X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 38
  1. #1

    [Djurs Sommerland] 2019

    Alweer een forse uitbreiding: een Intamin Gyro Swing



    Bron: https://www.facebook.com/djurssommerland/

  2. #2

    Re: [Djurs Sommerland] 2019

    In de sowieso al imposante attractie line-up van Djurs had ik deze nu niet bepaald verwacht, maar aangezien ik best wel fan ben van Giant Frisbee’s/Gyro Swing’s hoor je mij zeker niet klagen. Enkel de link tussen een Gyro Swing en Tijgers is me nog niet duidelijk?
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  3. #3

    Re: [Djurs Sommerland] 2019

    Djurs is maar een paar uurtjes varen van Göteborg en ook qua opeenvolging van nieuwe attracties benaderen ze Liseberg: 2016 een polyp, 2017 een hangende family, 2018 een kiddie en 'gekke bus' en volgend jaar een Loke-like.

    Tijger zal wel in een Aziatisch thema kaderen, zoals enkele andere recente attracties.
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 26-06-18 om 22:53.

  4. #4

    Re: [Djurs Sommerland] 2019

    Leuk. Tijgers springen wel eens en doen dat meestal snel, anders kiest hun avondmaal het hazenpad. Zo één zwaai zou je met wat goede wil kunnen bezien als een uitvergrootte tijgersprong. Verder zie ik dat de draagbalken een sexy tijgerstreepje zullen krijgen en de top zowaar een volledig tijgerhoofd. Dat is op zich al voldoende om het geheel tijger te noemen: er zijn zelfs parken die zo'n link aan hun laars lappen.

    Soit. Met grote schommels aan hoge capaciteit ben ik altijd blij.

  5. #5

    Re: [Djurs Sommerland] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Djurs is maar een paar uurtjes varen van Göteborg en ook qua opeenvolging van nieuwe attracties benaderen ze Liseberg: 2016 een polyp, 2017 een hangende family, 2018 een kiddie en 'gekke bus' en volgend jaar een Loke-like.

    Tijger zal wel in een Aziatisch thema kaderen, zoals enkele andere recente attracties.
    Een hangende family coaster in Liseberg? Die heb ik dan toch gemist . De Polyp mag dan in 2012 wel vervangen zijn van een Schwarzkopf naar een - qua uitzicht - vrijwel identiek Gerstlauer exemplaar, maar dat kan je moeilijk nog een benadering noemen als deze oorspronkelijk in 1993 geplaatst werd . Loke kan inderdaad misschien wat afgekeken zijn van Liseberg, met de rest zie ik totaal geen link.

  6. #6

    Re: [Djurs Sommerland] 2019

    niet in Liseberg, maar benaderen ze Liseberg...

  7. #7

    Re: [Djurs Sommerland] 2019

    't Zal de warmte zijn ...

  8. #8

    Re: [Djurs Sommerland] 2019

    Dit lijkt me een heel mooie uitbreiding op het aanbod van Djurs Sommerland. Jaar na jaar blijven ze toch mooie investeringen doen daar. Loke in Liseberg vond ik geweldig (een stúk beter dan Sledgehammer, mede dankzij de geweldig vrije beugels), dus deze wordt dat vast ook.
    Waar in het park zou hij ergens komen?

  9. #9

    Re: [Djurs Sommerland] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Putoor Bekijk Berichten
    Dit lijkt me een heel mooie uitbreiding op het aanbod van Djurs Sommerland. Jaar na jaar blijven ze toch mooie investeringen doen daar. Loke in Liseberg vond ik geweldig (een stúk beter dan Sledgehammer, mede dankzij de geweldig vrije beugels), dus deze wordt dat vast ook.
    Waar in het park zou hij ergens komen?
    Volgens de drie OOO’s komt de attractie in het Aziatische themadeel te liggen. Ergens wel voorspelbaar volgens het thema/de naam.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  10. #10

    Re: [Djurs Sommerland] 2019

    Zou het kunnen dat de arend moet wijken voor de tijger? Voor wie het (weer) te cryptisch omschreven vindt: Het leek me vandaag in Djurs dat ze Ørnen aan het afbreken zijn. Ik hoop dat ik me hierin vergis, ik hou wel van deze storingsgevoelige attractie.


  11. #11

    Re: [Djurs Sommerland] 2019

    Ørnen zal inderdaad het veld ruimen voor Tigeren. Redelijk verrassend vind ik wel, aangezien ik een vermoeden had dat Djurs er relatief goed in slaagde deze netjes operationeel te houden.

    Best spijtig, want ik vond Ørnen, ondanks de net de grote kop, een zeer mooi exemplaar!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  12. #12

    Re: [Djurs Sommerland] 2019

    Die gaat inderdaad weg.

  13. #13

    Re: [Djurs Sommerland] 2019

    Ik vind het eigenlijk niet erg. In Bellewaerde doe ik El Volador wel eens graag (want wat doe je er anders ), maar Ørnen kwam me redelijk pijnlijk over zes jaar terug. Dit jaar heb ik hem niet gedaan omdat er wel wat interessanter in het park staat, Tigeren zou ik echter niet overslaan!

    Is El Volador nu de laatste Topple Tower die nog in werking is?

  14. #14

    Re: [Djurs Sommerland] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Is El Volador nu de laatste Topple Tower die nog in werking is?
    In China staat nog een operationeel exemplaar, de andere in Marineland staat nog steeds SBNO.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  15. #15

    Re: [Djurs Sommerland] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    In China staat nog een operationeel exemplaar, de andere in Marineland staat nog steeds SBNO.
    Waar dan precies?

  16. #16

    Re: [Djurs Sommerland] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Waar dan precies?
    Mysterious Island

    Naam:     99668BB7-2F37-404E-9130-8330B3CB8B81.jpeg
Bekeken:  1519
Groote:   44,5 KB
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  17. #17

    Re: [Djurs Sommerland] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Mysterious Island

    Naam:     99668BB7-2F37-404E-9130-8330B3CB8B81.jpeg
Bekeken:  1519
Groote:   44,5 KB
    Ik dacht al dat je die bedoelde, maar als ik de website van het park afspeur, staat deze niet in de attractielijst

  18. #18

    Re: [Djurs Sommerland] 2019


  19. #19

    Re: [Djurs Sommerland] 2019

    Onderdelen van de nieuwe attractie van Djurs Sommerland:










    Bron: https://www.facebook.com/CoasterClubDenmark

  20. #20

    Re: [Djurs Sommerland] 2019


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •