X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 19 van de 21 EersteEerste ... 91718192021 LaatsteLaatste
Resultaten 361 tot 380 van de 417
  1. #361

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Voilà er wordt vaak gesproken over de kalmte in het park.

    Waar velen geen rekening mee houden is dat het park 2 attracties, enkele horecapunten, enkele shops, enkele speeltuintjes,... rijker is.

    Ook de oppervlakte is aanzienlijk vergroot.

    De toenemende bezoekersstroom is dus moeilijk te meten.

  2. #362

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Ben blij te lezen dat ik niet alleen sterretjes zat en zwart zag voor de ogen ik dacht in eerste instantie dat het aan mij lag maar blijkbaar is de baan toch heel intens van de 4 keer had ik dit ook 3 keer voor.

  3. #363

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nicooke Bekijk Berichten
    Ben blij te lezen dat ik niet alleen sterretjes zat en zwart zag voor de ogen ik dacht in eerste instantie dat het aan mij lag maar blijkbaar is de baan toch heel intens van de 4 keer had ik dit ook 3 keer voor.
    Ik kon ze ook zien .

  4. #364

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Het personeel was enorm vriendelijk en de operations waren ongezien, zelfs toen het heel rustig was bleven Troy, Dwervelwind en Fēnix met twee treinen rijden. Het park is ook duidelijk bezig met professionaliseren, de nieuwe wachtrij van Troy is een grote vooruitgang en er zijn eindelijk bagagebakken bij Troy en Dwervelwind.
    Bij ons reden zowel Dwervelwind als Troy maar met 1 trein. Bij troy ging dat erg vlot en moest je niet wachten. Bij Dwervelwind duurde alles net iets langer omdat er daar 1 medewerker was voor bediening en controle samen.
    Fenix reed ondanks de kalmte wel met twee treinen.

  5. #365

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Bij ons reden zowel Dwervelwind als Troy maar met 1 trein. Bij troy ging dat erg vlot en moest je niet wachten. Bij Dwervelwind duurde alles net iets langer omdat er daar 1 medewerker was voor bediening en controle samen.
    Fenix reed ondanks de kalmte wel met twee treinen.
    Bij ons op zondag hetzelfde, alles 1 treintje en gewoon instappen. Maar er komen ook veel gezinnen met kleine kinderen hier, die slagen natuurlijk alle grote dingen over en gaan gewoon naar de kinderattracties en speeltuinen, daar was wel redelijk veel volk. Glijbanen, truckers, dat magische huis, toch allemaal voor moeten aanschuiven.
    I have to tell you, every day is a roller coaster.

  6. #366

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Ik ga later nog een grotere post of een TR maken met enkele foto's, maar hier wat reacties op wat in de laatste twee pagina's in dit topic geschreven is:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Wat me meer zorgen baart, is dat ik telkens lees dat het zo rustig in het park is. Ik heb nog van niemand gehoord dat het er druk(ker) was. Je kan nochtans niet naast de reclame kijken, zowel op internet als op Vlaamse televisie! En Toverland is nu niet bepaald een dure uitstap, en ligt ook niet zo ver van de Belgische grens. Op warme dagen kan je je er beter vermaken dan in Efteling, want er zijn meer waterattracties... Zowel in België als Zuid-Nederland is het al meer dan een week vakantie, en ook Midden-Nederland is er intussen aan begonnen. Ik hoop oprecht voor het park dat het er snel wat drukker zal worden, zodat deze uitbreiding mooi rendeert.
    Ik was afgelopen woensdag voor de eerste keer in Toverland en ik was verrast op twee manieren: ik was zeer aangenaam verrast van de grootte van het park, ik dacht eigenlijk dat het nog steeds kleiner was. En op de andere manier heb ik mij laten verrassen door de plotse drukte. Jawel: ik lees hier meerdere keren dat het zeer kalm is in het park, daar heb ik absoluut niks van gemerkt. We waren rustig alle attracties aan het aflopen en wanneer we bij de bobkart kwamen, was er ineens een rij van 60 minuten. Oeps!

    Bij Fenix stonden we toch ook dikwijls 20 minuten aan te schuiven, en na een korte storing ergens in de vroege avond stond er een behoorlijk lange rij die we weer verlaten hebben om Troy te gaan doen in de plaats. Ook opvallend vond ik dat er sommige momenten relatief korte wachtrijen waren maar dat het dan weer heel druk op de paden en terrasjes was. Veel van de bezoekers komen precies meer voor de gezelligheid en minder voor de attracties.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door punisher Bekijk Berichten
    Ik denk dat dat best wel eens kan tegen vallen voor die persoon in kwestie dan. Ik deed ook nog nooit een wing-coaster en ik vond hem super intens. Veel intenser dan Black Mamba en Oziris, dat zijn stukken mindere intense banen t.o.v Feñix.

    Trouwens op deze baan mijn 1ste echt black out gehad. Nog nooit voorgehad, een klein beetje ooit op een boomerang, maar deze op Feñix was veel intenser. Sorry niet eens met jouw vergelijking.

    Dat hij jou minder bekoord kan ik aanmemen, maar een rustige baan kan je dit toch ook niet noemen.
    Ik deed ook PHL de afgelopen week en om te zeggen dat Fenix intenser is dan Black Mamba vind ik nu ook niet helemaal waar. Ik zag de eerste keer helemaal niets meer van de helix tot voorbij de onride foto, de paar keer daarna was dat minder lang en bij een laatste nachtelijke vlucht net voor de vuurwerkshow zag ik alleen een beetje sterretjes. Dat moment is idd intens en als je dat als maatstaf neemt is hij intenser dan Black Mamba, maar Black Mamba blijft de hele rit zo enorm razen, ik vind die baan eigenlijk té krachtig. Hij gaat ook zo snel dat je veel te weinig van het prachtige thema ziet naast de baan. Maar dat is voor een ander topic.

    Ik snap wel dat hij kan tegenvallen als je hem met andere soorten vergelijkt, ik heb zelf ook nog nooit een wing coaster gedaan, maar ik heb het idee dat hier wel het onderste uit de kan gehaald is. Als ik dit vergelijk met mijn eerste B&M dive coaster ervaring in Baron 1898 vorig jaar scoort Fenix toch wel echt dubbele punten.

    Meer over andere attracties volgt later.

    En @Nathan G, ik had zo'n vermoeden dat ik de persoon met het Wildfire T-shirt voor mij in de rij toen we stonden aan te schuiven voor Fenix in het donker al eerder had gezien

  7. #367

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    En @Nathan G, ik had zo'n vermoeden dat ik de persoon met het Wildfire T-shirt voor mij in de rij toen we stonden aan te schuiven voor Fenix in het donker al eerder had gezien
    Hehe, lol
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  8. #368

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Deze woensdag naar Toverland geweest en ja het was toch al iets drukker.. (aangenaam druk)
    Vind dat dit park echt goed bezig is je krijgt het vakantie gevoel echt wel als je in het park rond loopt en zeker als het bijna donker is echt mooi en gezellig park. Niet een van de grootste maar wel een van de gezelligste parken! En het vuurwerk vond ik ook echt wel de moeite om te zien duurt niet lang (ongeveer 10 min) maar wel mooi met die muziek en de sfeer. Hopelijk blijft dit park zo verder groeien .
    Hieronder de sfeer video van ons dagje Toverland op Midzomer.

    Themeparker

  9. #369

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eftelplopsa Bekijk Berichten
    Deze woensdag naar Toverland geweest en ja het was toch al iets drukker.. (aangenaam druk)
    Vind dat dit park echt goed bezig is je krijgt het vakantie gevoel echt wel als je in het park rond loopt en zeker als het bijna donker is echt mooi en gezellig park. Niet een van de grootste maar wel een van de gezelligste parken! En het vuurwerk vond ik ook echt wel de moeite om te zien duurt niet lang (ongeveer 10 min) maar wel mooi met die muziek en de sfeer. Hopelijk blijft dit park zo verder groeien .
    Hieronder de sfeer video van ons dagje Toverland op Midzomer.

    Bedankt voor je filmpje en kort verslagje. Blij te lezen dat het er gezellig druk was!

  10. #370

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Vandaag (opnieuw) een bezoek gebracht aan Toverland.

    Dwervelwind was gesloten, omdat er een boom op het spoor van de achtbaan was gevallen.
    Gelukkig stond het treintje in het station, anders had dit wel heel anders kunnen aflopen.

    De omver gevallen boom werd deze namiddag reeds verwijderd. Ik verwacht dat de baan snel opnieuw zal heropenen, na een grondige check van de overige bomen rond de achtbaan.





    Bron: https://www.facebook.com/themeparkmagic1/

  11. #371

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Iemand een idee van de drukte en wachttijden bij dit hele warme weer? Iemand geweest dit weekend bvb?

  12. #372

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ceedeeke Bekijk Berichten
    Iemand een idee van de drukte en wachttijden bij dit hele warme weer? Iemand geweest dit weekend bvb?
    Zowel gisteren als vandaag, zeer rustig...

  13. #373

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Goeie moment om te gaan morgen dan denk ik :-)

  14. #374

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Ik ben zaterdag ook eens langsgegaan in het nieuwe Toverland. Avalon is heel mooi vormgegeven het is ook fijn dat je meerdere paden van A naar B hebt en bijgevolg kan kiezen. Ik ben zowaar enthousiast over Fenix! Zowel Raptor als Flüg der Daemonen hadden die klus niet geklaard. In Sevenum geven ze wél een snelle rit zonder onderbrekingen en mét wat pit! Naar mijn gevoel verdient de zone nog wel een extra attractie zodat je er langer moet blijven plakken en er meer van 'moet' genieten.

    Het entreegebied is heel zomers en prachtig afgewerkt, ik denk alleen dat ze zich een beetje vergist hebben in hoeveel volk daar gedurende de dag passeert: volgens mij gebeurt dat vooral 's ochtends en 's avonds en zijn die kraampjes gedurende de rest van de dag technisch werkloos. Dat lijkt mij pas te beteren wanneer er ook extra zones links van de inkomzone bijkomen.

  15. #375

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Ik was er dit weekend ook op zaterdag. Was aangenaam in het park, nergens grote wachtrijen met uitzondering van de blitzbaan daar was 25-40 min de aanduiding.

  16. #376

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Inderdaad... vandaag geweest. Rustige dag, enkel inderdaad blitzbaan, 25min.... de rest max 15 min.

  17. #377

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Door de uitbreiding ende mooie afstand tussen de attracties zal je volgens mij niet snel last hebben van drukte in het park. Ze zorgen er meestal ook voor dat er voldoende capaciteit is. Zo was er zaterdag op fenix al de inzet van 2 treinen. Dat hebben ze in de loop van de dag veranderd naar 1 trein omdat die het ook perfect aan kon.

  18. #378

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Ik snap wel dat hij kan tegenvallen als je hem met andere soorten vergelijkt, ik heb zelf ook nog nooit een wing coaster gedaan, maar ik heb het idee dat hier wel het onderste uit de kan gehaald is. Als ik dit vergelijk met mijn eerste B&M dive coaster ervaring in Baron 1898 vorig jaar scoort Fenix toch wel echt dubbele punten.
    Dat valt volgens mij niet te betwisten. Baron1898 was echt een teleurstelling. Ik deed de coaster voor het eerst toen hij al een jaar open was en had onmiddellijk zo iets van: En was het dit nu? Zo kort en eigenlijk zelfs een beetje saai... (Behalve het de inkleding). Is iedereen hier nu zo lyrisch over?

    Dat gevoel overheerste zeker niet bij Fenix, en misschien hebben ze inderdaad de bijna ultieme wing-coaster gebouwd en ik ben blij dat ik dit type achtbaan eens heb mogen ervaren. Bovendien knap dat hij zo een verschillende ritervaring kan opleveren op de verschillende positie's.... Maar intens? Blackout's? Beste achtbaan van de lage landen? Drie keer neen.

    Bij onze eerste ervaring met Troy konden we toch minstens op 1 en eigenlijk op 2 vragen "Ja" antwoorden. (Alleen de blackout's waren er ook hier niet bij)

  19. #379

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eftelplopsa Bekijk Berichten
    Deze woensdag naar Toverland geweest en ja het was toch al iets drukker.. (aangenaam druk)
    Vind dat dit park echt goed bezig is je krijgt het vakantie gevoel echt wel als je in het park rond loopt en zeker als het bijna donker is echt mooi en gezellig park. Niet een van de grootste maar wel een van de gezelligste parken! En het vuurwerk vond ik ook echt wel de moeite om te zien duurt niet lang (ongeveer 10 min) maar wel mooi met die muziek en de sfeer. Hopelijk blijft dit park zo verder groeien .
    Hieronder de sfeer video van ons dagje Toverland op Midzomer.

    Wat een knap filmpje heb jij gemaakt, dit kan bijna dienen voor een commercial !

  20. #380

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    ^ what he said!! Het filmpje was mij voordien ontgaan. Er zijn blijkbaar verschillende duo's die de vuurshow op het dak van Troy doen. Ik ben stiekem een beetje jaloers op hetgeen jullie te zien kregen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •