Toch interessant dat iedereen zo'n uiteenlopende meningen heeft ...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
De locatie op zich vind ik niet zo slecht, hij ligt redelijk centraal. Hij vloekt inderdaad wel met de rest eromheen, maar als je puur naar de locatie in het park kijkt, vind ik dit wel een goeie keuze. De reden dat hij zo vloekt, is dat ze van die oude themazone af willen. Ze hadden hem perfect ook in het thema van de zone kunnen stoppen natuurlijk. Dus dat vind ik nu niet bepaald een argument om te zeggen dat ze een verkeerde plaats hebben gekozen.
Ik vind de locatie, behalve dat hij met de zone vloekt, vooral slecht omdat ik het thema niet tot zijn recht vind komen tussen de bomen. Net als Dizz indertijd zijn containers, verkeerslichten en auto's niet iets dat je in een bos verwacht. Toch niet in de sfeer die Lost Gravity probeert neer te zetten. In de open(ere) lucht had dit thema volgens mij veel, veel beter gewerkt.

Omdat je er speciaal naar vraagt: ik vind die toren in Walibi Holland eigenlijk niet veel soeps, ik ben erin gegaan en ik moet moeite doen om me iets van de rit voor de geest te halen. Dat is het teken dat het bij mij geen indruk heeft nagelaten. Jammer, want sommige S&S torens - grotere, maar ook kleinere exemplaren - zijn meesterlijke freefallrides. Het exemplaar in gröna Lund is verreweg mijn favoriet op Europese bodem, maar ook het (zeer kleine) torentje in Silver Dollar City geeft eigenlijk een betere rit weg.