X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 4 van de 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 80 van de 94
  1. #61

    Re: [Blackpool Pleasure beach] 2018 - Icon

    Test driving


  2. #62

    Re: [Blackpool Pleasure beach] 2018 - Icon

    Dit ziet er toch echt een tof baantje uit. Veel richtingswissels én een paar onverwachte wendingen. Dit zou wel eens een van de beste banen in het VK kunnen worden.

  3. #63

    Re: [Blackpool Pleasure beach] 2018 - Icon

    Ik heb er goede hoop op dat de baan hoge toppen gaat scheren. Dat s-bochtje op het einde ziet er ook leuk uit!

  4. #64

    Re: [Blackpool Pleasure beach] 2018 - Icon

    Knap!

  5. #65

    Re: [Blackpool Pleasure beach] 2018 - Icon

    Nieuwe video met stukjes on-ride



    Ziet er toch al wat sneller en beter uit dan tijdens de testen.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Ik heb er goede hoop op dat de baan hoge toppen gaat scheren. Dat s-bochtje op het einde ziet er ook leuk uit!
    Hier lijkt hij op bovenstaande video (vanaf 0:13) dan weer heel erg doorheen te kruipen. Ik hoop dat dit stukje nog wat sneller wordt.

  6. #66

    Re: [Blackpool Pleasure beach] 2018 - Icon

    Pauzeren op 1:07 doet het volgende vermoeden: Het snoetje is nog steeds niet 100% afgewerkt. Ik hoop zoals in enkele posts hierboven te lezen is, dat er nog een overkappinkje moet komen t.h.v. de eerste zij-wielen. Is het dan niet raar dat ze al uitgebreide testritten doen met niet voltooide treinen?

  7. #67

    Re: [Blackpool Pleasure beach] 2018 - Icon

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Is het dan niet raar dat ze al uitgebreide testritten doen met niet voltooide treinen?
    In Liseberg was dit ook het geval. Niets abnormaal dus.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten

  8. #68

    Re: [Blackpool Pleasure beach] 2018 - Icon

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Pauzeren op 1:07 doet het volgende vermoeden: Het snoetje is nog steeds niet 100% afgewerkt. Ik hoop zoals in enkele posts hierboven te lezen is, dat er nog een overkappinkje moet komen t.h.v. de eerste zij-wielen. Is het dan niet raar dat ze al uitgebreide testritten doen met niet voltooide treinen?
    Lijkt me ook zo veel makkelijker om een ander type wielen te installeren. waarschijnlijk moet anders steeds die kap eraf en erop....

  9. #69

    Re: [Blackpool Pleasure beach] 2018 - Icon

    De 'capot' is er eindelijk:


    © Owen Taylor
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  10. #70

    Re: [Blackpool Pleasure beach] 2018 - Icon

    Ik vind het eigenlijk nog steeds niet super, maar toch een pak beter zo !

    Prachtig contrast ultramodern en antiek daar. Wat een heerlijk park toch!

  11. #71

    Re: [Blackpool Pleasure beach] 2018 - Icon

    Het is gewoon dezelfde kap als op helix, maar dan met een ander patroon er op.. Beetje jammer, maar bij Blackpool ook wel te verwachten en begrijpelijk.

    Benieuwd hoe dit er straks uit gaat zien.

  12. #72

    Re: [Blackpool Pleasure beach] 2018 - Icon

    Icon opent op 25 mei, volgens deze bron: http://www.parkworld-online.com/open...ter-announced/

    Twee volle maanden na de eerste testritten. Even extrapoleren naar de mogelijk complexere Hyperion, zou me wel eens kunnen aanzetten tot een update van dit minder leuke topic: http://board.pretparken.be/showthrea...-heb-je-gemist

  13. #73

    Re: [Blackpool Pleasure beach] 2018 - Icon

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Icon opent op 25 mei, volgens deze bron: http://www.parkworld-online.com/open...ter-announced/

    Twee volle maanden na de eerste testritten. Even extrapoleren naar de mogelijk complexere Hyperion, zou me wel eens kunnen aanzetten tot een update van dit minder leuke topic: http://board.pretparken.be/showthrea...-heb-je-gemist
    Hoe kom je erbij dat Hyperion complexer zou zijn? Het is een andere bouwer en een ander type coaster (launch tov lifthill). Ik verwacht geen tot weinig problemen met Hyperion eens de baan af is eigenlijk...

  14. #74

    Re: [Blackpool Pleasure beach] 2018 - Icon

    Ik bedoel dat Hyperion bij mijn weten geen voorganger heeft (op Europese grond, van Intamin). Het meest in de buurt komt misschien nog Goliath uit de polder of GeForce.

    Ik weet ook wel: Icon heeft twee launches en meerdere kruisingen met andere coasters à la Gröna Lund. En het is natuurlijk ook een custom-coaster. Maar Hyperion is hoger en ik las onlangs dat wegens een niet passende of slecht geplaatste support de werken enkele dagen hebben stil gelegen. Of dit van Hyp. nu een complexere coaster maakt, misschien niet, sorry voor de woordkeuze, dan.

  15. #75

    Re: [Blackpool Pleasure beach] 2018 - Icon

    Kruisingen maken de techniek niet complexer (en dus de storingsgevoeligheid niet hoger). Het enige wat speelt is stationstechniek, aandrijving en remmen.

    Nu is een magnetische launch tegenwoordig eigenlijk een vrij standaard iets geworden waar een beetje bouwer niet veel problemen meer mee mag hebben. Ik weet niet hoe het staat met de aandrijving van Hyperion, als dat een gewone kettinglift is, is dat nóg simpeler. Echter verwacht ik dat ze gebruik maken van een snelle kabellift en die techniek is toch wat ingewikkelder.

    Daarnaast spreek je bij Hyperion inderdaad ook van nieuwe track en aangepaste treinen. Als het eenmaal draait mag dat niet uitmaken, maar tot dan vergt dat wel meer tests dan track en trein die al veelvuldig gebruikt zijn.

  16. #76

    Re: [Blackpool Pleasure beach] 2018 - Icon

    In deze update-video kan je wat van de vormgeving zien. Ik vind persoonlijk de kleur en hoogglans van het logo en de naam een beetje misplaatst, maar misschien komt daar nog een extra laagje over dat het allemaal wat minder goedkoop en karikaturaal doet ogen. Die rode paaltjes vind ik voorlopig ook een eerder bizarre toevoeging. Dat roodbruine zand vind ik dan weer wel goed ogen.

  17. #77

    Re: [Blackpool Pleasure beach] 2018 - Icon

    Icon wordt een achtbaan om van te snoepen met thrills om het warm van te krijgen. Dat wordt nu ook weerspiegeld in de souvenirs. Het blijkt bovendien een echte dorstlesser!








  18. #78

    Re: [Blackpool Pleasure beach] 2018 - Icon

    Even terug grijpend op het inmiddels oudere nieuws de ze de Wilde muis verwijderd hebben (Gezien dat in dit topic staat en niet in een apart topic).

    Ik heb recentelijk een docu gezien over de verwijderde achtbanen in het park (https://www.youtube.com/watch?v=AHR4GPdAUlY - Ook interessante beelden van andere verwijderde banen, waaronder de Virginia Reel)

    Hier in werd vermeld dat de muis in 2017 nog Magnetisch Remmen zou hebben gekregen.

    Toch wel vreemd om zo een investering te doen en dan een jaar later de muis opeens weer weg te halen. Iemand die wellicht meer weet over die nieuwe remmen?

    Volgens mij is er al vaker aan de remmen van de baan geprutst, dus wellicht dat ze iets niet werkend hebben kunnen krijgen?

    Ik blijf het plotsklaps verdwijnen van de muis en de manier van communiceren vanuit het park hieromtrend zeer mysterieus vinden in elk geval.

  19. #79

    Re: [Blackpool Pleasure beach] 2018 - Icon

    Er is nieuws via Themepark Update:
    Daaruit blijkt blackpool ondertusseen een op het eerste zicht strakke moderne look...



    Op te leuken met een gewaagde mix van glimmende accenten





    Sfeervolle kersenbloesem-muurschilderingen





    en evergreens als de synthetische grasmat


    Afgewerkt met een sporadische verschijnende schildpad...



    Naast kersenbloesem kiezen ze ook voor een roodbladige esdoornvariant.



    Ik balanceer zelf tussen liefde en haat voor die mix.


    Vandaag publiceerde het park ook zijn eerste reclamespot voor de coaster.

  20. #80

    Re: [Blackpool Pleasure beach] 2018 - Icon

    Tja, het zijn en blijven Britten he, en dan nog Britten die in een van de meest marginale steden van het land. Hadden we dan eigenlijk iets anders verwacht?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •