Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
Die opmerking zal zich meer betrokken hebben op de re-theming van de baan.

De track zelf is overigens niets mis mee. Er zijn 1 of 2 punten waar er een knik in de track zit die pijnlijk kan zijn, de rest van het gerammel zit hem puur in speling op de wielen (oftewel: Onderhoud). En blijkbaar heeft Disnep voor de nieuwe treinen er niet voor gekozen om de versie te nemen die dit automatisch bij stelt.
Weeral, deze laatste stelling lijkt mij heel straf. Van al de drie ritjes die ik bereden heb, heb ik geen enkele knik gevoelt, gerammel, gebonk... Zelf mijn vrouw, die de vorige versie van Space Mountain vervloekte voor zijn ruwheid, vond hem nu vele leuker. Ze vond hem vooral intenser, en had geen pijn meer. Dus weer, erg vreemd dat jij andere ervaring had. Niemand in die drie ritjes horen klagen van pijn of zagen omdat hij lang dicht was. Eerder overdonderde emoties van de intense rit en mensen die onmiddellijk voor een reride gingen.

Opvallend ook was dat ten eerste de baan terug een grotere populariteit heeft dan vroeger (de layover lijkt zijn vruchten dus af te werpen) en dat hij een immense capaciteit heeft!