X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 25 van de 25
  1. #21

    Re: Wat maakt een lancering tot een goede of slechte lancering?

    Toen ik in het topic over attractiepark Rotterdam deze quote las, moest ik direct weer aan dit topic denken.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Waarbij wel gezegd moet worden dat de LIM lancering van Psyké bijzonder zwak is. Dus Azmidiske: Zo ongeveer elke andere lancering zal je prima gaan bevallen
    Ik twijfel er niet aan dat Coasterfrenzy eerlijk zijn mening gegeven heeft, en uiteraard heeft hij recht op die mening Maar het bewijst wel Ignace zijn stelling dat magnetische lanceringen nogal subjectief ervaren worden.

    Dat Psyké mijn favoriete lancering heeft - terwijl veel mensen deze juist zwak vinden - heeft volgens mij vier redenen: 1) Ik heb weinig gelanceerde banen gedaan, 2) in een donkere tunnel vind ik het meestal beter dan in openlucht, 3) Psyké was mijn allereerste lancering ooit waardoor ik toen geen vergelijkingsmateriaal had, 4) Psyké was mijn eerste achtbaan na een pauze van 12 jaar, wat sowieso een mooie herinnering is.

    Dat zijn allemaal subjectieve argumenten. Dus volgens mij heeft Ignace gelijk
    Once you sit back, you never go back.

  2. #22

    Re: Wat maakt een lancering tot een goede of slechte lancering?

    Het ding by Psyké is wel (en dit is overigens objectief), dat je bij een vliegwiellancering (zoals die er vroeger in zat) vanuit stilstand werd gelanceerd en het sowieso als krachtiger werd ervaren. Bij de LIM van Psyké nu vertrek je niet vanuit stilstand (je rolt al wat opt gemak naar voor hé), waardoor het an sich 'soepeler' is en natuurlijker.

    Maar dat wil niet zeggen dat LIM niet intens kan zijn ofcourse. Kijk naar Taron.
    Je vois la vie en des biscuits.

  3. #23

    Re: Wat maakt een lancering tot een goede of slechte lancering?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Het ding by Psyké is wel (en dit is overigens objectief), dat je bij een vliegwiellancering (zoals die er vroeger in zat) vanuit stilstand werd gelanceerd en het sowieso als krachtiger werd ervaren. Bij de LIM van Psyké nu vertrek je niet vanuit stilstand (je rolt al wat opt gemak naar voor hé), waardoor het an sich 'soepeler' is en natuurlijker.

    Maar dat wil niet zeggen dat LIM niet intens kan zijn ofcourse. Kijk naar Taron.
    Taron heeft LSM. Psyké is de enige LIM lancering in Europa.

  4. #24

    Re: Wat maakt een lancering tot een goede of slechte lancering?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Taron heeft LSM. Psyké is de enige LIM lancering in Europa.
    Ah, ja oké. Maar kwa gevoel is er niet veel verschil ofcourse.
    Je vois la vie en des biscuits.

  5. #25

    Re: Wat maakt een lancering tot een goede of slechte lancering?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Ah, ja oké. Maar kwa gevoel is er niet veel verschil ofcourse.
    Ik vind van wel eigenlijk: de gemiddelde LIM is me toch als veel sterker bijgebleven dan de gemiddelde LSM. Zelfs op kleinere banen zoals in Canada's Wonderland (die Italiaanse autotjes) leek de lancering me krachtiger dan eender welke LSM, exclusief Anubis en Red Force. Enkel Psyké komt inderdaad wat zwakker over...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •