X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Nocturnes 2018

  1. #1

    Nocturnes 2018

    Heeft het nog zin dat de pretparken nocturnes organiseren? Walibi heeft er een pak minder, Plopsa heeft ze verplaatst naar de woensdag.
    Bellewaerde organiseert er nog 5, maar op deze nocturnes mogen de "gewone abonnees" niet binnen. Nu was er zaterdag op de eerste nocturne een gezellige drukte. Niet overvol maar toch nog gezellig om alles mee te maken. Het kost Bellewaerde natuurlijk veel geld om die extra animaties bij te betalen. Wel gaat de traditionele "BBQ a volonté" niet meer door. Wat diverse mensen wel jammer vonden, maar ik kan begrijpen dat dit het park extra veel geld kost aan personeel. De zondag na de nocturne was er dan wel meer volk. Het is een rare situatie dat je op nocturnes minder volk hebt dan de dag erna, waardoor ik mij afvraag of ze dit nog zullen organiseren in de volgende jaren, of net zoals Walibi, veel minder nocturnes.

  2. #2

    Re: Nocturnes 2018

    De Barbecue á volonté kan niet meer doorgaan omdat ze het mooiste horecapunt van het park (de barbecue dus) platgegooid hebben en te lui waren om het her op te bouwen ... Uit goeie bron weet ik dat hun abo gedoe met nocturne’s altijd voor miserie zorgt, een hele dag lang. Sommige mensen snappen het concept nu nog niet (begrijpelijk ergens) en komen soms van al wat verder om enkel de avond te spenderen, maar worden daar gevraagd om € 20 per persoon te upgraden ... Oeps ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  3. #3

    Re: Nocturnes 2018

    Barbecue a volonte ging al enkele jaren door in het gloednieuwe Texas grill. Men heeft daar alle nodige accomodatie. Terwijl het in de voormalige barbecue steeds een gedoe was met materiaal die van andere plaatsen moest komen. Ook de voormaligebarbecue is nu een open ruimte geworden waar de mensen kunnen genieten tijdens het mooie weer en door het succes van de sandwiches, fishcorner en de braadworstjes kunnen de mensen daar hun gekochte etenswaren nuttigen, zonder in een donkere ruimte te zitten zoals vroeger. Ik heb vernomen dat er plannen zijn om dit tegen volgend seizoen helemaal te veranderen met nieuw meubilair.

  4. #4

    Re: Nocturnes 2018

    Het park heeft amper overdekte horecapunten na het verdwijnen van Rapid Snack, Savanne Burger (voor de 2 keer op een jaar dat dat nog open is, als het dat nog is ...) & Los Piratas Snack. Akkoord dat de Barbecue Grill zwaar verouderd was (hoe zou dat komen), maar gewoon wegdoen en vervangen door nog meer picnic plekken vind ik te makkelijk. Nu is dat daar een lelijke, kale plek geworden die van uit meerdere standpunten enorm lelijk is, nieuw meubilair zal hier aan niet veel veranderen.

    Beter hadden ze de barbecue volwaardig gerenoveerd, uitgerust met het nodige materiaal en meer open gehouden om wat meer variatie aan te brengen in de horeca en het avontuurlijke in de kijker te zetten, want nu is het horeca aanbod en de prijs kwaliteit ervan extreem belabberd in Bellewaerde, zelfs Bobbejaanland doet op dit gebied beter.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  5. #5

    Re: Nocturnes 2018

    Abonnees die geen upgrade hadden konden voor €10 pp het park binnen tijdens de nocturne. Als je later beslist om up te graden betaal dan slechts ook maar een 2e maal €10.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •