X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 16 van de 21 EersteEerste ... 61415161718 ... LaatsteLaatste
Resultaten 301 tot 320 van de 417
  1. #301

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Afgelopen vrijdag. Zag er behoorlijk imposant en mooi uit. Als de natuur daar zijn gang nog wat kan gaan is dit een Europees toppertje hoor.
    Het was ook behoorlijk druk. (45 bussen. Ik heb nog de tijden geweten dat we er met 3 stonden en dat was al veel) Ik denk dat ze bezoekerrecords gaan breken dit jaar, en dat zou volledig terecht zijn. Ik had een collega (60+) mee die er nog nooit geweest was, die vond het een leuker, gezelliger en beter park als de Efteling.


    Laatst gewijzigd door Apollo; 24-06-18 om 12:47.

  2. #302

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    De laatste rechte lijn:

















    Bron: https://twitter.com/plaetjesmakers

  3. #303

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Heerlijk, heerlijk, heerlijk:









    Bron: https://twitter.com/teamlooopings

  4. #304

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Voor wie het niet live in het park kan meemaken, kan wel online meevolgen! Op donderdag 5 juli kan je vanaf 19u15 afstemmen op het YouTube-kanaal van Toverland om de vip-opening te volgen!

  5. #305

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Ik lees hier vooral positieve commentaren. En het is terecht ongelooflijk wat Toverland hier aan het doen is. Van het kaliber van de achtbaan tot de gedurfde aanpak van hun nieuwe entréegebied. Maar persoonlijk vind ik de kleurkeuze van het entréegebied verschrikkelijk.
    De huisjes zien er zeer leuk en mooi uit, maar het kleurenpalet vind ik niet passen. Op en regenachtige dag zullen al die felle kleuren wel de nodige warmte uitstralen, maar hier hadden ze wat mij betreft gewoon voor aardse kleuren moeten gaan die overeenkomen met de bouwmaterialen. Fel geel, blauw, oranje,... Zo zien huizen er enkel uit in een ingekleurd kinder-kleurboek. Ik wil niet de criticaster zijn, en uiteraard moet ik het nog eerst in het echt zien. Maar op basis van de foto's vind ik het niet zo mooi.

  6. #306

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door T-Bô Bekijk Berichten
    de kleurkeuze van het entréegebied verschrikkelijk.
    Zo zien huizen er enkel uit in een ingekleurd kinder-kleurboek.
    Dat gebouw waar ze roze én blauw én kanariegeel combineren vind ik wat over the top. Maar verder vind ik die kleurencombinaties best te verdragen. Ik denk dat je in het immer grijze nederland ook wel voor zo'n felle kleuren moet kiezen om wat vrolijke vakantiesfeer te faken. Daarnaast heb ik liever dat ze iets te fel starten en door de jaren de scherpe kantjes er wat afbleken, dan dat ze flets starten en het er na een jaar al te afgebleekt uitziet.

    Felle kleuren komen trouwens ook buiten kinderkleurboeken voor. Er zijn best wel wat steden in het middellands zeegebied, waar de huizen een bonte verzameling van kleuren hebben. Als ze voor zo'n sfeer gaan, zou het een flagrante vergissing zijn om meer aardse kleuren te gebruiken. Je moet op die stijl niet eens fel overdrijven om uit te komen bij wat Toverland nu heeft neergezet.
    Naam:     d04fpf-r.jpg
Bekeken:  2434
Groote:   432,4 KB

  7. #307

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door T-Bô Bekijk Berichten
    Maar persoonlijk vind ik de kleurkeuze van het entréegebied verschrikkelijk.
    De huisjes zien er zeer leuk en mooi uit, maar het kleurenpalet vind ik niet passen. Op en regenachtige dag zullen al die felle kleuren wel de nodige warmte uitstralen, maar hier hadden ze wat mij betreft gewoon voor aardse kleuren moeten gaan die overeenkomen met de bouwmaterialen. Fel geel, blauw, oranje,... Zo zien huizen er enkel uit in een ingekleurd kinder-kleurboek.
    Heb je de laatste nieuwe foto's al eens bekeken? Ik was eerst ook wat negatief tegenover de kleuren, met name dat licht geel en licht blauw. Ook deze felle kleuren zijn sinds kort allemaal ingeschaduwd. Het totaalplaatje klopt helemaal.

  8. #308

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Felle kleuren komen trouwens ook buiten kinderkleurboeken voor. Er zijn best wel wat steden in het middellands zeegebied, waar de huizen een bonte verzameling van kleuren hebben.[/ATTACH]
    Toegegeven, er bestaan kleurrijke huizen. Ik had het eerder over een inkleuring waarbij verdieping 1 geel is, verdieping 2 oranje en het dak roze. Het is die inconsistentie die me aan een kleurboek doet denken. En misschien zijn aardse kleuren inderdaad niet het beste idee, maar iets minder felle kleuren zou het geheel wel geloofwaardiger kunnen maken. Zo is b.v. Port of Entry in Islands of Adventure (vaak genoemd al inspiratiebron) ook zeer kleurrijk maar nergens echt fel van kleur.




  9. #309

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Toevallig ben ik 11 juli in de buurt van Toverland, en dacht ik hier dan na de opening van de nieuwigheden nog eens een bezoekje te brengen. Ontdek ik nu toch wel net ook dat deze dag een Midzomeravond plaats vindt in Toverland. Zijn er hier personen die vorig jaar naar één van deze sfeervolle avonden zijn geweest en weten of dit veel meer volk trekt (en langere wachtrijen als gevolg) dan andere dagen?

    On-Topic: Ik ben wel fan van de kleuren die gebruikt worden. Het heeft zo toch ook wel een magisch/abnormaal kantje i.v.m. als alle kleuren hier gedempt zouden worden. Vooral dat laatste gebouw, waar als ik mij niet vergis die toverstokwinkel zich bevindt, moet toch langs de buitenkant al een speciale indruk geven wanneer je er voorbij wandelt.

  10. #310

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Ik ben zelf ook niet echt fan van de kleuren eigenlijk. Het komt iets te veel over als een mengeling van stijlen. Overheersende aardse kleuren met hier en daar een tikje kleur had ik mooier gevonden.

    Los daarvan blijft dit uiteraard wel een prachtige toevoeging voor Toverland! Als je kijkt hoe dat park 17 jaar geleden begon en waar ze nu staan, hoedje af!

  11. #311

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    het lijkt me logisch dat het de eerste weken druk zal worden daar; het is vakantieperiode, heel Nederlands Limburg zit sowieso vol toeristen en een hele meute coasterfreaks uit de Benelux en Duitsland wonen op max 2h rijden van daar ….

  12. #312

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Ziet er goed uit:



    Bron: https://twitter.com/teamlooopings

  13. #313

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Nu met de uitbreidingen wordt het logischerwijs drukker. Om toch niet op een al te drukke dag een bezoekje te brengen ga ik op een dinsdag. De grote massa komt pas op woensdag tijdens de midzomeravonden.

  14. #314

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    De kleuren storen mij ook niet echt. Het is een zomerse lagune, in het Nederlandse klimaat zullen ze die opgewekte kleuren goed kunnen gebruiken om dat sfeertje aan te houden

    Ik verwacht ook grote drukte de eerste weken. Toverland voert goeie communicatie op haar social media met grote verwachtingen, het is vakantie... Ik wacht toch wel even af voor ik naar daar trek

  15. #315

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree


  16. #316

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Nog een aantal heerlijke plaatjes:













    Bron: https://www.facebook.com/denoudengroep/

  17. #317

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waliboy Bekijk Berichten
    Oei. Als dat pad achteraan meer is dan een uitzichtpuntje, sterft het net aangelegde grasperkje waarschijnlijk een stille dood door bezoekers die de hoek afsnijden.

  18. #318

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    speechless. Prachtig gewoon, en zo dichtbij
    Je vois la vie en des biscuits.

  19. #319

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Ondertussen is de VIP-opening achter de rug en dat kunnen we samenvatten met enkele screenshots uit de opening.

    Toverland liet daarbij de familie Magistralis langskomen



    Die bezorgden directrice Caroline Cortooms haar persoonlijke toverstaf



    Wat later verscheen ook Merlijn op epische wijze op een nabijgelegen dak in een wolk van mist



    Dat bleek niet de meest praktische locatie voor communicatie met het podiumvolk en merlijn wisselde magisch snel van plaats.


    Samen toverde iedereen de poorten van de magie open...



    En het regende daarbij gouden serpentines:


    Waarna Tessa Maessen de presentatie van de avond op zich nam



    En belangrijkere mensen belangrijkere dingen gingen doen



    Zoveel magie op één avond gaf uiteraard vuurwerk

    Naam:     DhXsnjEX4AENzcQ.jpg large.jpg
Bekeken:  1610
Groote:   353,1 KB

    De hele opening kan je nog eens integraal bekijken op het youtube-kanaal van het park:

    Laatst gewijzigd door Pretparkfreak7; 06-07-18 om 08:57.

  20. #320

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Dankje voor je snelle overzicht van deze video!

    Looopings berichtte dat Fenix "geteisterd" werd door storingen. Nogal opjuttende woorkeuze. Netjes hoe Toverland de wachtenden terugkombandjes bezorgde om later op de dag zonder wachten Fenix te betreden eenmaal die weer operationeel was én een uur langer open te blijven. Klasse service!

    Ben benieuwd om er eind deze zomer eens heen te gaan. Toverland gaf zelf aan dat ze de eerste weken nog heel wat effects willen finetunen, dus ik wacht liever tot die fase voorbij is - en ook de grootste drukte gepasseerd is

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •