X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 4 van de 4
  1. #1

    Yashima - Drop of Doom

    Yashima
    Drop of Doom



    In the middle of a little Asian village, Yashima´s big tower seems to rise endlessly into the sky. Once she was one of the most dangerous and powerful pirates of the Asian sea. When she died she took the secret of her treasure into her grave. But she left one message: the person who dares to climb my tower and fling oneself down will be the owner of my treasure if he survived.













    by RCT D!

  2. #2

    Re: Yashima - Drop of Doom

    Wauw, echt knap gemaakt!

  3. #3

    Re: Yashima - Drop of Doom

    Niet alleen knap gemaakt: ook héél sfeervol in beeld gebracht én gemonteerd! Heel feeërieke special effects! Heb je die zelf met vuurwerkjes in elkaar geknutseld in de editor? Ik wist helemaal niet dat er ook ergens een custom drop tower circuleerde! Hoeveel uur ben je aan dat hele gebied kwijtgeraakt?

    Ik blijf het prachtig vinden dat je dat spel zover kan drijven dat je nog amper kan herkennen dat het rollercoaster tycoon 3 is.

  4. #4

    Re: Yashima - Drop of Doom

    Wow, zeer knap gemaakt! Ik wist niet dat zoiets ook in RCT mogelijk was, dacht dat dit enkel in PC mogelijk was.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •