X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 8 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 156

Onderwerp: Brand Europa-Park

  1. #21

    Re: Brand Europa-Park

    Van Batavia heb ik geen plaatjes.

    Dit dateert van juli 2014, onze allereerste dag in EP:



    Deze hieronder is van november 2016:



    Misschien kunnen andere leden ook wat rookvrije foto's posten.

  2. #22

    Re: Brand Europa-Park

    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  3. #23

    Re: Brand Europa-Park

    Ik heb wel wat foto's van Piraten in Batavia, de meest niet erg scherp of goed getrokken. Van deze ben ik echter wel heel tevreden, al doet de foto zien toch een beetje pijn...



    Het pittoreske Scandinavische gebied... Vineta mogen we dus waarschijnlijk ook niet meer verwachten in het park .


  4. #24

    Re: Brand Europa-Park

    Naam:     33525793_10155708998878931_1433823206262702080_n.jpg
Bekeken:  1135
Groote:   1,04 MBDeze foto heb ik gisteren nog genomen. Niet te geloven...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten

  5. #25

    Re: Brand Europa-Park

    Brand is sinds 21u onder controle. Huidige stand van zaken, 21u50:

    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  6. #26

    Re: Brand Europa-Park

    Volgens verschillende (onbevestigde) bronnen zou de kerk ingestort zijn...
    Michael Mack tweette dat Ijsland, Portugal, Luxemburg en Oostenrijk gevrijwaard zijn van schade.

  7. #27

    Re: Brand Europa-Park

    De brand ontstond in een magazijn van een nabijgelegen shop langs Piraten in Batavia. Of het park morgen opengaat, wordt vannacht beslist.

    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  8. #28

    Re: Brand Europa-Park

    RIP Pirates in batavia en het mooie gebied van Scandinavië.

    Als ik die beelden zie... dan heb ik geen woorden voor. Pirates in Batavia vond ik nog goed Afgeleeft maar nog goed... als ik morgen tijd heb zal ik eens kijken naar fotos van de attractieen ze hier plaatsten...

    Dit wens je niemand toe. Ik moest ook meteen denken aan PHL... Ik vraag me af hoe ze dit gaan oplossen. Het was toch een belangrijke toegangsweg naar Fjprd, Blue fire en mssn ook Wodan?

  9. #29

    Re: Brand Europa-Park

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Ik heb wel wat foto's van Piraten in Batavia, de meest niet erg scherp of goed getrokken. Van deze ben ik echter wel heel tevreden, al doet de foto zien toch een beetje pijn...



    Het pittoreske Scandinavische gebied... Vineta mogen we dus waarschijnlijk ook niet meer verwachten in het park .


    En dat fonteintje daar op de foto, was een origineel stuk van een bekende kunstenaar. Zonde dat dit nu volledig weg is, de gebouwen kunnen ze heropbouwen. Maar dat zal altijd weg zijn.

  10. #30

    Re: Brand Europa-Park

    Er is zojuist bevestigd dat het park morgen weldegelijk open gaat.

  11. #31

    Re: Brand Europa-Park

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten

    Misschien kunnen andere leden ook wat rookvrije foto's posten.
    Een foto heb ik niet meteen. Maar mocht het kerkje daadwerkelijk ingestort zijn heb ik wel een video van enkele jaren geleden...

    Volg LEX, LEE & Family op YouTube... https://www.youtube.com/lexleefamily

  12. #32

    Re: Brand Europa-Park

    Bijna dag op dag 3 jaar geleden werd Alton Towers dagenlang gesloten, terwijl het menselijk drama zich daar ruimtelijk gezien toch veel meer beperkte. In die optiek vind ik het openhouden van EP een rare beslissing, maar wel goed nieuws voor wie net een bezoek had gepland. Al kan ik me voorstellen dat een klein aantal onder hen misschien liever niet het park bezoekt vandaag.

    Er zal toch wel nog heel wat onderzocht moeten worden: oorzaak, schade, kans op een nieuwe brand, luchtkwaliteit, .... Roetresten kunnen toch ook schade aanbrengen aan de niet direct getroffen attracties. Maar wie ben ik om de Duitse veiligheidsinstanties tegen te spreken?

    Het Nederland-deel kan je volgens mij makkelijk afsluiten want dat loopt aan één kant dood. Maar dat Scandinavië-deel heeft wel een doorgang-functie. Dat wordt dan een lange dag mondeling bewegwijzeren door enkele beklagenswaardige personeelsleden.

  13. #33

    Re: Brand Europa-Park

    Een tweet om 8u21 :
    Volgens de brandweer is de brand onder controle. Er vinden hier en daar nog nabluswerkzaamheden plaats. Het park opent om 9.00 uur: De attracties Piraten, Koffiekopjes, Vindjammer en Fjord Rafting zijn buiten bedrijf.

  14. #34

    Re: Brand Europa-Park

    op fb 55 minuten geleden, stond in het frans de vertaling staat erbij.

    Dernières informations sur l'ouverture du parc :
    - Le parc ouvre comme prévu aujourd'hui à 9h.
    - Selon les pompiers, le feu est désormais maîtrisé.
    - Les interventions des pompiers restent en cours.

    Les quartiers thématiques suivants ne seront pas accessibles :
    - Pays-Bas
    - Scandinavie

    Les attractions suivantes ne seront pas accessibles :
    - Koffiekopjes
    - Piraten in Batavia
    - Fjord-Rafting
    - Monorail
    - Train panoramique
    - Les Radeaux de la Jungle

    Les restaurants suivants ne seront pas accessibles :
    - Bamboe Baai
    - Fjord Restaurant

    Les informations en temps réel de l'application (temps d'attente et horaires) ne peuvent pour le moment pas être mises à jour.

    Merci pour votre compréhension si le parc n'est pas encore opérationnel à 100%.

    Laatste informatie over de opening van het park:
    - het park opent zoals gepland vandaag om 9 uur.
    Volgens de brandweer is het vuur nu onder controle.
    - de brandweer is nog bezig.

    De volgende thematische wijken zijn niet toegankelijk:
    - nederland
    - scandinavië

    De volgende attracties zijn niet toegankelijk:
    - Koffiekopjes
    - piraten in batavia
    - fjord raften
    - monorail
    - trein
    - de vlotten van de jungle

    De volgende restaurants zijn niet toegankelijk:
    - Bamboe Baai
    - fjord restaurant

    Real-time informatie over de toepassing (wachttijd en uren) kan op dit moment niet worden bijgewerkt.

    Bedankt voor uw begrip als het park nog niet operationeel is op 100 %.

  15. #35

    Re: Brand Europa-Park

    Net een foto gezien van Looopings op Twitter en de kerk staat er nog.
    Ze is dus zeker niet ingestort, over eventuele (rook)schade aan de "Scandinavische-kant", kan ik me niet uitspreken.
    Naam:     DeMAuF0XkAAjZmP.jpg
Bekeken:  757
Groote:   294,5 KB
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen  

  16. #36

    Re: Brand Europa-Park

    Super, ik vreesde er even voor, maar het waren ook onbevestigde (maar verschillende kanalen) bronnen. Voor mij was dit het mooiste stukje van het park, toch de kerk, dus ben ik al blij dat dit nog overeind staat.

  17. #37

    Re: Brand Europa-Park

    Op de website is PIB uit de attractielijst gehaald, maar de sprookjestoren staat er nog tussen. De restaurants staan ook nog online maar wel als 'gesloten'.

    Vergelijkende foto:

    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  18. #38

    Re: Brand Europa-Park

    Als ik dit zie verwacht ik dat Fjord Rafting toch langere tijd gesloten blijft, niet vanwege de schade maar om het Scandinavische dorp terug op te bouwen.

  19. #39

    Re: Brand Europa-Park

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Als ik dit zie verwacht ik dat Fjord Rafting toch langere tijd gesloten blijft, niet vanwege de schade maar om het Scandinavische dorp terug op te bouwen.
    Denk wel dat deze attractie prioriteit zal krijgen, gezien de capaciteit voor de zomer. Ook de capaciteit van het restaurant is van gigantisch belang, zeker voor de wintermaanden. Ze zullen het daar nog druk hebben!

  20. #40

    Re: Brand Europa-Park

    Wat ik me afvraag: De site van EP was gisteren niet meer bereikbaar.. Zouden ze het gedaan hebben met reden of was dat toeval?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •