X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Bekijk Poll Resultaten: Wat met het afgebrande gebied?

Stemmers
30. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Iets totaal nieuws bouwen

    5 16,67%
  • Het Scandinavisch gebied heropbouwen

    28 93,33%
  • Een totaal nieuwe darkride bouwen

    16 53,33%
  • Een iets modernere, gerestaureerde versie van PiB bouwen

    12 40,00%
  • Een andere nieuwe attractie bouwen

    2 6,67%
Dit is een Meerkeuze Poll
Resultaten 1 tot 19 van de 19

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Poll] Wat na de brand?

    Iets ipv Batavia: geen idee? Dit was bij al onze bezoeken, ook de drukke, steeds een attractie zonder aanschuiven. Het zegt gelijktijdig iets over de hoge capaciteit en de lage interesse. De attractie lag ook een beetje verstopt, vond ik.

    Tegenover de optredende circusartiesten vond ik het weinig respectvol dat ze hun kunsten maar enkel seconden konden vertonen aan de varende passanten. Een darkride zal hier wel herreizen, bij voorkeur varend en zonder VR.

    Wat Scandinavië betreft: fijn dat de kerk en de 400 jaar oude Bijbel gered zijn, al hoeft dat gedrukt rekwisiet voor mij niet in een pretpark. Ik hoop op een herstel en ... het doortrekken hiervan naar het sfeer-arme IJsland.

    Vraag is ook of de uitbreidingsptojecten nu 'on hold' komen te staan.

  2. #2

    Re: [Poll] Wat na de brand?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Iets ipv Batavia: geen idee? Dit was bij al onze bezoeken, ook de drukke, steeds een attractie zonder aanschuiven. Het zegt gelijktijdig iets over de hoge capaciteit en de lage interesse. De attractie lag ook een beetje verstopt, vond ik.
    Mijn ervaringen zijn toch anders: ik heb de wachtrij van Batavia al volledig vol weten staan met zelfs de verlenging buiten het gebouw erbij. Korte rijen door hoge capaciteit zegt nog niet dat een attractie niet populair is.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •