X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 156

Onderwerp: Brand Europa-Park

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Brand Europa-Park

    Nederland verkoopt meer bier, maar de biercultuur van Belgie is toch wel even wat anders. Je hebt in het buitenland genoeg plaatsen waar je Belgisch speciaalbier kunt kopen. En toch zie ik EP dit zo direct niet doen.

    De chocolade van Lindt komt uit Zwitserland trouwens .

    Strips had ik inderdaad nog niet bij stil gestaan, al weet ik niet of dat thema mooi zou staan in EP.

    Op zich zijn er wel redelijk wat dingen waarmee je een Belgisch thema kunt vullen. Maar het belangrijkste ontbreekt denk ik wel: De grote lijnen. Je hebt niet echt speciale architectuur, noch een speciaal landschap. Dat eerste heeft Ijsland bijvoorbeeld ook niet (lijkt té veel op Denemarken), maar juist door in het ijslands gebied stukken bouwstijl met het landschap te combineren krijg je een eigenzinning (en wat mij betreft mooiste) themagebied van EP. Voor België heb je genoeg opvullingsdingetjes. En met strips of schilderijen kun je nog wel wat in een darkride doen. Maar hoe ga je de grote lijnen van het gebied vorm geven?

    [sarcasme]Ik weet nog een attractie. Een doolhof. Maar in plaats van met typische heggen wordt het een grote circel die als snelweg gethemed is vol met stilstaande auto's. Je moet je weg door de auto's heen zien te vinden om bij een mini-atomium in het midden uit te komen dat dienst doet als kleine uitkijktoren over het doolhof heen[/sarcasme]

  2. #2

    Re: Brand Europa-Park

    Paling zou ik ook niet verkopen. Ik zou eerder gaan voor Forel > is typisch voor de Ardennen. Want ja, dat is ook België. Is natuurlijk ook niet uniek, aangezien dit gerecht ook populair is in Duitsland, maar het zal wel verkopen. Ook een groentebuffet met bv. Witloofsalade. Daarnaast Steak, Vol au vent en Stoofvlees. Verder moet je het niet gaan zoeken.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •