X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 35

Onderwerp: Groetjes vanuit...

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Groetjes vanuit...

    Simpel topic voor als je in een park zit maar het forum toch teveel mist. Doe de achterblijvers op het forum hier de groetjes en pas op voor de jaloerse blikken!

    Groetjes vanuit the Flaming Feather in Toverland!

  2. #2

    Re: Groetjes vanuit...

    Hehe, tof topic! Ik had vaak al zin om 'groeten uit ...' te typen als ik een post plaatste terwijl ik in een park was, leuk dat er nu een plekje voor is

    Morgen ben ik er ook, ik kan al niet meer wachten!
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  3. #3

    Re: Groetjes vanuit...

    Late groeten uit Tivoli Gardens, Bakken, Liseberg, Kolmarden & Gröna lund

  4. #4

    Re: Groetjes vanuit...

    Groetjes vanop de parking van Energylandia! 2 keer Hyperion gedaan (mijn allereerste megacoaster ) en het was AWESOME!

  5. #5

    Re: Groetjes vanuit...

    Parque Warner Madrid, waar we Stuntfall frontseat hebben kunnen doen.

  6. #6

    Re: Groetjes vanuit...

    Groetjes vanuut Walibi, de opgeknapte buzzsaw is goedgekeurd! Nu die breakdance nog!

  7. #7

    Re: Groetjes vanuit...

    Groetjes vanuit vidámpark!

  8. #8

    Re: Groetjes vanuit...

    Vandaag net wakker geworden in de Chained Oak B&B! Straks nog een halve dag Alton Towers en daarna naar huis. Succes met het stemmen! ��
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  9. #9

    Re: Groetjes vanuit...

    Zonnige groetjes uit Disneyland Parijs! Veel volk, maar voor dergelijke zomerdagen begrijpelijk en verrassend genoeg doenbaar!

  10. #10

    Re: Groetjes vanuit...

    Minder leuke groetjes uit een geëvacueerd MPG...

  11. #11

    Re: Groetjes vanuit...

    Groetjes vanuit een zonnig Allou! Fun Park!

  12. #12

    Re: Groetjes vanuit...

    Göteborg, waar ik met de jarige Florian de Europese B&M-bingo vlotjes behaalde Got nytt år!

  13. #13

    Re: Groetjes vanuit...

    De African Lodge bar in hotel Bell Rock, Europapark

    Naam:     9940BEEF-BFDE-41CF-A146-1627ADEA3CBF.jpeg
Bekeken:  4175
Groote:   1,24 MB
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  14. #14

    Re: Groetjes vanuit...

    Groetjes vanuit Disney California Adventure. Eventjes schuilen in Cars Land voor de regen... Space Mountain nog altijd niet kunnen doen omdat een idioot daar tijdens de rit is uitgestapt 2 dagen geleden. Iemand met cognitieve beperkingen, en dan vragen sommige mensen zich af waarom pretparken zo streng zijn met hun gehandicaptenbeleid :/. Beter nog wat verstrengeld!

  15. #15

    Re: Groetjes vanuit...

    Is in de meeste parken al streng genoeg volgens mij. Ik hoop vooral dat men niet een volledige groep mensen zal laten opdraaien voor de fout van één persoon. Ik doe deze uitspraak ook niet zomaar ... ik heb ooit eens het invalidenbeleid van een tiental parken met elkaar vergeleken en bijna altijd zit het goed in elkaar en merk je dat het park er grondig over nagedacht heeft. Wel moet ik toegeven dat mijn opzoekwerk al uit 2017 dateert.
    Laatst gewijzigd door Azmidiske; 31-01-19 om 21:53.
    Once you sit back, you never go back.

  16. #16

    Re: Groetjes vanuit...

    Met alle respect maar weet je wel wat er allemaal komt kijken over veiligheid bij een attractie?! Als mindervalide kun je nu eenmaal niet alles doen als een valide persoon. Dat klinkt hard maar het is gewoon de waarheid. Zou jij het ok vinden om een blind persoon te laten autorijden?!

  17. #17

    Re: Groetjes vanuit...

    Groetjes uit Knotts Berry Farm, er loopt hier geen kat rond. Het is hier middag en we hebben nog maar 2 coaster te doen.

  18. #18

    Re: Groetjes vanuit...

    Groetjes uit Disneyland Parijs en Village Natures! Ben eens benieuwd naar het zwembad!
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  19. #19

    Re: Groetjes vanuit...

    Groetjes vanuit pizzeria Il Posto in Londen, waar we de wachtrijen van Chessington zullen verteren...

  20. #20

    Re: Groetjes vanuit...

    Groetjes uit de wachtrij van Popcorn Revenge!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •