X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 25

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Gestopt met verkoop van abonnementen

    Ik hoop dat er volgend jaar serieus gesleuteld wordt aan de formule zodat dit niet meer voorvalt. Inderdaad zeer bizar maar sterk dat ze het durven doen.

  2. #2

    Re: Gestopt met verkoop van abonnementen

    Wat ik net aan denk, die abonnementen waren toch 365 dagen goed vanaf de eerste dag dat ze gebruikt werden, niet? Dus er zijn nog genoeg abonnementen in omloop die geldig zijn, of heb ik dit verkeerd op?

    EDIT: het was vanaf aankoopdatum. Dus wetende dat ze gestopt zijn met de verkoop rond 1 mei zullen de nieuwe abonnementen waarschijnlijk vanaf dan ook beschikbaar zijn vermoed ik.
    Laatst gewijzigd door Michielsken; 21-02-19 om 18:29.

  3. #3

    Re: Gestopt met verkoop van abonnementen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Wat ik net aan denk, die abonnementen waren toch 365 dagen goed vanaf de eerste dag dat ze gebruikt werden, niet? Dus er zijn nog genoeg abonnementen in omloop die geldig zijn, of heb ik dit verkeerd op?

    EDIT: het was vanaf aankoopdatum. Dus wetende dat ze gestopt zijn met de verkoop rond 1 mei zullen de nieuwe abonnementen waarschijnlijk vanaf dan ook beschikbaar zijn vermoed ik.
    Nieuws over nieuwe abonnementen en of de oude formule met meerdere parken terug komt zou begin maart komen.

  4. #4

    Re: Gestopt met verkoop van abonnementen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    EDIT: het was vanaf aankoopdatum. Dus wetende dat ze gestopt zijn met de verkoop rond 1 mei zullen de nieuwe abonnementen waarschijnlijk vanaf dan ook beschikbaar zijn vermoed ik.
    Dat zou wel heel bizar zijn, een pretparkseizoen beginnen zonder aboverkoop. Na goed 1 maand ermee stoppen was al een unicum, het seizoen zonder starten zou de farce wel compleet maken daar.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •