook Vlada midden of rechts (te herkennen aan altijd lui op een tak te slapen)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
Het automatisch remmen door magneten voelde ik bij Dawson Duel nochtans nauwelijks, zeker tegenover klassieke alpinecoasters met hetzelfde systeem. Ik dacht zelfs dat het er bij de baan gewoon niet opzat.
Dawson Duel gaat nooit over zijn maximum snelheid en het remmen is ook niet voelbaar, maar mede doordat er een max snelheid opzit geraakt de blauwe baan nooit of amper voorbij de groene, afhankelijk van de gewichtsverdeling en dispatch.