X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 7 van de 8 EersteEerste ... 5678 LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 140 van de 156

Onderwerp: Brand Europa-Park

  1. #121

    Re: Brand Europa-Park

    Mijn gok: Belgie zal de eerste 5 jaar NIET te zien zijn in Europa-park.. en ook daarna zijn andere landen interessanter voor een themadeel van te maken.

  2. #122

    Re: Brand Europa-Park

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Mijn gok: Belgie zal de eerste 5 jaar NIET te zien zijn in Europa-park.. en ook daarna zijn andere landen interessanter voor een themadeel van te maken.
    Niet echt een gok he. Ze hebben al aangekondigd dat het volgende themagebied in 2021 gaat openen. Ze hebben daarvoor 3 mogelijke landen gegeven en geen daarvan was België (ben even kwijt welke het wel waren). Na opening van dat nieuwe gebied is het bijna ondoenbaar om binnen 1 jaar nóg een volledig nieuw gebied voor België te openen.. Doen ze het binnen 2 jaar (wat heel krap zou kunnen, maar niet logisch is) zit je precies op die 5 jaar van jou.
    Laatst gewijzigd door coasterfrenzy; 02-06-18 om 18:13.

  3. #123

    Re: Brand Europa-Park

    @coaster-André: Polen, Roemenië en Kroatië, dacht ik. Deze link bevestigt dit vermoeden: https://rcdb.com/15483.htm

    België stond nog nooit op de planning van EP, maar de brand in PIB evenmin. Voor mij hoeft een aparte zone naar ons grijs en artificieel landje niet, maar op een BeNeLux-zone hoop ik des te meer.

  4. #124

    Re: Brand Europa-Park

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Niet echt een gok he. Ze hebben al aangekondigd dat het volgende themagebied in 2021 gaat openen. Ze hebben daarvoor 3 mogelijke landen gegeven en geen daarvan was België (ben even kwijt welke het wel waren). Na opening van dat nieuwe gebied is het bijna ondoenbaar om binnen 1 jaar nóg een volledig nieuw gebied voor België te openen.. Doen ze het binnen 2 jaar (wat heel krap zou kunnen, maar niet logisch is) zit je precies op die 5 jaar van jou.
    Oké, nieuwe gok: de eerste 10 jaar geen België en ook geen Benelux, Nederland zal gewoon Nederland blijven :-)

  5. #125

    Re: Brand Europa-Park

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    @coaster-André: Polen, Roemenië en Kroatië, dacht ik. Deze link bevestigt dit vermoeden: https://rcdb.com/15483.htm

    België stond nog nooit op de planning van EP, maar de brand in PIB evenmin. Voor mij hoeft een aparte zone naar ons grijs en artificieel landje niet, maar op een BeNeLux-zone hoop ik des te meer.
    België was het eerste land waar EP aan dacht om toe te voegen, dus om te zeggen dat het nooit op de planning stond...

  6. #126
    borisvdd
    Guest

    Re: Brand Europa-Park

    Een Benelux-zone zou inderdaad beter zijn dan een vergezochte piratenattractie erbij te sleuren. (Hoewel... zou "Lage Landen" niet beter zijn, want wat is er in godsnaam in Luxemburg? Daar kunnen ze bijna enkel een sigarettenautomaat zetten die de pakjes een euro goedkoper verkoopt. )

  7. #127

    Re: Brand Europa-Park

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    wat is er in godsnaam in Luxemburg? Daar kunnen ze bijna enkel een sigarettenautomaat zetten die de pakjes een euro goedkoper verkoopt. )
    En sterke drank en Benzine? Alhoewel ik niet denk dat dat laatste zo goed zou verkopen.. (Tenzij je natuurlijk een verbinding van deze zone naar de parking kan aanleggen ;-) )

  8. #128

    Re: Brand Europa-Park

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Een Benelux-zone zou inderdaad beter zijn dan een vergezochte piratenattractie erbij te sleuren. (Hoewel... zou "Lage Landen" niet beter zijn, want wat is er in godsnaam in Luxemburg? Daar kunnen ze bijna enkel een sigarettenautomaat zetten die de pakjes een euro goedkoper verkoopt. )
    Luxemburgers trekken vaak naar Europa park, nog meer als belgen volgens mij, dus op dat gebied is een knipoog naar Luxemburg een goede zaak. Verder heeft dat land wel enkele historische kathedralen en kastelen.

  9. #129

    Re: Brand Europa-Park

    Luxemburg heeft zelfs al een plekje in EP: Luxemburger Platz
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  10. #130

    Re: Brand Europa-Park

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vampire Bekijk Berichten
    Op een doorsnee gezin (de doelgroep dus) komt dit heel sympathiek over. Dit strookt ook met de commentaar die ik van gewone mensen heb gehoord de laatste week. Het is nu niet zo, dat je er meer zin in krijgt om naar het park te gaan. En van die kaarten en steunbetuigingen zou je nog eens kunnen verschieten. Duitsland is nog traditioneler dan ons verprutste land, ook al hebben ze dezelfde problematiek.
    Ghoja, dan hadden die foto's van attracties wel kunnen wegblijven. Een serene brief met een logo van Europa Park was dan wel voldoende geweest.

  11. #131

    Re: Brand Europa-Park

    De oorzaak van de brand ligt volgens het onderzoek van de politie bij waterattractie Fjord Rafting.

    ► meer info: https://bit.ly/2Hqcvyp
    Laatst gewijzigd door yelle8; 06-06-18 om 12:43.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  12. #132

    Re: Brand Europa-Park

    De Piraten komen terug...


  13. #133

    Re: Brand Europa-Park

    Okee.. Ze gaan dus ooit, ergens in het park iets met Piraten doen.

    Leuke teaser, maar zegt helaas weinig. Tussen de regels door lees ik dat er geen herbouw van PiB komt, maar wel een attractie met een piratenthema. Of dat op dezelfde plek komt is ook nog maar de vraag, maar dat verwacht ik eigenlijk wel.

  14. #134

    Re: Brand Europa-Park

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Okee.. Ze gaan dus ooit, ergens in het park iets met Piraten doen.

    Leuke teaser, maar zegt helaas weinig. Tussen de regels door lees ik dat er geen herbouw van PiB komt, maar wel een attractie met een piratenthema. Of dat op dezelfde plek komt is ook nog maar de vraag, maar dat verwacht ik eigenlijk wel.
    Uiteraard bedoelen ze als vervanger van PIB op dezelfde plek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Facebook EP
    UPDATE: We kunnen bevestigen dat de 'PIRATEN' terugkeren!

    Er wordt nog steeds intensief en met grote zorgvuldigheid nagedacht over een concept voor een grote familie-attractie in het Hollandse themagebied. Het spijt ons dat we nu nog geen verdere plannen kunnen noemen. Vast staat in ieder geval dat het weer om een indoor-darkride zal gaan.

    --> https://www.facebook.com/europapark/...55386033961440
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  15. #135

    Re: Brand Europa-Park

    Nog enkele quotes van Michael Mack:

    "Het is nog te vroeg om te zeggen hóé de piraten zullen terugkomen, maar we nemen alle petities, suggesties en ideeën in acht die we allemaal aandachtig lezen."

    "We willen terug een attractie neerzetten die weer goed in de smaak valt bij onze bezoekers, maar ook bij ons, want dan wordt de attractie nog 10 tot 20 procent beter.

    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  16. #136

    Re: Brand Europa-Park

    Sowieso zal het wel nog even duren tot men effectief weet hoe of wat, maar ik twijfel er niet aan dat men hier een enorme klepper van een darkride zal plaatsen die wijlen Piraten In Batavia waardig zal vervangen!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  17. #137

    Re: Brand Europa-Park

    De Chinese circusartiesten zou je binnenkort in open lucht kunnen bewonderen in het Italiaans park-deel. Da's dus een klein geluk bij een groot ongeluk, want voorheen was het 10 seconden kijken vanuit de boot of langdurig vanuit een (consumptie-verplicht?) resto.

    "Furthermore, the artists of the Chinese National Circus now appear after the loss of BamboeBaai stage on the open-air stage in the Italian subject area."

    Bron: https://www.epfans.info/?id=4908&lan...b3daa80f0b1828

  18. #138

    Re: Brand Europa-Park

    Klopt, is al van minstens vorige vrijdag zo.

    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  19. #139

    Re: Brand Europa-Park

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    De Chinese circusartiesten zou je binnenkort in open lucht kunnen bewonderen in het Italiaans park-deel. Da's dus een klein geluk bij een groot ongeluk, want voorheen was het 10 seconden kijken vanuit de boot of langdurig vanuit een (consumptie-verplicht?) resto.


    Bron: https://www.epfans.info/?id=4908&lan...b3daa80f0b1828


    Je moest niets drinken. Je kon daar gewoon kijken

  20. #140

    Re: Brand Europa-Park

    Zonet bericht op de twitterpagina van EP: Fjord Rafting is opnieuw geopend! De app geeft meteen een mooie 35 minuten wachttijd aan

    https://twitter.com/ep_sprecher/stat...45999593181186

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •