X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 13 van de 13

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Uitbreidingen op komst?

    Bedankt voor dit topic, want ik zie inderdaad wel mogelijkheden in deze uitbreiding. De overkant van het meer is nu niet zo'n attractieve plaats, maar kan het volgens mij wel worden.

    Ik hoop dat er naast de huidige volières ook plaats gemaakt wordt voor de bizons - waar toentertijd sprake van was - alsook nog enkele nieuwe dieren (beren?). Een pad dat dan rond het meer loopt zou zeker een meerwaarde zijn.

    Aan de overkant zou ik dan ook graag een nieuw horecapunt(je) zien verschijnen met een terras op het meer en een speeltuin, alsook een avonturenparcours in de bomen. Op die manier moeten ze niet zoveel bomen kappen en kunnen ze er toch een attractieve plaats van maken.

    Aangezien de bizons dan verhuisd zijn, kan de Keverbaan eindelijk afgebroken worden en vervangen worden door een nieuwe kinder- / familie-achtbaan. Een tweede kleine toevoeging zou hier ook welkom zijn, maar ik vrees dat een darkride te veel ruimte in beslag zal nemen. Op die manier kan het cowboydorp een opfrisbeurt krijgen en opnieuw stralen.

    Tenslotte zou ik dan de (langgevraagde) woodie plaatsen aan de rand van het park, in het Canadese gedeelte, rond de attracties die er nu staan. Het station kan geplaatst worden tegenover de ingang van Niagara, waar de oude volières staan. De woodie kan dan kruisen met Niagara en zich banen tot Screaming Eagle en Big Chute. Hierdoor kan misschien een deel van de parking wijken, maar dit zal slechts miniem zijn. Kijk maar naar wat Plopsa gedaan heeft met Heidi.

    Het zou meteen een leuke eyecatcher vormen aan deze kant van het park en vooral vanop de parking.

  2. #2

    Re: Uitbreidingen op komst?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Tenslotte zou ik dan de (langgevraagde) woodie plaatsen aan de rand van het park, in het Canadese gedeelte, rond de attracties die er nu staan. Het station kan geplaatst worden tegenover de ingang van Niagara, waar de oude volières staan. De woodie kan dan kruisen met Niagara en zich banen tot Screaming Eagle en Big Chute. Hierdoor kan misschien een deel van de parking wijken, maar dit zal slechts miniem zijn. Kijk maar naar wat Plopsa gedaan heeft met Heidi.
    Ik denk dat die plannen in de nabije toekomst zeker niet zouden uitgevoerd worden aangezien, de halloweenattracties daar het hele jaar blijven staan. Dit is de eerste maal dat Bellewaerde zijn Halloween sporen achterlaat, dus ze zullen het niet meteen wegwerpen veronderstel ik.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •