X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 20

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #5

    Re: Forumspel: Uw Wens is Mijn Bevel

    U wens is mijn vervulling. En zo gebeurt het dat er gewoon 2 RMC gebouwd worden in je tuin. En meer nog enkele van jou favorieten worden nagebouwd. Genaamd Outlaw Run en Steel Vengance. Je volgt de bouw minuut per minuut. Telt de dagen af tot ze geopen worden. Het komt steeds dichter bij. Banen zijn af, nu nog de treintjes. En dan eindelijk de eerst test rit. En dan? En dan ja, dan is het eindelijk zo ver. Je doet je eerst ritje. De trein gaat de lifthill op, je doet een ritje. Wauw schitterend, dit had je niet verwacht. Is het niet te mooi om waar te zijn? En ja dat is het ook, want plots word je wakker. En je beseft dat het gewoon een droom was. Meer nog je beseft dat het een onmogelijk droom was. Je zit immers in een andere realiteit dan deze, een wereld waarin er geen achtbanen zijn, een wereld waarin ze het niet kennen en dus bijgevolg besef je nooit in wat voor toppers van banen je ooit gezeten hebt.

    Ik wens dat ik de eigenaar was van Europapark.
    Laatst gewijzigd door punisher; 16-07-18 om 15:31.
    I have to tell you, every day is a roller coaster.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •