X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Bekijk Poll Resultaten: Is dit iets dat jij zou gebruiken?

Stemmers
8. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Ja

    1 12,50%
  • Nee, ik heb er geen behoefte aan

    4 50,00%
  • Nee, ik gebruik een eigen systeem

    0 0%
  • Nee, er zijn er al genoeg bespaar je de tijd

    3 37,50%
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: achtbanen counter

  1. #1

    achtbanen counter

    Ik loop al een tijdje met het idee voor een dashboard om bij te houden welke achtbanen iemand heeft bereden en eventueel bijbehorende aantal ritten. Er zijn al enkele van dit soort oplossingen, maar dat is meer "ik heb x achtbanen bereden" terwijl ik ook het aantal ritten, type baan, aantal inversies, dat soort dingen bij wil gaan houden. Daarbij een geschiedenis. Daarnaast had ik een idee voor een social karakter.

    Voor eigen gebruik heb ik een dergelijk dashboard al in gebruik en vroeg me af:

    - wat gebruiken jullie?
    - is hier überhaupt vraag naar?
    - lijkt het jullie leuk om met dit soort data aan de slag te gaan?
    - wat zouden jullie in zo'n systeem willen zien?
    - zouden jullie een kleine financiële bijdragen hier aan willen leveren (10€?)

  2. #2

    Re: achtbanen counter

    Ik gebruik coaster count. Ik denk niet dat je hun systeem kunt toppen. Ze hebben een hele mooie kaart-functie waarop je kunt zien wat je waar al gedaan hebt (of nog niet gedaan hebt). Een vrij goede route-planner en ze geven enorm veel opties voor welke dingen je als achtbaan wilt mee tellen en welke niet (je kunt bijvoorbeeld butterflies uit zetten, alpine coasters uit zetten, etc.). Er is een mooie ranglijst te zien, je kunt jezelf vergelijken met anderen en het overzicht van Kermissen is ook vrij goed.

    Ik zou zodoende zeggen: Bespaar je het werk. Naast Coaster-Count was er ooit ook coastercounter. Ik geloof dat de site nog wel bestaat, maar die is volstrekt onder gesneeuwd door het succes van Coaster-Count.

  3. #3

    Re: achtbanen counter

    Ik volg ook de mening van coasterfrenzy. Bespaar je tijd, coastercount is een hele goede site. Sommige functies zouden nog handig zijn, maar om een nieuw site op te richten hiervoor, dat is het niet waard.

  4. #4

    Re: achtbanen counter

    Maar op coastercount kan je het aantal ritten niet tellen volgens mij, enkel of je een baan wel/niet hebt gedaan. Of vergis ik mij?

    Ik heb er een tijdje geleden een account aangemaakt, maar toen ik dat zag was mijn interesse eigenlijk al over.

  5. #5

    Re: achtbanen counter

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 8banen Bekijk Berichten
    Maar op coastercount kan je het aantal ritten niet tellen volgens mij, enkel of je een baan wel/niet hebt gedaan. Of vergis ik mij?

    Ik heb er een tijdje geleden een account aangemaakt, maar toen ik dat zag was mijn interesse eigenlijk al over.
    Je kunt wel een opmerking bij een bereden coaster plaatsen. Dus je kan het er wel bij plakken, maar er is geen echte tool voor.

  6. #6

    Re: achtbanen counter

    Sinds kort kan je wel degelijk iedere rit apart registreren op Coaster Count, maar het kan zijn dat dit enkel voor betalende leden is. Maar dat zou neerkomen op 2,50 euro per jaar (bedrag kies je zelf)...

  7. #7

    Re: achtbanen counter

    Staat mij ook wat van bij dat het kan. Zelfs met een ranking, maar het is echt onmogelijk terug te halen hoe vaak ik banen gedaan heb, dus dat hou ik niet bij.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •