Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
als er voor 3 treinen rangeerstations voorzien zijn is een 4e trein ergens wel logisch. Heb je bij je bezoek achter de schermen ook iets meegekregen van de bloksecties? Op zich heb je de 2 lifthills, de tempel en nog een wisselaar voor terug van richting te veranderen. Als er dan nog een trein in het station staat en er een uitstapstation is of een blok net voor het station of beiden, dan lijkt het mij perfect mogelijk om met 4 treinen te draaien. De vraag is of dat die richtingwissels snel genoeg gebeuren: zodat je treinen snel genoeg achter elkaar kan doorsturen.
Het gaat wel degelijk om 4 rangeerstations. Of die trackless zijn heb ik niet gezien, overigens. Van de blocksecties heb ik niet meer meegekregen dan bekend was: lancering uit het station, lifthill voorwaarts, tweede lifthill naar de richtingswissel, overdekte richtingswissel en lancering achteruit, richtingswissel om de trein weer vooruit te plaatsen richting station. Technisch gezien zal het wel mogelijk zijn om alle treinen op de baan te hebben, maar veel zal afhangen van de timing van de baan of dat ook in de praktijk nut heeft.