X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 3 van de 3
  1. #1

    [Panoramapark Sauerland] 2018

    In het Duitse wild- en vrijetijdspark Panormapark is afgelopen weekend een nieuwe attractie geopend; een 4 delige waterglijbaan:



    Bron: https://www.facebook.com/panopark/

  2. #2

    Re: [Panoramapark Sauerland] 2018

    Kende dit park niet! Altijd leuke toevoeging zoiets. Ik zag dat er vroeger twee achtbanen waren. Weet iemand waarom ze verhuisd zijn?
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  3. #3

    Re: [Panoramapark Sauerland] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GriffonofNemesis Bekijk Berichten
    Kende dit park niet! Altijd leuke toevoeging zoiets. Ik zag dat er vroeger twee achtbanen waren. Weet iemand waarom ze verhuisd zijn?
    Als ik niet mis ben, heeft CDA Panorama Park gesloten omdat het te dicht bij Fort Fun lag en ze elkaar teveel concurreerden. Zelf heb ik het park nooit bezocht gehad, maar naar het schijnt waren zowel die Zierer als die Mack prachtig ingewerkt in het landschap en is het daarom dat beide banen er wat lomp uitzien in hun nieuwe parken (vooral die Zierer dan toch).

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •