Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
Ik wens dat we onze straten vervangen door lazy rivers.
Al onze straten worden vervangen lazy rivers, de autosnelwegen worden zelfs vervangen door rapids. Overal waar je maar wil kan je met je bootje aanmeren. Wel dienen alle wegen voor minimum een jaar afgesloten te worden om alle werkzaamheden te kunnen voltooien. Dit leidt tot verschrikkelijke toestanden over het hele land zodra de plannen bekend gemaakt werden. Iedereen wil nog snel een heuse voorraad voedsel inslaan voordat de werken in hun straat beginnen. want als alle straten opengebroken zijn en niet betreedbaar, waar moeten we dan naartoe om ons voedsel te halen?
Dit leidt dan natuurlijk tot hongersnood in het gehele land, want de werkzaamheden besloegen in totaal vier jaar door vele fouten in het bouwproces. Als het heuse veroerssysteem dan eindelijk wordt geopend, leeft nog maar 1 procent van de Belgische bevolking. En als dat nog niet genoeg is, gebeurd na nog geen dag al een dodelijk ongeval op één van de rapids, waardoor het hele vervoerssyteem wordt afgesloten en ons hele landje uitsterft doordat niemand nog ergens naartoe kan.

Mijn excuses als dit misschien een beetje te luguber overkomt, want dit is helemaal niet de bedoeling.



Ik wens de toewijzing te krijgen om een heus nieuw project te leiden en ontwerpen dat het grootste pretpark ter wereld wordt.