X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 11 van de 21 EersteEerste ... 910111213 ... LaatsteLaatste
Resultaten 201 tot 220 van de 417
  1. #201

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Zo op dit zicht lijkt de baan nog redelijk compact
    Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

  2. #202

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    En toen was de baan compleet!

    Naam:     DcmjT0UXUAQrVB1.jpg large.jpg
Bekeken:  2253
Groote:   470,9 KB

    Bron: https://twitter.com/tessamaessen (aka de comms manager van het park )
    Prachtige foto! Ik verlang al naar de zomer!

  3. #203

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Evejur Bekijk Berichten
    Zo op dit zicht lijkt de baan nog redelijk compact
    Ja, is zeker niet om zijn lengte te doen. Ik hoop dat er genoeg near-miss elementen zullen inzitten, want dat maakt de wing zo leuk. Ik ben echt bang dat de ervaring gaat tegenvallen eerlijk gezegd... Hopelijk ben ik mis
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  4. #204

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GriffonofNemesis Bekijk Berichten
    Ja, is zeker niet om zijn lengte te doen. Ik hoop dat er genoeg near-miss elementen zullen inzitten, want dat maakt de wing zo leuk. Ik ben echt bang dat de ervaring gaat tegenvallen eerlijk gezegd... Hopelijk ben ik mis
    ik zag op een foto dat hij na de zerro g-roll onder een brugje door ging en leek near-miss

  5. #205

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Ziet er geweldig uit! Een toffe wingcoaster dichtbij huis - enkel inderdaad heel jammer dat, net zoals bij Baron, de coaster wel heel kort is.

  6. #206

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Iedereen zegt nu wel jammer dat die deze zo kort is, maar het is wel de langste van Europa en op geen van de bestaande exemplaren had ik het gevoel dat die te kort was.3

  7. #207

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Een nieuwe reeks foto's:

















    Bron: https://twitter.com/toverlaan

  8. #208

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Prachtig toch?



    Bron: https://twitter.com/Pauluzoo

  9. #209

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Inderdaad heel sfeervol. Ik vrees een klein beetje voor de kleuren: ze vallen nu al redelijk licht uit... Met wat jaren zon, weer en wind wordt dat misschien te snel te licht en oogt het uiteindelijk flets.

  10. #210

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Zeer mooi! Dit wordt echt een fantastisch stukje park!

  11. #211

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Verlichting wordt nu ook aangebracht:



    Foto: Toverland

  12. #212

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Paar nieuwe plaatjes:





    Bron: https://twitter.com/Vlekkeloos_Stan

  13. #213

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Nieuwe aflevering inclusief stukje voor Cortooms-fangirls/boys. De afwerking van die treintjes ziet er op eerste zicht wél oké uit. Ik vraag me wel altijd af hoe lang zo'n verflaag meegaat voor ie begint af te slijten...


  14. #214

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Het nieuw restaurant Flaming Feather krijgt een zeer speciaal magisch plafond:









    Bron: https://twitter.com/toverlandfans

  15. #215

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waliboy Bekijk Berichten
    Het nieuw restaurant Flaming Feather krijgt een zeer speciaal magisch plafond:









    Bron: https://twitter.com/toverlandfans
    Zien we daar excalibur als sterrenbeeld

  16. #216

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Ik kan echt niet wachten tot het geheel open gaat voor publiek . Als ik dit zie kan ik eigenlijk ook niet wachten tot Toverland eindelijk eens een volwaardige dark ride bouwt.
    Volg LEX, LEE & Family op YouTube... https://www.youtube.com/lexleefamily

  17. #217

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    No doubt welk ander park de maatstaf heeft bepaald voor dit hoge niveau van theming. En dit is geen verwijt aan Toverland, ze mogen best trots zijn dat ze dat niveau benaderen. Alleen ... "Flaming Feather", moet dan Engels gewauwel nou echt, ook al stamt Avalon uit een Angelsaksische mythe? Oer-Nederlandse namen hoeven voor mijn nu ook weer niet overal. Maak kies dan liever voor iets universeels als 'Symbolica' en 'Fenix'.

  18. #218

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Het ziet er echt fantastisch uit! Toverland ontpopt zich op deze manier meer en meer tot een geduchte concurrent voor de grote parken in de Benelux & Duitsland, waar ze tot over een paar jaar nog maar een kleine speler waren. Ik heb lang gewacht om tvl te bezoeken omdat ze toch nog niet zo'n gigantisch aanbod hadden voor mij, maar nu lijkt het moment wel gekomen voor een eerste bezoekje. Hun making-off video's vind ik nog niet het niveau van de Efteling making-offs hebben, maar ze zijn wel heel fijn om te zien. Wel nog een hoop werk daar lijkt mij, om op 7 juli te openen!

  19. #219

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Het ziet er inderdaad fantastisch uit, met opnieuw veel oog voor detail. Dit laatste zag je ook terugkomen in de Magische Vallei. Voor vele gewone bezoekers is Toverland misschien nog wat onbekend, maar ik vind het zeker een verborgen parel en een mooi toppark in wording.

    Binnen enkele jaren mag deze gerust naast Phantasialand of Efteling geplaatst worden wat mij betreft, op voorwaarde dat ze de indoor hallen een make over geven met hetzelfde oog voor detail als ze nu in de laatste projecten bewezen hebben.

  20. #220

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Het ziet er inderdaad fantastisch uit, met opnieuw veel oog voor detail. Dit laatste zag je ook terugkomen in de Magische Vallei. Voor vele gewone bezoekers is Toverland misschien nog wat onbekend, maar ik vind het zeker een verborgen parel en een mooi toppark in wording.

    Binnen enkele jaren mag deze gerust naast Phantasialand of Efteling geplaatst worden wat mij betreft, op voorwaarde dat ze de indoor hallen een make over geven met hetzelfde oog voor detail als ze nu in de laatste projecten bewezen hebben.
    Ik ben het met je eens dat Toverland een verborgen parel is want voor zo een jong park zijn ze aardig op weg.

    Dat de hallen een betere theming moeten krijgen, is iedereen het over eens. Ik hoop eerst en vooral dat de linkerzijde van het station van Djenju River gethemed wordt. Ik heb vernomen dat men daar vrijdag aan begonnen is maar ik heb nog geen foto's gezien. Helaas.

    Iemand kwam met het idee om de zijde aan de afdaling van Expedition Zork (a.k.a. Backstroke) van de Magic Forest hal om te toveren tot een rotswand met een survival parcour ingebouwd zodat de muur nog iets oplevert. De zijde aan de kant van de Magische Vallei gewoon bekleden met rotsen en watervallen.

    De hal Het land van Toos zou gethematiseerd kunnen worden als een volwaardig kasteel aan de buitenkant. De hal afscheiden van het park d.m.v. veel bomen, struiken en heuvels is de goedkope oplossing.

    Aan de binnenkant zijn ze stapsgewijs al veranderingen aan het doorvoeren sinds enkele jaren. Het begon met de make-over van de Maximus Muller Blitzbahn en het nieuwe Oostenrijkse uiterlijk voor de horecagelegenheden in de Magic Forest. In Het land van Toos begon het met de nieuwe Oosterse theming bij Djinn. Hopelijk gaan ze zo door. Een sterrenhemel zoals bij de plopsa indoorparken zou een meerwaarde zijn voor de hallen.

    We zullen zien wat de toekomst brengt.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 29-05-18 om 19:22.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •