X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 27
  1. #1
    borisvdd
    Guest

    Welke attractie mag er voor jou afbranden?

    De brand in EuropaPark was spijtig. Ik vond die piratenrondvaart geen goede attractie, maar veel mensen wel. Het leidde zelfs een week lang tot een zwarte rouwband hier op de site.

    Maar bij welke attractie zou jij het helemaal niet erg vinden als die door een brand zou verdwijnen? (Natuurlijk mogen er geen slachtoffers vallen he!)

  2. #2

    Re: Welke attractie mag er voor jou afbranden?

    Als er één darkride mag afbranden in Europa Park dan is het "Schlittenfahrt". Dat ding kan wel een grondige update gebruiken.

    Mits dat Vekoma SLC's niet snel in brand zullen vliegen en voor Robin Hood al een vervanger klaar staat....Bandit dan maar? Al vrees ik dat Movie Park (PR) de vlakte dan maar gewoon kaal zal laten in plaats van voor een vervanger te zorgen.

    Ik zou ook zeggen Temple of the Nighthawk / Hollywood Tour in de hoop dat PHL sneller met een vervanger komt dan nu op de planning zal staan. Al wens ik PHL niet opnieuw een brand toe. Het feit dat TotN er zo kaal bij ligt is net om wille van een brand.
    It doesn't need to go faster, higher and longer. The total experience that's important!

  3. #3

    Re: Welke attractie mag er voor jou afbranden?

    Niet echt onder de noemer attractie zelf, maar het gehele cowboydorp van Bellewaerde mag voor mijn part gerust de flam in. Er zullen daar sowieso sneller slachtoffers vallen door afbrekende decorstukken dan een brand ...

    Anderzijds met veel plezier: DAWSON DUEL
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  4. #4

    Re: Welke attractie mag er voor jou afbranden?

    Hatelijk thema.. maar op zich kan ik wel een lijst geven van attracties in EP die ik liever had zien verdwijnen (niet persé afbranden) of in elk geval een grondige update krijgen dan PiB.

    Ik denk dat nummer 1 op de lijst wel de tent van de ijs-show is. Het uiterlijk kan zo écht niet, maar ook als zaal is het waardeloos omdat het hoogteverschil in zitjes gewoon te klein is om nut te hebben. Er zijn bar weinig plaatsen waar je goed kunt kijken. Weghalen en een fatsoenlijk showgebouw zetten en dan ook meteen het thema Griekenland fatsoenlijk uitwerken in de gevels van het gebouw. (De betaalattractie schuin tegenover mag overigens direct mee).

    Op nummer 2 de afschuwelijke voetbalarena. Het concept met die bal vind ik leuk, maar de uitvoering is barslecht. Het gebouw past daarnaast van geen kant bij de rest van het Engels gebied en vloekt eigenlijk met bijna het hele park.

    Voor de rest zijn er nog genoeg andere dingen die ik liever had zien verdwijnen dan PiB (Of laten we het wat aardiger zeggen: Dingen die méér voor verbetering vatbaar zijn), maar daar stoor ik me eigenlijk niet heel hard aan als attractie in zijn geheel.

  5. #5
    borisvdd
    Guest

    Re: Welke attractie mag er voor jou afbranden?

    Voor mij mogen er twee attracties in Bobbejaanland afbranden:
    - het idioot verouderde El Paso waarvan de helft niet werkt en het thema is dan nog eens bijzonder racistisch ook.
    - de tot-op-de-draad-versleten Hall2000: een enorme veranda is al niet meer iets voor 2018. En een kletsnatte waterattractie BINNEN zetten (voor als het regent hahaha) die dan nog meer gesloten dan open is. Hup, weg ermee en hopelijk brandt die achterlijke KingKong gewoon méé af.

  6. #6

    Re: Welke attractie mag er voor jou afbranden?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Voor mij mogen er twee attracties in Bobbejaanland afbranden:
    - het idioot verouderde El Paso waarvan de helft niet werkt en het thema is dan nog eens bijzonder racistisch ook.
    - de tot-op-de-draad-versleten Hall2000: een enorme veranda is al niet meer iets voor 2018. En een kletsnatte waterattractie BINNEN zetten (voor als het regent hahaha) die dan nog meer gesloten dan open is. Hup, weg ermee en hopelijk brandt die achterlijke KingKong gewoon méé af.
    Maar laat aub de (r)evolution gered worden. Puur uit nostalgische waarde.. .

  7. #7

    Re: Welke attractie mag er voor jou afbranden?

    Waar insinueert hij dat Revo zou moeten afbranden? Volgens mij is dat één van de weinige oude attracties in BJL - samen met Indiana River - die nog het behouden waard is.

    Nu we toch bezig zijn over BJL, mag Kinderland er ook aan geloven voor mij. Sorry voor de mensen met kleine kindjes, maar die zone is compleet afgeleefd en volgens mij niet meer echt populair (of vergis ik mij hierin?).
    Laatst gewijzigd door Dinosaurus; 06-06-18 om 16:06. Reden: te veel onnodige informatie

  8. 03-06-18, 17:07


  9. #8
    borisvdd
    Guest

    Re: Welke attractie mag er voor jou afbranden?

    In de Efteling mag Carnaval Festival afbranden... wat een saaie boel is dat zeg. Zelfs kinderen vervelen er zich in.

  10. #9

    Re: Welke attractie mag er voor jou afbranden?

    Je pyromane droom kwam anderhalf jaar geleden bijna uit:

    Bron: https://www.looopings.nl/weblog/6926...-Efteling.html
    Laatst gewijzigd door yelle8; 06-06-18 om 11:15. Reden: geen foto's deeplinken van Looopings

  11. #10
    borisvdd
    Guest

    Re: Welke attractie mag er voor jou afbranden?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Je pyromane droom kwam anderhalf jaar geleden bijna uit:

    Bron: https://www.looopings.nl/weblog/6926...-Efteling.html
    Hahaha, wat jammer. Anders kon er iets leuk in de plaats komen.

  12. #11

    Re: Welke attractie mag er voor jou afbranden?

    In de Efteling? Dan toch zeker pandadroom!. - Ik snap best hoe sommigen niet blij worden van Carnaval Festival, maar persoonlijk vind ik Pandadroom nog veel erger.

    - Theming tot 2m hoog, daarna gewoon een naakt gebouw.
    - Palen voor het filmdoek zetten zodat je NOOIT het hele doek kunt zien.
    - Deprimerend verhaal dat NIET past in een pretpark.
    - Sponsoring past niet in A-Park (er zijn er meer die het doen, maar het hoort daar gewoon niet).
    - Lelijk vierkant blok aan de buitenkant verhul je niet door het in "lucht-kleur" te schilderen. Vooral niet omdat mensen doorgaans diepte kunnen zien en de lucht in de praktijk nooit exact die kleur heeft.

    Het effect met de vallende boom is goed, als het werkt. Maar als er een attractie is die we steevast overslaan (en doorgaans zelfs het bestaan van ontkennen) dan is het PD wel.

  13. #12

    Re: Welke attractie mag er voor jou afbranden?

    Eerlijk gezegd is Carnaval Festival stiekem wel lachen en vooral perfect voor kinderen, dus die moet zeker niet verdwijnen, Pändadroom, laat die maar snel afbranden

  14. #13

    Re: Welke attractie mag er voor jou afbranden?

    Ik weet dat we maar een verhaal is, maar brand in Pandadroom is echt wel half de Efteling weg hoor. Zo'n bosrijk gebied...

  15. #14

    Re: Welke attractie mag er voor jou afbranden?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gel Bekijk Berichten
    Ik weet dat we maar een verhaal is, maar brand in Pandadroom is echt wel half de Efteling weg hoor. Zo'n bosrijk gebied...
    De bomen mogen blijven staan hoor! Enkel PD is een doorn in het oog

    Btw: welcome back!

  16. #15

    Re: Welke attractie mag er voor jou afbranden?

    Hoewel dit onderwerp een beetje sneu is, zou ik toch geen graten zien in een afgebrande Pandadroom. In al mijn bezoeken aan de Efteling heb ik die letterlijk één keer gedaan, en sindsdien steeds doelbewust overgeslagen en nooit gemist. Van mij mag die dus gerust verdwijnen. Tenzij de Efteling deze attractie helemaal opnieuw invult, met een Eftelings verhaal en een kwalitatieve film.

    Verder zijn er niet echt attracties die ik zo'n onmin toedraag, dat ik die in een vlammenzee zou willen zien opgaan...

  17. #16

    Re: Welke attractie mag er voor jou afbranden?

    Ik wens geen enkel attractiepark een brand toe, dus van mij mag er niks afbranden.
    Ik snap natuurlijk de vraag van het topic en bij deze een lijstje wat er mag verdwijnen in volgende parken:
    - Bellewaerde Park: De Keverbaan, nostalgie alom maar tijd voor iets anders
    - Bobbejaanland: Forbidden Caves, dan moeten ze wel iets anders zetten
    - Plopsaland De Panne: De Safari en de Scooters, oké kermisthema maar zet iets mooier in de plaats
    - Walibi Belgium: De Vampire, dan moeten ze wel een andere baan zetten
    - Efteling: Pandadroom, zie bovenstaand
    - Disneyland Parijs: Studio Tram Tour, maar dat zal gebeuren
    - PortAventura: 4D cinema, en een unieke attractie in de plaats
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  18. #17

    Re: Welke attractie mag er voor jou afbranden?

    De attractie dan van mij gerust wat harder mag gaan branden: Templo del Fuego. Sinds Universal het roer in handen heeft zijn de vuur effecten zwaar geminimaliseerd.

    Dit gedeelte bevat spoilers. Klik op onderstaande knop om het gedeelte open te klappen.

    Open spoilers

    ************ Spoilergedeelte ************

    In plaats van een kolkende vuurzee zie je het vuur nog enkel exact op de rechte lijnen waar de leidingen lopen. Het hoofd van de het afgodsbeeld is helemaal zwartgeblakerd omdat de vlam uit zijn bek niet meer naar voren toe komt, maar heel zwak wat omhoog drijft. Vroeger zag je van de betreffende steekvlam mensen in lichte paniek slaan. Allemaal achter tegen de wand gedrukt (terwijl ze eerst nog aan het hekje stonden). Nu lijkt niemand nog onder de indruk te zijn van het effect (al scoort de show in zijn geheel blijkbaar wel nog goed).
    Laatst gewijzigd door yelle8; 12-06-18 om 22:18. Reden: spoilers

  19. #18

    Re: Welke attractie mag er voor jou afbranden?

    In Ep : Inderdaad die lelijke ijstent in Griekenland + die bootjesvaart met de sprookjesfiguren. Past er echt niet vind ik.
    Efteling: Pandadroom, zonder twijfel.
    Phantasialand: TotNH, past echt niet meer in de stijl van het park.
    I have to tell you, every day is a roller coaster.

  20. #19

    Re: Welke attractie mag er voor jou afbranden?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door punisher Bekijk Berichten
    In Ep : Inderdaad die lelijke ijstent in Griekenland + die bootjesvaart met de sprookjesfiguren. Past er echt niet vind ik.
    Alle, ik vind dat zo een foute attractie.

  21. #20

    Re: Welke attractie mag er voor jou afbranden?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door punisher Bekijk Berichten
    In Ep : Inderdaad die lelijke ijstent in Griekenland + die bootjesvaart met de sprookjesfiguren. Past er echt niet vind ik.
    Efteling: Pandadroom, zonder twijfel.
    Phantasialand: TotNH, past echt niet meer in de stijl van het park.
    Niks mis met Marionnetten Bootsfahrt in mijn ogen, kinderen houden wel van sprookjes

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •