X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 64

Onderwerp: [Bellewaerde] 2019

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #17

    Re: [Bellewaerde] 2019

    Vandaag mijn pretparkseizoen gestart bij het pretpark het dichts bij mn deur. Het was weliswaar een blitzbezoek (van een uurtje en half) maar ik wil toch al wat posten over mn eerste indruk.
    Ik ben direct richting Mexico (parking C) gereden om de nieuwe inkom eens te bewonderen.

    Hoewel de zone nog niet afgewerkt is, ziet het er knap gemaakt uit. Een meer dan volwaardige inkom die ik zelfs beter vind dan parking leeuw (parking A). Aan de infobalie was men supervriendelijk. Mn Adventure Pass werd heel vlotjes aangemaakt. De automatische nummerplaatherkenning bij het uitrijden van parking Mexico is heel handig: geen gesukkel meer om bij het verlaten van het park je parkeerkaart te zoeken en armrekkend te moeten houden voor een kaartlezer.
    Eens in het park zelf waren er geen grote nieuwigheden te bespeuren. Het groen in het park was weer piekfijn en her en der was te zien dat sommige paadjes met grint werden opgefrist.


    Het derde punt van Bellewaerdes' nieuwe slagzin "Beleef 3 uitstappen in 1 dag" rond natuur & rust past volledig. Enkel heb ik het wat moeilijk met het overaanbod aan 'rustpunten' vol tafeltjes, stoelen en banken waar er dan een beperkte eet- of drankkiosk naast staat.

    Spijtig dat El Volador er werkloos bij stond (één van de eerste attracties die je tegen komt na de nieuwe inkom). Van de weinige attracties die ik heb kunnen doen, waren er toch veel effecten die niet werkten: bij Bengal Rapid hadden de olifanten geen zin om water te sproeien, bij Houdini terug een afgespannen beugel, ... De operations aan de attracties was wel heel vlot en vriendelijk. Wachttijd bij Dawson bedroeg slechts 20 min.

    Het groen maakt veel goed en de slang bij Jungle Mission was dan weer wel in volle actie

    Heel wat aandacht en verwachtingen gaan dit jaar natuurlijk uit naar hat waterpark die begin juli de deuren zal openen. Het ziet er veelbelovend uit en men verzekerde dat de werken op schema zitten. Nieuwsgierig (gemaakt) ben ik dan toch maar eens wat kiekjes gaan nemen:

    Laatst gewijzigd door Polletje; 07-04-19 om 22:21.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •