Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
Ik denk/hoop dat ze het Scandinavische gebied heropbouwen, dat paste nog perfect qua afwerking bij de rest van het park. Het Nederlandse gebied vond ik altijd al minder sfeervol en PiB een redelijke darkride, maar ook niet meer dan dat. Dus hier hoop ik op een groter gebied (benelux) met een nieuwe darkride in een nieuw thema, mzt een andere kleinere attractie en nieuw restaurant. Het zou goed uitkomen om België te introduceren zonder een volledig themagebied er aan te wijden
Dat dus. Scandinavië vond ik altijd al goed in zijn totaliteit. Lekker knus, niets te bombastisch. Zeker de (verborgen) terrasjes naast Fjord waren geniaal. Dus dat mag naar mijn mening gewoon volledig terugkeren. En PvB... Vond dat een enorm tof ding, maar als ze ooit denken van hem gewoon opnieuw te bouwen, laat ze dan in een keer zich baseren op de Pirates versie in Shangai. Yes please!

Liefste heb ik zoals Michielsken: het gebied doortrekken met verschillende attracties en zo België ook mee introduceren aan het aanbod (met ons Art Deco valt zeker wat te maken). Het toeval laat toe dat de hallen achter Batavia al 'vervangen' waren door nieuwe wat verderop en dit gebied sowieso al aanzien werd als mogelijk uitbreidingsgebied. Als ik het mij goed kan herinneren, was dit zelfs een runner up voor de locatie van een houten achtbaan, voordat Wodan in Ijsland uit de grond kwam... Ben benieuwd.