X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 14 van de 21 EersteEerste ... 41213141516 ... LaatsteLaatste
Resultaten 261 tot 280 van de 417
  1. #261

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Waarbij er maar liefst 2/3 van het filmpje gebruikt wordt voor vreugdekreten met de klokkende lach van de directrice in een glansrol.
    https://youtu.be/jlvuphbZ5wY?t=28s]veel plezier
    Die familie is trots en enorm enthousiast. Prachtig om te zien. Werkt aanstekelijk. De PR-afdeling heeft dit goed gemonteerd.

    Caroline Kortooms is een fantastische directrice. Waren ze allemaal maar zo.

  2. #262

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Met nog een maand te gaan, een nieuw overzicht op Port Laguna:



    Bron: Facebook Toverlandfansite

  3. 07-06-18, 12:25


  4. #263

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Ik vind het er ook heel sfeervol uitzien. En de felle kleuren storen me hier absoluut niet!

  5. #264

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Wat heeft Toverland toch weer fenomenaal werk geleverd! Mijn laatste bezoek dateert van 2009, en toen vond ik het al een zeer fijn park met een klepper van een houten achtbaan, ik kan daarom ook niet wachten om deze zomer eindelijk nog eens richting Sevenum te trekken!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  6. #265

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Ik ga toch een bezoekje plannen in september, dan is de drukte hopelijk al wat gaan liggen.

    Port Laguna interacteert ook mooi met zijn omgeving. De achtbanen zijn, opvallend, maar tegelijkertijd subtiel.

  7. #266

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Gelukkig worden we regelmatig voorzien van nieuwe foto's:





















    Bron: https://twitter.com/toverlandfans

  8. #267

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waliboy Bekijk Berichten
    Gelukkig worden we regelmatig voorzien van nieuwe foto's:




    Bron: https://twitter.com/toverlandfans
    Enig idee waarvoor de buis met draden in de helix van Fenix voor dient? Waarschijnlijk voor een geluidsinstallatie? Of iemand een ander idee?
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 07-06-18 om 22:49.

  9. #268

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Geluidspunt of een lichtpunt?

  10. #269

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steventje Bekijk Berichten
    Geluidspunt of een lichtpunt?
    Oh ja, een lichtpunt is eigenlijk wel logischer.

  11. #270

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Ik ga toch een bezoekje plannen in september, dan is de drukte hopelijk al wat gaan liggen.

    Port Laguna interacteert ook mooi met zijn omgeving. De achtbanen zijn, opvallend, maar tegelijkertijd subtiel.
    Of je moet gaan op 25 augustus, tijdens de Fandag. Fenix heeft dan 's ochtends een ERT

  12. #271

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree


  13. #272

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Elke update wordt steeds zotter. Dit is een uitbreiding van wereldniveau:













































    Met zéér veel dank aan: http://www.plaetjesmakers.nl/

    Véél meer foto's kunnen jullie op deze website terugvinden (bovenstaande groep foto's, is maar een kleine selectie)

  14. #273

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Mooi! Dat moet zowat het meest ambitieuze project uit de Benelux zijn dat we de afgelopen 20 jaar gezien hebben.
    De treinuit- en inrit van Fenix is wel bijzonder onttoverend en ik kan me niet van de indruk ontdoen dat die vrij in het zicht ligt wanneer je dat gebied binnenwandelt. Dat zijn de momenten dat je merkt dat dit parkje verder dan all the way gaat en dan voor sommige zaken toch even op de rem moet gaan staan.

    Ook zo prachtig dat de Efteling 17 miljoen spendeert aan een fontein en 35 aan één darkride, terwijl we een paar kilometer terug voor het eerste bedrag een spinning coaster, wildwaterbaan en wat kinderattracties krijgen en voor dat tweede bedrag een volledig nieuwe entree-zone, een B&M, een familieattractie met darkride-stuk én een bedieningsrestaurant.

  15. #274

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Sinds vandaag staat er weer water in wat ooit een vijver was. De vaargeul van Merlin's Quest heeft haar hoogste waterpijl bereikt. Over enkele dagen starten de testritten:







    Bron: https://twitter.com/toverlandfans

  16. #275

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Vandaag is Merlin's Quest uitgevaren. Ik ben niet bijzonder enthousiast over die naam, maar het bootje mag er wezen. Aan de man achter het bootje te zien is het moeilijk om te verdrinken in de vijver als volwassene.





    Bron: Toverland

  17. #276

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Mooie boten! Ik denk dat die wel de nodige kleur zullen brengen in het landschap. De gebouwen zijn wel mooi, maar alles is nogal éénkleurig, zeker omdat de beplanting ook nog z'n werk moet doen. Afwachten of de komende weken nog veel decoraties zullen brengen die het kleurenpallet in de zone wat verrijken.

    Zou het trouwens de bedoeling zijn dat die vaargeul boven het waterlevel uitkomt, of zou dit tijdelijk zijn voor de testen? Ik hoop op het laatste want het is wel geen zicht zo.

  18. #277

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Simon42 Bekijk Berichten

    Zou het trouwens de bedoeling zijn dat die vaargeul boven het waterlevel uitkomt, of zou dit tijdelijk zijn voor de testen? Ik hoop op het laatste want het is wel geen zicht zo.
    Was net dezelfde bedenking aan het maken.
    Verder is het wel prachtig allemaal. Kan al niet wachten op één van de zomernachten...
    It doesn't need to go faster, higher and longer. The total experience that's important!

  19. 11-06-18, 20:58


  20. #278

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    https://www.hbvl.be/cnt/dmf20180612_...-van-nederland

    Leuke informatie over dat nieuw baantje...

  21. #279

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Simon42 Bekijk Berichten
    Zou het trouwens de bedoeling zijn dat die vaargeul boven het waterlevel uitkomt, of zou dit tijdelijk zijn voor de testen? Ik hoop op het laatste want het is wel geen zicht zo.
    Ik heb Toverland op Facebook gewoon even een berichtje gestuurd en mijn vermoedens wat er ging gebeuren kloppen daadwerkelijk:
    "Dag (...) , het water dat nu in de vaargeul zit wordt er nog voor de opening weer uitgepompt en gevuld met nieuw water. Daarna zal de vaargeul niet meer zichtbaar zijn. Groetjes, Sophie"

  22. #280

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Site met de drie O's meldt volgende naamswijzigingen die vanaf 7 juli in zullen gaan:
    https://www.looopings.nl/weblog/1020...Toverland.html

    Magic Forest => Wunder Wald
    Troy Area => Ithaka
    Hara Kiri => Drankenslangen

    Eerder wel al bekend dat Backstroke Expedition Zork zal gaan heten en de naam Boomerang vervangen wordt door Toos-express.
    It doesn't need to go faster, higher and longer. The total experience that's important!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •