X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 5 van de 21 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 100 van de 417
  1. #81

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Ik vind het ook mooi, maar voor mij mist het toch een beetje de warmte die een logo van een pretpark zou moeten geven.

  2. #82

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Ik vind het best geslaagd, op de T na die iets speciaals had mogen hebben. Het is inderdaad nu een volwassen logo geworden

  3. #83

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Ik vind het ook wel iets hebben, als een logo veranderd is het natuurlijk altijd even wennen.

  4. #84

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Het is goed dat ze van dat kindse af zijn, maar verder vind ik het ook wat weinig. Er mist precies iets. Maar ik vind het wel een verbetering.

  5. #85

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Het ziet er stijlvol uit, maar precies net iets te strak denk ik. Het geeft me niet echt een warm gevoel. Maar toch zeker niet mis.
    Ben ik trouwens de enige die direct aan een ander logo moest denken en het binnen de vijf seconden ook vond: Rulantica?

    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  6. #86

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Kijk, dat logo heeft minder rechte letters, en dat ziet er al direct veel gezelliger uit vind ik. Tzal moeten wennen.

    Gohja, met die krullen lijkt het op veel hé. Mij deed het eerst ook wat aan het Efteling-logo denken, gewoon omwille van die krullen. En in de comments op Looopings zeggen mensen dat het op het logo van Phantasialand lijkt...

    PS. De T had inderdaad ook een golvend lijntje mogen hebben, het is vooral in de eerste helft van de naam dat er iets mist. Maar misschien dat Toverland zelf dacht dat het dan te veel op Rulantica ging lijken?

  7. #87

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Er bloost blauw staal bij toverland... Fijn kleurtje.

  8. #88

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Steekt inderdaad mooi af tegenover de grauwe lucht op deze foto

  9. #89

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Altijd fijn een nieuwe B&M vlakbij de deur te verwelkomen (waar is de tijd dat het volledige forum op zijn kop stond toen Black Mamba bekend werd ...)

  10. #90

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Altijd fijn een nieuwe B&M vlakbij de deur te verwelkomen (waar is de tijd dat het volledige forum op zijn kop stond toen Black Mamba bekend werd ...)
    Ongeveer 12 jaar geleden

    Maar ik herinner me wel het effect en de hype nog heel goed.

    Nu ben ik precies toch minder enthousiast. Maar dat komt omdat ik al véél meer ervaring met B&M heb en het afwisselende er uit is en - zoals ik al eerder beschreef - de concepten van de baan me tegen vallen (geen theming tijdens de rit). Desalniettemin is dit een baan die ik zeker eens van dichtbij zal gaan bekijken.

    Mochten ze nu alsnog beginnen aan theming rondom de baan, dan zal ik zelf in elk geval opeens weer wél hyped worden

  11. #91

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Filmpje van de constructiesite:


  12. #92

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Avalon vanuit de lifthill van Dwervelwind:










    Bron: Facebook Toverlandfansite

  13. #93

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Dat showgebouw van de boottocht ziet er toch een stuk grootser uit dan ik verwacht had. Toverland toont nu meer dan ooit zijn potentieel - ik vind dat die boottocht daar meer aan doet dan de coaster eigenlijk .

  14. #94

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Maar het gaat duidelijk weer een jaar of 15 duren eer dat gebied er geloofwaardig uitziet als een oud en mythisch Avalon. Het is echt een volledige kaalslag en bomen groeien niet zo snel. Het voordeel is dan wel dat het allemaal mooi oud wordt.

  15. #95

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Maar het gaat duidelijk weer een jaar of 15 duren eer dat gebied er geloofwaardig uitziet als een oud en mythisch Avalon. Het is echt een volledige kaalslag en bomen groeien niet zo snel. Het voordeel is dan wel dat het allemaal mooi oud wordt.
    Mja, ze kunnen er wel al wat volgroeide bomen planten. In Brugge deden en doen ze hetzelfde met de heraanleg van 't Zand.

  16. #96

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Inderdaad, het hoeven niet allemaal jonge planten te zijn, men verplaatst geregeld grote bomen, al staat daar natuurlijk wel een grotere kostprijs tegenover. Jonge bomen zullen altijd stukken goedkoper zijn.

  17. #97

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Mja, ze kunnen er wel al wat volgroeide bomen planten. In Brugge deden en doen ze hetzelfde met de heraanleg van 't Zand.
    Doet me er aan denken dat PDP dit ook onlangs heeft gedaan.... : die reusachtige palmbomen.

  18. #98

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Hola, dat is best wel een grote bouwwerf ... benieuwd hoe het er over enkele maanden zal uitzien
    Het nieuwe logo vind ik persoonlijk wel geslaagd. Ik heb het oude logo eens opgezocht via Google afbeeldingen (kon het mij niet direct voor de geest halen) en daarin stond precies "Joverland" geschreven".
    Once you sit back, you never go back.

  19. #99

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Het toekomstig entreegebied:








    Bron: Facebook Toverlandfansite

  20. #100

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Ik vind het daar verbazend snel opschieten! De ingang begint zich echt al mooi af te tekenen. Ik verlang al naar de opening volgend jaar
    En de nieuwe Toverland Fanday staat al met stip aangeduid in mijn agenda!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •