Ik sluit me aan bij Pretparkfreak7. Ik vind dit project zeer interessant om te volgen, maar die video's geven mij eerder een "ahzo"-gevoel dan een "wauw"-gevoel.

Als je het beeld en het geluid van die teasers apart zou bekijken en beluisteren, zou dat twee compleet verschillende indrukken geven vind ik. Het beeld is inderdaad grimmig en duister, ziet er prima uit, maar de muziek erop geeft er - mijn mening - een eerder kinderlijke tover-achtige toets aan. Ik heb nu expres de helft van de naam van het park gebruikt in mijn beschrijving, want wellicht was dit wel de opzet: de muziek geeft mij in ieder geval een heel Toverlands gevoel. Maar dan wel het Toverland dat ik nog nooit heb bezocht en dat mij tot nu toe nog niet niet echt kan overtuigen erheen te gaan... Het blijft mij het gevoel geven dat het hele park nog steeds op kinderen gericht is.

Dus ik vind die teasers wel leuk, en zeker bij het park passen, maar ik had eigenlijk gehoopt dat het nu eens minder in die bepaalde stijl zou zijn.

Maar ach, twee teaservideo's zeggen natuurlijk nog niks...