X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 61

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bellewaerde] 2017 - Dawson Duel

    Bellewaerde beleeft hoogdagen in dit verlengd weekend, de beide parking en waren zo goed als volzet, maar helaas zoals als velen al aangaven is de capaciteit van Dawson Duel veel te laag, de wachtrij zelf was niet lang, maar het was wel een uur wachten, ik kan me voorstellen als de hele rij volstaat dat de wachttijd snel 3-4 uren kan bedragen.
    Verder vond ik het een schitterend baantje die perfect in het kader van het park past!

  2. #2

    Re: [Bellewaerde] 2017 - Dawson Duel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bellewaerde2001 Bekijk Berichten
    [...] ik kan me voorstellen als de hele rij volstaat dat de wachttijd snel 3-4 uren kan bedragen.
    Verder vond ik het een schitterend baantje die perfect in het kader van het park past!
    Wat bedoel je dan met de hele wachtrij, de hele wandelbrug? Zoja, ik denk niet dat het de bedoeling is dat die ooit vol zal staan Ik ben wel blij dat er eens iemand positief is over de attractie!
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  3. #3

    Re: [Bellewaerde] 2017 - Dawson Duel

    Ja zo bedoel ik het 😉 het is toch beste een fijne rit? 😊 zeker voor de kleintjes!

  4. #4

    Re: [Bellewaerde] 2017 - Dawson Duel

    Vorig weekend was ik ook in Bellewaerde en mijn bevindingen van de Dawson Duel zijn zeer positief. Natuurlijk is er een wachtrij, dat is toch normaal voor een nieuwe attractie. Eenmaal je in zulk een karretje zit gaat het, volgens mij heel vlug naar beneden. Ik wilde ook remmen maar nergens iets te vinden. Het gaat zo snel dat ik zelf niet naar de omgeving heb gekeken. Ik ben heel blij met zulke attractie in Bellewaerde. Iets unieks die je niet in een ander park zal vinden.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •