X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 15 van de 15

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [TR] Steel Vengeance: de ultieme wraak

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Intussen heb ik me een bedenking gemaakt na het lezen van dit TR. Mij is altijd verteld dat backseat gewoonlijk de meeste/beste airtime oplevert, dus de conclusie dat je hier beter front gaat zitten vond ik wel opvallend. Uiteraard trek ik die mening niet in twijfel, want ik heb Steel Vegeance zelf nooit gedaan (ik heb zelfs nog nooit op welke RMC dan ook gezeten). Maar nu ik erover nadenk: jullie hebben de rit backseat gemaakt vrij korte tijd na een langdurige storing, terwijl de baan bij jullie rit front - zo neem ik aan - al enkele uren onafgebroken in bedrijf was. Misschien is het dus niet echt een verschil front/back, maar eerder een verschil koud/warm? Mij is ook al verteld dat sommige banen beduidend beter rijden als ze volledig warmgedraaid zijn. Zou Steel Vegeance er ook zo één kunnen zijn? Of zit ik er compleet naast met deze gok?

    Front of back hangt echt van baan tot baan af. Natuurlijk stond de baan nog koud toen we ze voor de eerste keer reden maar ik weet niet of dat opwarmen echt zodanig veel verschil zou maken. Het verschil dat we ervaarden was echt groot. Bovendien, na dat ritje frontseat waren we zo bamboozled dat we geen ander zitje meer wouden Ik zou het graag uitgestest hebben of back ook beter is als ie warm zou staan maar daarvoor was de wachtrij echt te lang voor.

  2. #2

    Re: [TR] Steel Vengeance: de ultieme wraak

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Front of back hangt echt van baan tot baan af. Natuurlijk stond de baan nog koud toen we ze voor de eerste keer reden maar ik weet niet of dat opwarmen echt zodanig veel verschil zou maken.
    Yep, dat kan een zeer groot verschil zijn... Bij bijvoorbeeld een SLC kan het verschil in een ritje 's morgens en eentje in de late namiddag al een tijdverschil van 3-4 seconden opleveren. Dus bedenk maar wat dit verschil bij zo een grote baan kan zijn...
    Snelste ritjes zijn te beleven in de late namiddag (of avond als het park lang genoeg open is) op een zomerse en hete dag net na een flinke regen bui

    Leuk dat Cedar Point er weer een absolute topper bij heeft! Doet het toch ook weer wat meer kriebelen om het park nog eens te gaan bezoeken.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •