X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 12 van de 21 EersteEerste ... 21011121314 ... LaatsteLaatste
Resultaten 221 tot 240 van de 417
  1. #221

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Hopelijk gaan ze zo door. Een sterrenhemel zoals bij de plopsa indoorparken zou een meerwaarde zijn voor de hallen.
    Sterrenhemel bij Plopsa Indoor, dat is toch ook gewoon een zwart plafond?

  2. #222

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Sterrenhemel bij Plopsa Indoor, dat is toch ook gewoon een zwart plafond?
    Als eens naar de sterren gekeken hier in België? Dat is bijna altijd alleen maar zwart, er is gewoon teveel lichtvervuiling. Op dat vlak heeft hij wel gelijk

  3. #223

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Om de hallen een nieuwe theming te geven, zou ik het volgende doen:

    - Magic Forest zou ik nog veel meer groen geven, waarbij ik ook de palen zou aankleden als bomen. Het dak zou dan zo een 'bladerdek' krijgen. De zijwanden zou ik dan half afwerken met bomen, half met rotsen. De buitenkant zou ik dan ook aankleden met een bos / bergthema, waardoor de loods beter verstopt is.

    - Land van Toos zou ik ook een sterrenhemel geven, en de geprinte gebouwen vervangen door 3D-gebouwen, met erachter ook lampen en flikkerend kaarslicht. De buitenkant hier vind ik wat moeilijker, maar ik zou in elk geval wel de speciale torens op meerdere plaatsen gebruiken, zodat ook hier de hal wat meer verstopt wordt.

    - Troy Area zou ik nog verder uitbreiden met een paar extra attracties en een extra horecapunt / shop, zodat het hier ook wat gezelliger wordt. Wat meer groen en speciale effecten zouden hier ook wel passen.

    - Magische Vallei is af, dus daar zou ik afblijven.

  4. #224

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Nieuwe foto's:








    Bron: https://twitter.com/teamlooopings

  5. #225

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Om de hallen een nieuwe theming te geven, zou ik het volgende doen:

    - Magic Forest zou ik nog veel meer groen geven, waarbij ik ook de palen zou aankleden als bomen. Het dak zou dan zo een 'bladerdek' krijgen. De zijwanden zou ik dan half afwerken met bomen, half met rotsen. De buitenkant zou ik dan ook aankleden met een bos / bergthema, waardoor de loods beter verstopt is.

    - Land van Toos zou ik ook een sterrenhemel geven, en de geprinte gebouwen vervangen door 3D-gebouwen, met erachter ook lampen en flikkerend kaarslicht. De buitenkant hier vind ik wat moeilijker, maar ik zou in elk geval wel de speciale torens op meerdere plaatsen gebruiken, zodat ook hier de hal wat meer verstopt wordt.

    - Troy Area zou ik nog verder uitbreiden met een paar extra attracties en een extra horecapunt / shop, zodat het hier ook wat gezelliger wordt. Wat meer groen en speciale effecten zouden hier ook wel passen.

    - Magische Vallei is af, dus daar zou ik afblijven.
    Deze ideeën vind ik ook wel leuk! Hopelijk maken ze er in de toekomst nog meer budget voor vrij en blijven ze updaten maar ik heb er alle vertrouwen in dat over 10 jaar de loodsen afgewerkt zullen zijn.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waliboy Bekijk Berichten
    De mozaïek is prachtig!

  6. #226

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waliboy Bekijk Berichten
    Wauw! Dat had ik niet verwacht! Ik veronderstelde dat ze die achtermuur gewoon een egaal kleurtje zouden geven, maar neen: een ganse mozaiek! Ik geef toe: Toverland heeft soms meer ambitie dan ze zelf aankunnen, waardoor er af en toe met veel tamtam dingen worden aangekondigd die dan toch maar zes jaar later doorgaan wegens beperkt budget.
    Maar met zo'n dingen tonen ze wel dat er meer achter zit dan zo efficiënt mogelijk groeien.

  7. #227

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    - Magic Forest zou ik nog veel meer groen geven, waarbij ik ook de palen zou aankleden als bomen. Het dak zou dan zo een 'bladerdek' krijgen. De zijwanden zou ik dan half afwerken met bomen, half met rotsen. De buitenkant zou ik dan ook aankleden met een bos / bergthema, waardoor de loods beter verstopt is.
    Dit moeten ze gewoon doen. Dan voelt het binnenstappen van de hal aan als een donker bos binnenwandelen, dat zou toch prachtig zijn

  8. #228

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Haha Bedankt voor de leuke reacties. Ik zou het zeer leuk vinden en hoop dat ze ergens meelezen!

    In elk geval vind ik ook de nieuwe mozaïeken zeker en vast geslaagd!

  9. 31-05-18, 17:20


  10. #229

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Nieuwe foto's van de inkomzone:







    Bron: https://2018.toverland.com/

  11. #230

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Pff, die nieuwe foto's temperen de vreugde bij mij een beetje. Het ziet er wel heel flashy uit en daardoor vrij kinderlijk, wat ik nu noet direct ideaal vindt voor het 'nieuwe' Toverland. Hopelijk is dat in het echt minder erg contrasterend.

  12. #231

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Pff, die nieuwe foto's temperen de vreugde bij mij een beetje. Het ziet er wel heel flashy uit en daardoor vrij kinderlijk, wat ik nu noet direct ideaal vindt voor het 'nieuwe' Toverland. Hopelijk is dat in het echt minder erg contrasterend.
    Stond nochtans ook duidelijk op de concept arts hoor die kleuren.

    Ze zullen trouwens wel wat minder fel zijn tegen de opening al hoor. Als er wat zon op zit een paar weekjes vermindert dat sowieso al. Over tijd gaat het dus iets minder flashy worden.

    Ik vind het sowieso wel geslaagd, mijn bezoekje is al gepland alvast.
    Je vois la vie en des biscuits.

  13. #232

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Vaargeul van Merlin's Quest:





    Bron: https://www.facebook.com/ToverlandFansite/

  14. #233

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Met amper een maand voor opening is daar nog wel gigantisch veel werk te doen

  15. #234

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Met amper een maand voor opening is daar nog wel gigantisch veel werk te doen
    Vind je? Als ik zie wat ze in de afgelopen 3 weken gedaan hebben, vind ik net van niet.

    De afgelopen uren zijn de meeste paden gelegd. Hoofdzakelijk is het enkel nog de beplanting, rotsen, hekjes... en afwerking van de theming in de Flaming Feather in Avalon in het algemeen. Ik vraag me enkele af of de zijkant van de loods nog theming zal krijgen zoals op de concept-art staat? En of het stukje darkride van Fenix (de bocht en recht stuk tussen instapstation en lifthill) deftig gethemed gaat worden? Merlin's Quest is bijna af. Water in de vijver en testen maar.

    Port Laguna is bijna zo goed als klaar.

    Over de negatieve reacties met betrekking tot de kleuren in Port Laguna: afwachten en het zelf in het echt gaan bekijken deze zomer. Zoals reeds gezegd zullen de kleuren snel vervagen.

    Anderzijds, het is maar een laagje verf. Als de meerderheid van de bezoekers de kleuren echt niet mooi (lees als: te fel) vindt, dan heeft Toverland nog altijd eenvoudig de mogelijkheid om er een nieuw laagje verf over te gooien. Dat is niet zo een groot probleem.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 02-06-18 om 21:57.

  16. #235

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Met amper een maand voor opening is daar nog wel gigantisch veel werk te doen
    Akkoord, er is nog veel werk. Volgende beelden geven wel aan dat er inderdaad de afgelopen weken bergen werk is verricht. Paden, beplanting,... komen nu aan bod:



















    Bron: https://www.facebook.com/WOPEU/

  17. #236

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Avalon ziet er met wat regen, grijze lucht en mist héérlijk avalon uit!

  18. #237
    borisvdd
    Guest

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Het begint er echt érg mooi uit te zien. Maar, misschien een stomme vraag: kunnen daar nog veel bezoekers bij in dat park? Wachtrijen gaan er al erg traag vooruit en capaciteitsmonsters zijn er ook niet echt te vinden.

  19. #238

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Ik zie een vaargeul voor het boottochtje, ik dacht toch dat het een tow boat ride ging worden? Of ben ik mis?
    Volg LEX, LEE & Family op YouTube... https://www.youtube.com/lexleefamily

  20. #239

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hanskuh Bekijk Berichten
    Ik zie een vaargeul voor het boottochtje, ik dacht toch dat het een tow boat ride ging worden? Of ben ik mis?
    Ik dacht dat ze voor zo'n vaargeul met motors hadden gekozen, een beetje vergelijkbaar met het systeem van Wicky the battle in plopsaland of Ankor in PortAventura

  21. #240

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hanskuh Bekijk Berichten
    Ik zie een vaargeul voor het boottochtje, ik dacht toch dat het een tow boat ride ging worden? Of ben ik mis?
    Ze worden voorgestuwd door jets zoals bij Rimbula in Wildlands.




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •