X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 49
  1. #21

    Re: [Plohn] 2019 - Big Dipper coaster

    De website staat alvast online, inclusief eerste filmpje:



    http://www.dynamite-plohn.de/

  2. #22

    Re: [Plohn] 2019 - Big Dipper coaster

    Vrijmaken van de bouwvlakte:







    Foto's: http://www.dynamite-plohn.de/de/fotos

  3. #23

    Re: [Plohn] 2019 - Big Dipper coaster

    Het lijkt best een mooie put te worden. Ik twijfel er niet aan dat de baan op tijd afgeraakt .







    Leuk om te zien dat de Breakdance er nog gewoon staat ook. Foto's komen van de facebookpagina van het park.

  4. #24

    Re: [Plohn] 2019 - Big Dipper coaster

    Het tempo zit er aardig in:





    Bron: http://www.dynamite-plohn.de/

  5. #25

    Re: [Plohn] 2019 - Big Dipper coaster

    Deze baan gaat het park ongetwijfeld naar een hoger niveau tillen:









    Bron: https://www.instagram.com/freizeitparkplohn_fanpage/

  6. #26

    Re: [Plohn] 2019 - Big Dipper coaster

    Het park heeft de layout van de baan gedeeld op facebook. Hoewel het volgens mij best een leuke baan kan worden bekruipt mij het gevoel dat de baan in twee fases ontworpen is.
    Fase één: alle remmen los: dit wordt de coaster van de eeuw!

    Fase twee: Rollercoaster-tycoon-gewijs ontdekken dat het geld op is terwijl je aan het bouwen bent en dan telkens er genoeg geld is het volgende baandeel zetten, waardoor je liefst niet al te veel dwaasheden meer uithaalt tot je terug aan het station bent.

    Oordeel zelf.


  7. #27

    Re: [Plohn] 2019 - Big Dipper coaster

    Tsja.. mij valt het ook tegen. Had ergens opgevangen dat deze groter zou worden dan Lost Gravity, maar op het oog zit LG er toch een stuk beter uit dan deze baan.

    Jammer ook dat op de rendering de omgeving niet echt is mee genomen. Ik heb er nu toch wel zeer weinig beeld bij hoe de baan precies komt te staan in het park.

    Iemand trouwens opgevallen hoe enorm lang de brakerun is in vergelijk met het station?

  8. #28

    Re: [Plohn] 2019 - Big Dipper coaster

    Met Lost Gravity in het achterhoofd vind ik deze net wel een leuke lay-out hebben eigenlijk.

  9. #29

    Re: [Plohn] 2019 - Big Dipper coaster

    Ziet er relatief leuk uit, vooral de vertikale looping (die worden tegenwoordig té weinig gebouwd volgens mij), maar zo kort :/
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  10. #30

    Re: [Plohn] 2019 - Big Dipper coaster

    Wat een schattige looping! Maar inderdaad, nogal kort. Nu, liever een kort en krachtige baan dan een baan die te lang duurt en teveel snelheid verliest misschien?

    Ik denk dat de baan grotendeels in het stuk bos naast de oude flitzer komt te liggen, met uitzondering van ofwel de eerste inversie of die grote heuvel erna (ik vermoed die rare heuvel), welke volgens mij op het grote westernplein komt als eyecatcher.

  11. #31

    Re: [Plohn] 2019 - Big Dipper coaster

    De eerste foto's die te zien waren van dit 'nieuw type achtbaan' vond ik er toch leuker uitzien dan deze lay-out. Op zich is het een leuke toevoeging voor een park als Plöhn, maar verder word ik er eigenlijk niet echt warm van. Ik vind het nauwelijks de moeite waard om er nog eens voor naar Plöhn af te zakken...

  12. #32

    Re: [Plohn] 2019 - Big Dipper coaster

    Ik had de video meteen geskipt tot aan de onride, en toen ik die zag vond ik het er erg goed uitzien, maar had ik ook wel het gevoel 'is het dit al?' Ik denk niet dat deze voor mij aan Lost Gravity kan tippen. Al bij al ziet het er natuurlijk wel een prima achtbaan uit voor een park als Plohn.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Iemand trouwens opgevallen hoe enorm lang de brakerun is in vergelijk met het station?
    Jep, dat viel me ook op!
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  13. #33

    Re: [Plohn] 2019 - Big Dipper coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Ziet er relatief leuk uit, vooral de vertikale looping (die worden tegenwoordig té weinig gebouwd volgens mij), maar zo kort :/
    Volledig mijn gedacht... Leuk maar kort.

    Lost Gravity vind ik een schitterende baan, Deze lijkt me intenser, maar veel korter. LG heeft nog een "rust" moment. Dat lijkt hier weg gelaten, maar dat op zich vind ik wel een meerwaarde.

    De verticale looping ziet er wel tof uit.

  14. #34

    Re: [Plohn] 2019 - Big Dipper coaster

    Teleurstellend. Het lijkt inderdaad alsof ze halverwege doorhadden dat ze heel het budget er al bijna hebben doorgejost en dan maar zo snel mogelijk de baan wilden beëindigen. Geen fan van die drop die volgens mij te traag genomen gaat worden. Nee, dit is zeker niks dat mij terug naar Plohn wilt laten gaan. Gelukkig hebben ze daar al een fantastische woodie die dat effect wel heeft.

  15. #35

    Re: [Plohn] 2019 - Big Dipper coaster

    Misshien hadden enkele bunny hops op het einde of een helix nog wel leuk geweest, mij lijkt wel dat die brakerun lang is, maar mogelijk wordt die ook nog overdekt.

  16. #36

    Re: [Plohn] 2019 - Big Dipper coaster

    Met een beetje decoratie komt het wellicht wel goed, tenslotte is Baron 1898 ook geen bijster lange baan en die stond in een park dat normaliter wel de middelen heeft om wat extra track aan te schaffen.

  17. #37

    Re: [Plohn] 2019 - Big Dipper coaster

    Bouwupdate:







    Bron: Freizeitpark Plohn

  18. #38

    Re: [Plohn] 2019 - Big Dipper coaster

    De eerste supports zijn gearriveerd in Frezeitpark Plohn. Weldra kan de bouw van de nieuwe achtbaan van start gaan.





    Bron: Mario M. @ coasterfriends.de

  19. #39

    Re: [Plohn] 2019 - Big Dipper coaster

    De opbouw van de Mack Big Dipper coaster in het Duitse Freizeitpark Plohn is van start gegaan:



    Bron: Facebook Freizeitpark Plohn

  20. #40

    Re: [Plohn] 2019 - Big Dipper coaster

    Meer bouwplaatjes:









    Dit en veel meer: http://www.dynamite-plohn.de/

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •