X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 35

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Heide-Park] 2017 - Ghostbusters 5D dark ride

    Hoe kunnen ze in hemelsnaam problemen hebben met een top-spin? Die dingen staan overal in de wereld en geen enkel park lijkt er problemen mee te hebben :s

    Sowieso zouden van beide attracties toch nog onderdelen vanuit Huss zelf besteld moeten kunnen worden? Goed, de flipper bieden ze niet meer aan op hun site, maar toch zou het me verbazen als ze die onderdelen niet meer hebben.

  2. #2

    Re: [Heide-Park] 2017 - Ghostbusters 5D dark ride

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Hoe kunnen ze in hemelsnaam problemen hebben met een top-spin? Die dingen staan overal in de wereld en geen enkel park lijkt er problemen mee te hebben :s
    *Kuch* Walibi Belgium *Kuch*

    On topic, jammer dat ze weggaan. Ik heb ze beiden nooit gedaan, maar natuurlijk wel soortgelijke attracties, en het zijn alle twee toch wel leuke dingen.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  3. #3

    Re: [Heide-Park] 2017 - Ghostbusters 5D dark ride

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Hoe kunnen ze in hemelsnaam problemen hebben met een top-spin? Die dingen staan overal in de wereld en geen enkel park lijkt er problemen mee te hebben :s

    Sowieso zouden van beide attracties toch nog onderdelen vanuit Huss zelf besteld moeten kunnen worden? Goed, de flipper bieden ze niet meer aan op hun site, maar toch zou het me verbazen als ze die onderdelen niet meer hebben.

    Vorgi jaar lagen meerdere topspins in meerdere parken weken stil door problemen, denk dat die maar een bepaalde levensduur hebben. Denk maar aan die in Hellendoorn, Walibi Belgium, lagen er weken uit, die van Alton Towers werd ook verwijdert en reserveonderdelen gingen naar Heide Park. Die van Chessington net hetzelfde liedje ook wekenlang buiten gebruik geweest.

  4. #4

    Re: [Heide-Park] 2017 - Ghostbusters 5D dark ride

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Vorgi jaar lagen meerdere topspins in meerdere parken weken stil door problemen, denk dat die maar een bepaalde levensduur hebben. Denk maar aan die in Hellendoorn, Walibi Belgium, lagen er weken uit, die van Alton Towers werd ook verwijdert en reserveonderdelen gingen naar Heide Park. Die van Chessington net hetzelfde liedje ook wekenlang buiten gebruik geweest.
    En als dat nog niet genoeg is... de Topspin van Moviepark is al een tijdje buiten dienst...

    Los hiervan lijkt het me (opnieuw) een besparingsregel van Merlin. :s

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •