X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 10 van de 21 EersteEerste ... 8910111220 ... LaatsteLaatste
Resultaten 181 tot 200 van de 417
  1. #181

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Amai die parking! Inclusief een hoeveelheid bomen waar een niet nader genoemd park aan de westkust van in kramp zou schieten wanneer daar daar parkeerpotentieel voor zou moeten ingeleverd worden. En met tegels en al! sommigen leggen dat zelfs in hun park nog niet!

  2. #182

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    En plots gaat het heel goed vooruit bij Fēnix, de eerste inversie van Toverland is een feit!





    Foto's: ToverlandFansite
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  3. #183

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Waw.

    Just, waw.
    Je vois la vie en des biscuits.

  4. #184

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Geen commentaar:

  5. #185

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Geen commentaar...
    Wél commentaar! Dit is exact het soort praktijken waarover ik minder enthousiast word bij bedrijven als imascore... Het klinkt allemaal zo dertien in een dozijn. Het schurkt heel dicht aan tegen zowel de magische vallei als de chiapaszone. Vanaf de eerste tonen druipt de imascorigheid er af. Ze moeten toch beter kunnen dan telkens met variaties op hetzelfde thema af te komen?

  6. #186

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Wél commentaar! Dit is exact het soort praktijken waarover ik minder enthousiast word bij bedrijven als imascore... Het klinkt allemaal zo dertien in een dozijn. Het schurkt heel dicht aan tegen zowel de magische vallei als de chiapaszone. Vanaf de eerste tonen druipt de imascorigheid er af. Ze moeten toch beter kunnen dan telkens met variaties op hetzelfde thema af te komen?
    Verschil met magische vallei is inderdaad wel erg klein...
    It doesn't need to go faster, higher and longer. The total experience that's important!

  7. #187

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Dan moet je eerst gaan vragen wat toverland besteld heeft. Zij zijn de klant en vragende partij. Misschien was het wel hun wens??

  8. #188

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Wat blijft dit toch heerlijk om volgen:





    Bron: https://www.facebook.com/ToverlandFansite/

  9. #189

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steventje Bekijk Berichten
    Dan moet je eerst gaan vragen wat toverland besteld heeft. Zij zijn de klant en vragende partij. Misschien was het wel hun wens??
    Precies, dat denk ik ook. Vaak wil het park gewoon deze sound krijgen en dan levert IMAscore dit ook. Met vele andere soundtracks (Helix, The Smiler, Thorpe Park, Mami Wata, maar ook Toverlands eigen Magic Forest) hebben ze volgens mij toch bewezen dat ze echt wel andere dingen aankunnen.

  10. #190

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Aflevering 2 van The Making of Port Laguna & Avalon:


  11. #191

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Putoor Bekijk Berichten
    Precies, dat denk ik ook. Vaak wil het park gewoon deze sound krijgen en dan levert IMAscore dit ook. Met vele andere soundtracks (Helix, The Smiler, Thorpe Park, Mami Wata, maar ook Toverlands eigen Magic Forest) hebben ze volgens mij toch bewezen dat ze echt wel andere dingen aankunnen.
    IMAScore is koning van het neerzetten van sfeer. De Magische Vallei, Port Laguna en ook de Nieuwe zone worden qua sfeer amper verschillend, dus dan hoor je dat ook terug in de muziek. Kijk anders maar eens naar die brug op de laatste foto. Zelfde opstapeling van stenen die je ook in de Magische Vallei en Port Laguna ziet.

    Overigens heeft IMAScore ook de trailermuziek voor de laatste paar Star Wars films en ook de Solo Film verzorgt. Dat klinkt toch ook bewust anders.

    En for the record: Het muzikaal niveau van Chiapas ligt toch wel een pak hoger dan dit hoor. Ik snap wel waarom je de link legt, maar werkelijk de enige overeenkomst is dat dezelfde instrumenten gebruikt worden voor de hoofdlijn van de muziek, maar waar chiapas nog tal van ondersteunende lijnen heeft, zijn deze hier maar zeer magertjes aanwezig (laten we zeggen: De details ontbreken).

  12. #192

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Stevig tempo:



    Bron: https://twitter.com/toverlaan

  13. #193

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Na het bereiken van de Immelman en de Helix volgt een Zero-G Roll. Een tweede inversie in de bouw van Fēnix is een feit:







    Bron: https://www.facebook.com/ToverlandFansite/

  14. #194

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree


  15. #195

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    dus enkel bocht op hoogte nog en stuk overkop en de scherpe bochtjes en baan is af wow

  16. #196

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    De vista's vanop het hoogste punt van Troy worden er ook niet slechter op!


    Bron: Tessa Maessen op Twitter

  17. #197

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Prachtig zicht, ik kijk er al naar uit om het te zien als het klaar is.

  18. #198

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    De vista's vanop het hoogste punt van Troy worden er ook niet slechter op!


    Bron: Tessa Maessen op Twitter
    Ondanks BoosterBike niet gethematiseerd is vind ik het niet storend dat een groot deel van de achtbaan er ongethematiseerd bijligt. Doordat hij een soort van scheiding vormt tussen Troy, Port Laguna en De Magische Vallei vormt hij zowat de rode draad tussen de verschillende zones.

    Voor mij hoeft een uitgebreide thematisatie niet, maar als ze het toch doen opteer ik voor een thematisatie met vooral veel groen. Bamboe, varens, tropische planten, ... Lijkt me aan te sluiten bij alle drie de themagebieden. Voor de karretjes van de BoosterBike misschien meer de nadruk leggen op het 'ontdekken' en 'avontuurlijke' om zo een neutraal thema te creëren.

  19. #199

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    BoosterBike zou ik een nieuwe naam geven, beter passend bij de rest van de zone Magical Forest? Ik zou dan ook extra groene aankleding geven, met bvb. een boom bij de grote helix. De motors zou ik herthemen naar een meer fantasierijke variant.

  20. #200

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    En toen was de baan compleet!

    Naam:     DcmjT0UXUAQrVB1.jpg large.jpg
Bekeken:  2250
Groote:   470,9 KB

    Bron: https://twitter.com/tessamaessen (aka de comms manager van het park )
    Je vois la vie en des biscuits.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •