X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 5 van de 5
  1. #1

    [Oakwood] 2017- Nieuwe stalen familiebaan

    Oakwood themepark opent in het voorjaar van 2017 een de stalen familieachtbaan 'flight of the Giant Peach. Deze achtbaan stond tot 2015 in M&s Scotland's Theme Park als Space Coaster.

    'Flight of the Giant Peach' wordt de zesde coaster van het park. Hij krijgt ook zijn eigen thema gebied dat Dahland zal heten, genoemd naar verhalen van Roald Dalh. De ingang van de coaster zal zich bevinden in een reusachtige perzik.


  2. #2

    Re: [Oakwood] 2017- Nieuwe stalen familiebaan

    Deze week ben ik naar Oakwood geweest, en nog steeds is de achtbaan niet geopend. Ik weet niet wat er aan de hand is: het park communiceert in hun folders en op de website nog steeds opening 2017. Het themagebied (al stelt het niet veel voor) ziet er zo goed als af uit, dus er moet wel iets technisch mis zijn met deze tweedehandse achtbaan, die al vorige zomer helemaal opgebouwd was in het park.

  3. #3

    Re: [Oakwood] 2017- Nieuwe stalen familiebaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Putoor Bekijk Berichten
    Deze week ben ik naar Oakwood geweest, en nog steeds is de achtbaan niet geopend. Ik weet niet wat er aan de hand is: het park communiceert in hun folders en op de website nog steeds opening 2017. Het themagebied (al stelt het niet veel voor) ziet er zo goed als af uit, dus er moet wel iets technisch mis zijn met deze tweedehandse achtbaan, die al vorige zomer helemaal opgebouwd was in het park.
    Of ze geraakt niet door de keuring.

  4. #4

    Re: [Oakwood] 2017- Nieuwe stalen familiebaan

    Zou me niet verbazen gezien deze baan uit Scotland MD's komt. Het park zag er alles behalve goed onderhouden uit.

  5. #5

    Re: [Oakwood] 2017- Nieuwe stalen familiebaan

    De baan is dan toch eindelijk geopend blijkbaar... Zo'n gigantisch gemis lijkt het mij niet dat ik ze vorige maand niet heb kunnen doen, al had ik wel graag het huisje van tante Spons en tante Spijker gezien, dat als walkthrough/wachtrij voor de achtbaan dient. In hun andere recente themagebied, Neverland (uit 2013), heeft het park echt een heel mooie attractie gebouwd, Journey to Neverland, waarin je het huis van de familie Darling uit Peter Pan kan binnenwandelen. Je ziet de kinderen slapen en ondertussen gebeurt er van alles, wat dan het bezoek van Peter Pan en Tinkelbel moet voorstellen. Dat was echt een mooie walkthrough, boven het niveau dat ik van Oakwood had verwacht. Daarom lijkt mij dat dit reuzenperzikhuisje ook wel eens een verrassing zou kunnen worden.



    En het park heeft blijkbaar ook speciale muziek laten componeren voor het nieuwe themagebied. Toch wel leuk dat er zo veel moeite in wordt gestoken!

    Laatst gewijzigd door Putoor; 03-08-17 om 10:05.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •