X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 32

Onderwerp: [Toverland] 2019

  1. #1

    [Toverland] 2019

    Een nieuwe (recente) foto van Avalon verscheen vandaag op de Facebookpagina van Toverlandfansite. De linkermuur van het stationsgebouw van Fenix heeft nog steeds geen theming gekregen...

    Maar ik ben nieuwsgierig naar de extra scène!

  2. #2

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Teaser:

    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  3. #3

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Inmiddels zijn er ook 2 concepten vrijgegeven:




  4. #4

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Ik vind het er heel knap uitzien, en het zal volgens mij zeker bijdragen tot de beleving en het verhaal van de zone. Keep up the good work!

    Hopelijk stijgen de bezoekersaantallen dit jaar ook weer door, zodat we in de toekomst nog meer van dit soort uitbreidingen mogen krijgen!

  5. #5

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Lang gewacht op dit nieuws, blij om eindelijk te weten wat ze met die scènes gaan doen. Het ziet er idd opnieuw fantastisch uit. Ik kan al niet meer wachten om het binnen enkele weken zelf te gaan bekijken! Hopelijk hebben ze dat verdomde draaihekje ook aangepakt
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  6. #6

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Sluit mooi aan bij wat ze in de zone al met halloween deden. Ik ben fan van de sfeer, die zou natuurlijk het best tot zijn recht komen met wat beweging en begeleidende effectjes. Ik hoop dat dat ook het geval blijkt.

    Als er nog zo'n onmenselijk warme zomer volgt gaan ze er wel wat mogen doen aan dat station. Ik smelt niet meteen weg voor een ijskoningin wanneer de omgevingstemperatuur naar een sauna neigt. Het zou natuurlijk ook kunnen dat die warmte daar gepland was om het contrast met de ijsheks te kunnen maken, maar dat zou ik persoonlijk toch een minder slim idee vinden.

  7. #7

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Benieuwd hoe dit in de praktijk gaat uitwerken. In de concepten zien die monikken er gaaf uit omdat er redelijk veel kort bij elkaar staan. In de praktijk ga je echter een enorm gat krijgen tussen de track en de monikken in (waar de trein door moet) en die lege ruimte gaat zeker zijn effect op de beleving hebben.

  8. #8

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Benieuwd hoe dit in de praktijk gaat uitwerken. In de concepten zien die monikken er gaaf uit omdat er redelijk veel kort bij elkaar staan. In de praktijk ga je echter een enorm gat krijgen tussen de track en de monikken in (waar de trein door moet) en die lege ruimte gaat zeker zijn effect op de beleving hebben.
    Je ziet die monniken toch alleen maar als je in de trein zit (en dat gat dus bijgevolg opgevuld is)...?
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  9. #9

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Je ziet die monniken toch alleen maar als je in de trein zit (en dat gat dus bijgevolg opgevuld is)...?
    Dus jij kijkt nooit voor je?

    Akkoord, als je achterin zit zul je er weinig van merken. Maar toch zeker de voorste 2 rijen gaan veel leegte zien.

  10. #10

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Die monniken staan in de bocht waar je die scène binnenrijdt, net na het station. Als je naar de concept kijkt, zie je de track aan de rechterkant ook afgebeeld. Er zal in het echt dus niet meer plaats tussen zijn dan op de concept, doordat het in een bocht is zullen ze ook steeds deels 'voor je' staan en zal dat 'gat' volgens mij wel meevallen. Ik verwacht toch niet dat dat een probleem zal zijn.

    Ik had eerlijk gezegd ook wel een vrolijker thema verwacht, maar ben benieuwd hoe het er zal uitzien.

  11. #11

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Als dit alles is vind ik het echt wat weinig. Die muur waar die draak in zit Die was er al aanwezig. Dus alleen een draakje dat miss op een schermte zien gaat zijn. een paar poppen en dat is het? vind het toch nogal kaal. Had eerder verwacht dat de muren in rots decor zouden gaan. Maar als je nu goed kijkt lijkt het zelfs gewoon nog altijd de zwarte loods muren te zijn. Miss dat er in de binnen bocht ook nog wel iets te zien gaat zijn.. Miss willen ze ook niet alles verklappen. Maar zoals mensen die aan de linkerkant zitten, zien de poppen nog niet eens staan. Hoop dat ze er dan wel verschillende efecten bij gaan insteken. En dat ze met een rol gordijn of zo gaan werken dat het donkerder is in de hal. Maar dat is miss weer moeilijk voor de coaster. Miss ben ik wat te snel aan het gaan.. Ben benieuwd naar het resultaat in plaats de tekeningen.
    Themeparker

  12. #12

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Ik vind het op zich leuke concept-arts. Ik hoop dat die loodsmuren weggewerkt gaan worden maar ik vrees ervoor. Het zijn die zichtbare stukken loods die me uit de fantasiewereld van Avalon terug naar de realiteit halen, en dat is spijtig.

    Ik wacht natuurlijk af tot het eindresultaat en hoop echt dat het geen matige afwerking wordt.

  13. #13

    Re: [Toverland] 2019

    Daar vrees ik toch niet voor. Ze zijn toch wel heel gedetailleerd te werk gegaan met Avalon? En vergeet niet, die 2 afbeeldingen zijn maar teasers... Een voorproefje op wat komen gaat

  14. #14

    Re: [Toverland] 2019

    Toverlandfansite maakte een overzicht van alle aanpassingen en toevoegingen die afgelopen wintersluiting zijn doorgevoerd. Voornamelijk in Port Laguna en Avalon zijn er veel toevoegingen gebeurd.

    Alle veranderingen toegelicht in het artikel van Toverlandfansite met bijhorende foto's:

    https://www.toverlandfansite.nl/nieu...maal-veranderd

  15. #15

    Re: [Toverland] 2019

    Vandaag naar Toverland geweest. De loods muren waren nog mooi aanwezig, poppen aan de kant. En een draken hoofd voor je de lifthil op gaat. De geluids efecten zijn er wel mooi aanwezig maar die loods stoort me echt wel. En die poppen staan er ook maar raar bij. Had echt meer het niveau verwacht van Merlins quest. Moet wel zeggen de ijs draak is wel een leuke toevoeging met de geluids efecten.
    Themeparker

  16. #16

    Re: [Toverland] 2019

    Op twitter zag ik volgende foto passeren van het stukje darkride:
    https://twitter.com/teamlooopings/st...60725608693762

    Voor wat ik hier kan zien ben ik eigenlijk wel teleurgesteld. De foto's die ik van de draak gezien heb zagen er dan wel weer goed uit, maar dit... Oké, het zou kunnen dat de misteffecten nog niet optimaal werkten, maar dat zal niet zo'n gigantisch verschil gemaakt hebben... Ik vind het ook jammer dat de loods nog te duidelijk zichtbaar is. Eerlijk is eerlijk, ik had er meer van verwacht.

  17. #17

    Re: [Toverland] 2019

    Bij een voormiddaagse rit zag ik de moniken en de draak nauwelijks. Belichting-probleem of is het omdat je dan de zon tegemoet rijdt? Bij latere ritten was het al beter, maar ... Het is idd nog steeds een loods, de moniken staan daar ondanks hun kap op erg kaal en je ziet de bedrading van de drakenkop t.h.v. de nek.

    Nu ik in zaag-modus ben: nog steeds voorbijhollen aan al het fraaie in de wachtrij om dan te worden opgehokt in het chaotisch station. Ik bereed Fenix 4 keer, waarvan 0 keer dezelfde rit als m'n twee jongens.

    Jammer om opnieuw maar met één trein te rijden. Het wachten varieerde van 40 min. kort voor de middag tot 15 min kort voor sluiten. Aanvaardbare tijden, maar letterlijke buitenstaanders zien daardoor maar heel zelden een trein rijden. Doet me denken aan Kärnan.

    Hint voor wie ook ongeduldig is: ga voor rij 3 of 4. Die zijn wel nog +1m40, geheid minder volk.

    Ook een werkpuntje: de primitieve poort tussen de stoffige parking en het park ging pas om.10:00 open. Dus ook daar ophokplicht, zonder versnaperings- of sanitaire mogelijkheden. Onbegrijpelijk voor een park met een nagelnieuwe entrée.

    Positief: extreem vriendelijk personeel bij quasi alle attracties, zeker als je een vroege bezoeker bent. Hint: we begonnen de dag met een dubbeltje Maximus en een frontje Booster.

  18. #18

    Re: [Toverland] 2019

    Het stukje bij naar buiten rijden is wel mooi aangepakt. Met de ijsdraak. Hij beweegt mooi met rook uit zijn mond. En leuke gelluids efecten. En ja ik had de bedrading ook zien hangen aan zijn nek. Maar dat zullen ze nog wel oplossen denk ik. Maar snap niet na al die aankondigingen dat ze nog altijd niet die loods aangepakt hebben. En er zijn wel toiletten hoor als je het park nog niet in kan.
    Themeparker

  19. #19

    Re: [Toverland] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eftelplopsa Bekijk Berichten
    Het stukje bij naar buiten rijden is wel mooi aangepakt. Met de ijsdraak. Hij beweegt mooi met rook uit zijn mond. En leuke gelluids efecten. En ja ik had de bedrading ook zien hangen aan zijn nek. Maar dat zullen ze nog wel oplossen denk ik. Maar snap niet na al die aankondigingen dat ze nog altijd niet die loods aangepakt hebben. En er zijn wel toiletten hoor als je het park nog niet in kan.
    De loods verdwijnt met de jaren door begroeiing

  20. #20

    Re: [Toverland] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    De loods verdwijnt met de jaren door begroeiing
    Dat zal vast wel de bedoeling zijn, maar bij zo'n beetje elk project waarbij dat ook de bedoeling was is inmiddels wel bewezen dat dit in de praktijk volstrekt niet werkt. Je blijft altijd de loods door de begroeiing heen zien, vooral in voor- en najaar als de begroeiing maar dunnetjes is. Spijtig dat pretparken daar nog altijd in trappen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •