X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 4 van de 4
  1. #1

    [Rainbow MagicLand] 2019

    Het gaat niet goed met het Italiaanse Rainbow MagicLand. De laatste nieuwe attracties dateren van 2013. De afgelopen maanden verschenen er tevens steeds vaker foto's van afbrokkelende / afgeleefde thematisering.

    Op 08/07 vond de laatste keer de stuntshow plaats. Hier zal volgend jaar een nieuwe attractie geopend worden... Bron: https://theparks.it/










  2. #2

    Re: [Rainbow MagicLand] 2019

    Ik dacht dat ze hun eerste seizoen toch meer dan een miljoen bezoekers hadden? Of was dit overdreven?

  3. #3

    Re: [Rainbow MagicLand] 2019

    Wow, ziet er wel heel erg uit! Ik hoop dat het gebouw op de voorlaatste foto niet toegankelijk is.

  4. #4

    Re: [Rainbow MagicLand] 2019

    Wat pijnlijk om te zien dat het, naar mijn mening, meest prestigieuze nieuwe pretpark project van Europa na zo’n korte tijd letterlijk staat te rotten. Aan de foto’s te zien is de schade ook niet bepaald miniem te noemen ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •