X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 61 tot 73 van de 73
  1. #61

    Re: [Parc Astérix] 2017 - Pégase Express

    Toevoeging:


    Bron: Facebook AlpinaCoaster

  2. #62

    Re: [Parc Astérix] 2017 - Pégase Express

    Volgende maandag dit baantje eens gaan uittesten, benieuwd naar de rit ervaring!

  3. #63

    Re: [Parc Astérix] 2017 - Pégase Express

    Leuk dat ze nog steeds zaken aan het toevoegen zijn. Maakt het echt af
    Je vois la vie en des biscuits.

  4. #64

    Re: [Parc Astérix] 2017 - Pégase Express

    Pfff.. Retard verticaalfilmers.. valt amper wat te zien daardoor -_-

  5. #65

    Re: [Parc Astérix] 2017 - Pégase Express

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Pfff.. Retard verticaalfilmers.. valt amper wat te zien daardoor -_-
    Waar heb je het over?
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  6. #66

    Re: [Parc Astérix] 2017 - Pégase Express

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Waar heb je het over?
    Ik ben eigenlijk ook echt niet mee hoor. ;p
    Je vois la vie en des biscuits.

  7. #67

    Re: [Parc Astérix] 2017 - Pégase Express

    De reactie was op een filmpje van de voor-opening. Nu vind ik dat filmje niet meer in het topic terug.. duss, nevermind

  8. #68
    borisvdd
    Guest

    Re: [Parc Astérix] 2017 - Pégase Express

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Volgende maandag dit baantje eens gaan uittesten, benieuwd naar de rit ervaring!
    Je hebt er nog niets over gezegd.

  9. #69

    Re: [Parc Astérix] 2017 - Pégase Express

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Je hebt er nog niets over gezegd.
    Sommige mensen hebben een leven naast pretparken

  10. #70

    Re: [Parc Astérix] 2017 - Pégase Express

    Ik heb gisteren het park bezocht en dus de nieuwe achtbaan kunnen uittesten. Ik ben alvast fan!!

    Eerst even meegeven dat alle 4 de treinen de hele dag zijn ingezet en dat de operations heel vlot verliepen. Met 4 treinen werken, gaat perfect als de treinen 'normaal' laden in het station (dus geen talmende bezoekers zijn, gehandicapten, etc.), de trein in de eindrem staat er nooit lang stil alvorens deze het station kan binnenrijden.

    We hebben de baan iets na opening gedaan en dan voor sluiting, en 's morgens hebben we daarbij iets van een 25-tal minuten aangeschoven schat ik en 's avonds dan iets van een 20-tal minuten. Met 4 treinen is de capaciteit van deze baan dus enorm en top!

    Het ritverloop dan. Wel, ik heb in juni Firechaser Express in Dollywood kunnen doen en ik moet zeggen dat het ritverloop mij hier beter bevalt. De baan is vooral uitgerekt in de lengte en dit geeft een leuker ritgevoel. Ook het stuk achterwaarts kan mij hier meer bekoren. FE vind ik al leuk, maar PE is gewoonweg nog beter en nog leuker . Nu, voor zij die geen van beide banen al gedaan hebben, verwacht ook geen bom van een coaster hé, het is een family coaster. De 'lanceringen' stellen op zich niet veel voor en echt grote snelheden haalt deze baan niet en ook de 'elementen' (twists & turns) zijn niet zo scherp als op bijvoorbeeld Intamin achtbanen.

    De tempel daar ben ik iets minder enthousiast over. Ja, hij is wel mooi afgewerkt, zowel van binnen als van buiten (enkel tempel zelf, niet de constructie waarop deze staat), maar langs buiten kan je vanop verschillende locaties het staketsel zien en dit zou volgens mij toch met relatief goedkoop materiaal beter weggewerkt kunnen worden. Hopelijk gebeurt dit nog later. Binnenin dan, de projectie is wel mooi en het special effect op het einde van de 'show' is leuk, maar echt indrukwekkend is het nu ook weer niet, toch niet in vergelijking met wat je bij FE in Dollywood voorgeschoteld krijgt.

    Heel leuk aan het parcours is wel de interactie met de rapid river, zowel vanuit de rapid river zelf als vanuit PE. Via de wachtrij van PE krijg je nu trouwens ook zicht op de rapid en kan je daar eens foto's van maken ook. Het stuk aan de parking, ja, op zich wel beetje jammer, maar echt storen doet dat nu ook niet.

    En dan de theming in het algemeen, kunnen we kort over zijn: fantastisch! Net als we al zagen met Oz'Iris en Discobélix levert het park hier een sterk staaltje van theming en storytelling af die quasi de perfectie bereikt. De komische toetsen die er ook telkens zijn, maken dat PA zich hierin toch onderscheidt van andere parken vind ik.

    Over't algemeen liep alles ook vlot in het park. Het was vrij druk, maar toch bleven de meeste wachttijden binnen de perken (20 tot 30-tal minuten voor de grote rides, m.u.v. Transdemonium en Tonerre de Zeus). Alles wat netjes en in orde, er is niet echt een attractie die er slecht bij ligt en waarvan je zegt dat die beter zou verdwijnen en gerenoveerd moet worden. Eigenlijk moet ik zeggen dat ik toch wel een grote fan ben van dit park en hier gerust elk jaar een bezoekje kan aan brengen. Voor mij begint dit park toch ook echt tot de toppers te horen van Europa als ik alle aspecten in beschouwing neem.

    Foto's volgen later pas, ff geen tijd de komende dagen...

  11. #71

    Re: [Parc Astérix] 2017 - Pégase Express

    Begin dit jaar met RF viel me ook al op dat alles er goed bij lag en de operations héél goed verliepen. Dat waren voor mij altijd de enige minpuntjes aan het park. Als ze dit niveau zo kunnen volhouden hoort dit park wat mij betreft gemakkelijk tot de top van Europa.

  12. #72

    Re: [Parc Astérix] 2017 - Pégase Express

    wij zijn deze zomer ook geweest, en dezelfde positieve indruk. Het park lag er mooi bij, aangename sfeer en operations waar menig park iets kan komen leren. Ik herinner vooral het tempo in Oziris, daar stond met gemak acht man personeel die perfect op elkaar ingespeeld waren. Onvoorstelbaar snel en efficiënt, ook bij treuzelaars en Frans(taligen) die wel eens durven discussiëren....
    De nieuwe baan heeft me ook aangenaam verrast, normaal ben ik niet zo aan banen die achteruit gaan maar bij deze is dat best te genieten.

  13. #73

    Re: [Parc Astérix] 2017 - Pégase Express

    Ik ben er ook geweest in juli en had er ook een topdag. Het was er best druk, maar toch ging alles best vlot vooruit. Ik deel de mening van de nieuwe aanwinst: topbaan, leuke interactie met de rapids, parking stoort me ook weinig. Enige minpunt: het onding van een constructie waarop de tempel rust. Deze overheerst te veel het baanverloop en kon beter afgewerkt / geïntegreerd worden.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •