X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 17 van de 21 EersteEerste ... 71516171819 ... LaatsteLaatste
Resultaten 321 tot 340 van de 417
  1. #321

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Simon42 Bekijk Berichten
    Ben benieuwd om er eind deze zomer eens heen te gaan. Toverland gaf zelf aan dat ze de eerste weken nog heel wat effects willen finetunen, dus ik wacht liever tot die fase voorbij is - en ook de grootste drukte gepasseerd is
    Over drukte gesproken, las ook ergens (denk ook Looopings) dat de wachttijd van Fenix op de openingsdag maar 20 minuten was. Maar ik weet niet in hoeverre dit voor de andere dagen al het geval was natuurlijk.
    Je vois la vie en des biscuits.

  2. #322

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Vandaag voor de eerste keer naar Toverland gegaan en wist niet goed wat ik daar mocht verwachten maar ze hebben mij echt wel aangenaam verrast met de variatie van het aanbod van attracties. Het is nog geen groot pretpark maar ik weet zeker dat dit een top park word want ze hebben er toch al een aantal toppers naar mijn mening zoals Fenix en Troy.
    Ook was ik aangenaam verrast door de vriendelijkheid van het personeel heel behulpzaam en ook u steeds vriendelijk begroeten met elke attractie daar kunnen bepaalde parken wel van leren. Maar goed de reden waarom ik de stap heb gezet om vandaag te gaan was natuurlijk om het nieuwe themagebied Avalon te ontdekken waar we de nieuwe attracties Fenix en Merlin’s Quest kan terugvinden.

    Fenix:
    In 1 woord een fantastische baan er zit veel snelheid in de baan en ook genoeg airtime de treinen zijn ook heel mooi ontworpen het plaatje klopt daar volledig, de wachtrij zelf is heel mooi gethematiseerd echt van een hoogniveau enkel had ik beetje probleem mee dat het op sommige plaatsen wel heel donker was en dat je niet goed zag waar je moest stappen ofwel lag het aan mij. Verder in de wachtrij moet je uw keuze maken waar je wil zitten en laten ze u maar met mondjesmaat toe in het station zodat het niet te vol zou staan maar vandaag was dat geen probleem doordat er niet zo heel veel volk was en daardoor heb ik 3x mogen blijven zitten. Ik heb zowel Fenix backseat als frontseat gedaan mijn voorkeur gaat uit naar backseat waar je veel meer airtime hebt dan frontseat.
    Vandaag heb ik toch wel gemerkt dat de coaster nog heel veel kinderziektes had want hij is redelijk veel stilgevallen vandaag en meestal was dat op de lifthill maar zoiezo dit wordt echt een topper in de benelux of zelf in europa ( maar dat is waarschijnlijk een grote uitspraak)

    Merlin’s Quest.
    Ook deze had veel storingen vandaag waardoor die paar keer stil lag op zich een heel mooie toevoeging en het plaatje klopt volledig met het themagebied Fenix die raast u voorbij terwijl je in de boot zit nadien kom je in het darkride gedeelte en ik kan zeggen dat het daar ook van een hoog niveau is galleen spijtig dat er een scene niet werkte waar de gordijnen dicht bleven ook bij de 2de rit en ook werkte hun amatronic boom niet en dat is spijtig want dat is toch hun paradepaartje in het darkride gedeelte.
    Zelf had ik het darkride gedeelte langer verwacht want ik vind het vrij kort en dat is wel een beetje spijtig dat hoorde ik nog van andere mensen in de boot.

  3. #323

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nicooke Bekijk Berichten
    (...)enkel had ik beetje probleem mee dat het op sommige plaatsen wel heel donker was en dat je niet goed zag waar je moest stappen ofwel lag het aan mij.
    Veel mensen vinden de wachtrij op sommige punten net iets te donker. Daar zal Toverland in de nabije toekomst wel rekening mee houden en iets aan doen. Daar ben ik gerust in.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nicooke Bekijk Berichten
    Zelf had ik het darkride gedeelte langer verwacht want ik vind het vrij kort en dat is wel een beetje spijtig dat hoorde ik nog van andere mensen in de boot.
    Je moet de attractie zien als een Gondoletta en het stukje darkride is een surplus.

    Het niveau van theming bij Merlin's Quest is top. Als men in de toekomst een echte darkride zou bouwen, gaat dit zeker een prachtige attractie zijn van hoog niveau.

  4. #324

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    voor mij is het grootste minpunt en zelfs een gevaarlijk punt de draaihekjes op de trappen wanneer je de baan verlaat

  5. #325

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    voor mij is het grootste minpunt en zelfs een gevaarlijk punt de draaihekjes op de trappen wanneer je de baan verlaat
    Klopt. Na het draaihek, begint onmiddellijk de trap zonder leuning en weinig belichting. Dit zal ongetwijfeld de komende weken aangepakt worden. Via Facebook en andere kanalen lees je nu reeds vaak de feedback 'te donker'. Dit kan subtiel en snel opgelost worden.

    Hierbij nog een aantal plaatjes van afgelopen zondag:





























    Dit en veel meer: https://www.facebook.com/Themepark-M...8724551290142/

  6. #326

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    En ook ons verslag met fotomateriaal is nu klaar en staat online. Check it out !!

  7. #327

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Heeft iemand al het Magiezijn bezocht? Is dit iets speciaals?

  8. #328

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Heeft iemand al het Magiezijn bezocht? Is dit iets speciaals?
    Dit was voor mij de grootste teleurstelling van de 2 nieuwe zones. Binnen op zich wel mooi gemaakt, maar er zjin te weinig effecten / interactie om het boeiend te maken.

    Ik had gedacht / gehoopt dat bezoekers in deze ruimte een toverstok zouden ontvangen om doelen te activeren. Niets is minder waar.

    De herhalingswaarde is hierdoor zeer laag.

  9. #329

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waliboy Bekijk Berichten
    Dit was voor mij de grootste teleurstelling van de 2 nieuwe zones. Binnen op zich wel mooi gemaakt, maar er zjin te weinig effecten / interactie om het boeiend te maken.

    Ik had gedacht / gehoopt dat bezoekers in deze ruimte een toverstok zouden ontvangen om doelen te activeren. Niets is minder waar.

    De herhalingswaarde is hierdoor zeer laag.
    Bedankt voor je reactie. Vreemd, want ik dacht ook dat het de bedoeling was dat je hier met een toverstaf zaken kon activeren.

  10. #330

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Goed nieuws voor zij die het nog niet weten: de wachtrij van Fenix is beter verlicht sinds woensdag.

    Dit kan je zien op foto's van de site met de 3 O's.
    https://mobile.twitter.com/teamlooop...551169/photo/4

    Ook de nieuwe rotsen bij Djenju River's station zijn af.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 13-07-18 om 22:20.

  11. #331

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Ik was afgelopen zondag ook aanwezig om de vernieuwingen van dichtbij te bekijken.
    Petje af voor Toverland! Het is bewonderenswaardig hoeveel werk er verzet is op een jaar tijd.

    Fénix is smooth, snel, ligt er prachtig bij en heeft ondanks de beperkte lengte alles wat je van een goede wing-coaster mag verwachten. Ook de rest van Avalon mag er zijn. Hier en daar oogt het geheel nog wat kaal maar dat lijkt me vooral een kwestie van tijd. De magische vallei ligt er tegenwoordig ook stukken beter bij, nu alles volgroeid is.

    De nieuwe entree en Port Laguna zijn ook schitterende toevoegingen. Toverland oogt nu echt als een volwassen park. Het uitzicht Bij de nieuwe entree is een immense verbetering tegenover oude ingang aan de hal. Het zicht op Troy, Boosterbike en Fenix brengt je meteen in de juiste stemming.

    Naam:     IMG_1184.JPG
Bekeken:  795
Groote:   903,3 KB

  12. #332

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Gisteren eens afgezakt na Toverland, was al 4 jaar geleden ondertussen. Nieuwe investeringen zijn echt de moeite. Super leuk entree gebied, leuk sfeer, toffe kleuren. Ik hoop dat ze de helixen van boosterbike ooit nog gaan aankleden naar port Laguna. Zou tof zijn moest die baan doorheen en over van die kleurrijke huisjes gaan. En dan is dat kale stukje ook eindelijk weggewerkt . En de heuveltjes aankleden met rosten van de magische vallei, en die baan zou super mooi aangekleed zijn.

    Avalon is prachtig. Gaat alleen maar beter worden als de beplanting zijn werk gedaan heeft. Leuke sfeer, leuke details zoals the lonely road. Kindjes vonden de boottocht zeer leuk. Waterspeeltuin en gewone speeltuin ook super bevonden door de kinderen. En wij vonden Fenix dan weer schitterend. Wat een baan, leuke wachtrij, leuke sfeer. Super intens, toch een black outje gehad na de helix. Jammer dat je bij het binnen gaan van de hal moet kijken op een lelijke loods. Jammer dat ze de rotsen hier niet doorgetrokken hebben.

    Eten in flaming feather was zeer lekker. Schotel met kippenbouten zijn echt 2 kippenbillen, geen boutjes. Voor 14€ best goed, kinderschotels zijn ruim groot voor die prijs. Mijn salade was ook lekker, alleen jammer dat ze er te veel dressing opgedaan hebben. Zo een zurige dressing steekt vlug tegen. Je kreeg er dan een mini broodje bij een gigantisch veel boter. Heb doorgegeven dat ze beter die gigantiche hoeveelheid boter vervangen door een potje dressing, zodat mensen zelf kunnen dosseren naar smaak.

    De rest van het park was super zoals altijd. Blitzbahn deed ik ook nog niet. Wachtrij is mooi. Maar beter als bij woudracer was nu ook niet echt moeilijk. Heel het duitse stuk is trouwens sfeervol.

    En dan als klap op de vuurpijl, er was geen volk op een zondag in juli.
    30° en nergens moeten wachten. Zelf niet bij Fenix. Alleen Djengu en Expedition Zork en Blitzbahn was kwartier wachten denk ik. Een week na opening Avalon had ik zo weinig volk op een zondag niet verwacht.
    Laatst gewijzigd door punisher; 16-07-18 om 05:51.
    I have to tell you, every day is a roller coaster.

  13. #333

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door punisher Bekijk Berichten
    Ik hoop dat ze de helixen van boosterbike ooit nog gaan aankleden naar port Laguna. Zou tof zijn moest die baan doorheen en over van die kleurrijke huisjes gaan. En dan is dat kale stukje ook eindelijk weggewerkt . En de heuveltjes aankleden met rosten van de magische vallei, en die baan zou super mooi aangekleed zijn.
    Booster Bike in 2 verschillende thema's? Liever niet.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door punisher Bekijk Berichten
    Jammer dat je bij het binnen gaan van de hal moet kijken op een lelijke loods. Jammer dat ze de rotsen hier niet doorgetrokken hebben.
    Je weet toch dat dit later nog op de planning staat?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door punisher Bekijk Berichten
    Heb doorgegeven dat ze beter die gigantiche hoeveelheid boter vervangen door een potje dressing, zodat mensen zelf kunnen dosseren naar smaak.
    Hier houd ik van. Iedereen kan commentaar geven achteraf maar het aan het personeel meedelen doet men niet. Top dat je dat wel gedaan hebt.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door punisher Bekijk Berichten
    En dan als klap op de vuurpijl, er was geen volk op een zondag in juli.
    30° en nergens moeten wachten. Zelf niet bij Fenix. Alleen Djengu en Expedition Zork en Blitzbahn was kwartier wachten denk ik. Een week na opening Avalon had ik zo weinig volk op een zondag niet verwacht.
    Ik heb al op verschillende sites, op Twitter en Facebook gelezen dat er weinig bezoekers zijn. Ik had ook een topdrukte verwacht maar blijkbaar zijn veel mensen afwachtend tot de zogezegde stormloop voorbij is...

  14. #334

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Of misschien trekt Toverland gewoon geen volk omwille van een Wingrider? Het is niet dat het bij Troy vaak druk is (bon, ben al vijf jaar niet meer geweest, maar zo heb ik het vroeger toch vaak ervaren).

  15. #335

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Of misschien trekt Toverland gewoon geen volk omwille van een Wingrider? Het is niet dat het bij Troy vaak druk is (bon, ben al vijf jaar niet meer geweest, maar zo heb ik het vroeger toch vaak ervaren).
    Vandaag (maandag) geweest... om 10.30 binnen, tegen 12 u hadden we het volgende lijstje afgewerkt:
    - fenix left wing
    - fenix right wing
    - dwervelwind
    - djengu river
    - boosterbike

    Kort samengevat, meer tijd nodig gehad om te wandelen dan aan te schuiven.

    Het langste aanschuiven was 20 min bij de bobslee en 15 min bij de boomstammetjes.

    Bij de troy konden we blijven zitten als we wouden, als we niet de eerste keer front row gekozen hadden en de tweede keer achteraan ..

    Samenvatting: alles 2 / 3 keer gedaan en tegen 16u30 het park verlaten ... gewoon omdat het kan. (Park is open tot 19u) Super leuk park, maar net niet dag vullend.

  16. #336

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Vandaag (maandag) geweest... om 10.30 binnen, tegen 12 u hadden we het volgende lijstje afgewerkt:
    - fenix left wing
    - fenix right wing
    - dwervelwind
    - djengu river
    - boosterbike

    Kort samengevat, meer tijd nodig gehad om te wandelen dan aan te schuiven.

    Het langste aanschuiven was 20 min bij de bobslee en 15 min bij de boomstammetjes.

    Bij de troy konden we blijven zitten als we wouden, als we niet de eerste keer front row gekozen hadden en de tweede keer achteraan ..

    Samenvatting: alles 2 / 3 keer gedaan en tegen 16u30 het park verlaten ... gewoon omdat het kan. (Park is open tot 19u) Super leuk park, maar net niet dag vullend.
    Ook ik had dat gevoel vorige week maandag dat het park nog niet dag vullend is als het niet druk is maar ik klaag niet ook wij hebben 3x mogen blijven zitten bij fenix.
    Toen wel langste moeten wachten bij bobslee toen 45 minuten.
    Laatst gewijzigd door nicooke; 16-07-18 om 18:43. Reden: foutje

  17. #337

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nicooke Bekijk Berichten
    Ook ik had dat gevoel vorige week maandag dat het park nog niet dag vullend is als het niet druk is maar ik klaag niet ook wij hebben 3x mogen blijven zitten bij fenix.
    Toen wel langste moeten wachten bij bobslee toen 45 minuten.
    Klagen zeker niet, het was mijn eerste bezoek aan het park en we hebben ons echt goed geamuzeerd. Maar de kalmte was wel opvallend ;-)

  18. #338

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Het is inderdaad op rustige dagen nog niet dagvullend maar dat is bijvoorbeeld de Efteling ook niet (op rustige dagen).

    Ik zou zeggen : geniet van dit mooie parkje en maak herhaaldelijke ritjes in de attracties nu het nog kan.

    Voor je het weet is dit qua attracties het 'grootste' park van Nederland.

  19. #339

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Het is inderdaad op rustige dagen nog niet dagvullend maar dat is bijvoorbeeld de Efteling ook niet (op rustige dagen).

    Ik zou zeggen : geniet van dit mooie parkje en maak herhaaldelijke ritjes in de attracties nu het nog kan.

    Voor je het weet is dit qua attracties het 'grootste' park van Nederland.
    Er zijn niet zoveel parken die dagvullend zijn zonder volk. Als je in PHL overal gewoon kunt instappen ben je daar ook super vlug rond. Is allemaal gewoon een kwestie van drukte. Ik ben al in WH geweest waar we alles 2 a 3 keer gedaan hadden en het toen nog lang geen sluitingstijd was.

    Dus ja wat is dagvullend. Ik heb het eigenlijk liever zoals in TVL, dan heb je ten minste alles een aantal keer gedaan op een hele dag. Heb zondag zeker 25 attracties kunnen doen. Mijn vorige park bezoekje aan PHL heb ik in totaal 8 attracties kunnen doen. Dus geef mij maar toverland zonder drukte
    I have to tell you, every day is a roller coaster.

  20. #340

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Wij waren ook vorige week naar toverland geweest op de eerste midzomer avond. We dachten omdat dit event plaats vond dat we zeker redelijk vroeg bij het park moesten zijn.. Maar dat was dus totaal niet zo. Wij kwamen om 09:45u aan en we stonden met de auto hellemaal vooraan wat we allemaal heeeeeel raar vonden.. Zeker met de nieuwe achtbaan en thema gebieden... Dus we dachten miss kommen de meeste gewoon later tegen de avond maar dat was dus ook niet zo. Tegen een uur of 8 leek het park pressies bijna leeg te zijn.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •