X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 3 van de 3
  1. #1

    [Dreamland Margate] 2018

    Ook dit jaar pakt het Britse pretpark Dreamland in Margate uit met nieuwe attracties. Enkele jaren geleden heropende het park na jaren stilstand, inclusief één van de oudste houten achtbanen ter wereld. Nu lijkt de investeringsdrang nog steeds groot te zijn, met negen geplande nieuwe attracties. Sommige daarvan, zoals de spinning Wild Mouse, had het park volgens mij al eerder en komen misschien enkel in de zomer opdagen?

    Eén van de meest opvallende nieuwigheden is de 39 meter hoge freefall waarvoor ze net toestemming hebben gekregen van de overheid.



    De andere nieuwe attracties zijn een Spinning Wild Mouse, Zamperla Endavour (moderne variant van de enterprise), Zamperla Air Race, een balonnenmolen, Een kontiki/rockin' tug, vliegende fietsen en een nostalgische rupsattractie. Toch niet mis voor dit parkje dat trouwens niet zo gek ver ligt!


  2. #2

    Re: [Dreamland Margate] 2018

    Maar de grote vraag blijft: Gaan ze ooit de wooden wild mouse nog opbouwen?

  3. #3

    Re: [Dreamland Margate] 2018

    Heb het park gedaan. De freefall tower is gewoon een bijzonder oncomfortabele uitkijktoren die redelijk snel zakt. Het gevoel komt in elk niet in de buurt van een vrije val. Al denk ik dat dit voor de doelgroep van het park juist perfect is. De air race en endeavor lijken dan weer aardig goed te draaien. Het onderste gedeelte op bovenstaande foto is volgens google Maps nog parkeerplaats en opslag. In het echt ziet het mooi aangelegd uit. Toen wij er waren stonden er 5 grote tenten op voor halloween spookhuizen. Ik kan me echter voorstellen dat die hoek wellicht wat kaal oogt als die er niet staan.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •