X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 10 van de 10

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Euro Attractions Show - Amsterdam 27/09/2018

    Indien er mensen op het forum zijn die graag eens een kijkje nemen op Euro Attractions Show in Amsterdam op donderdag 27 september (open van 10:00 tot 16:00) op uitnodiging van IAAPA EMEA in Brussel, mogen mij contacteren via PM.

  2. #2

    Re: Euro Attractions Show - Amsterdam 27/09/2018

    Benieuwd wie er allemaal op dit forum een bezoekje heeft gebracht aan EAS!? Wij waren alvast van de partij, waarvoor nogmaals dank SFfreak! Het was mijn eerste keer EAS en toch wel een bijzondere ervaring.

    Benieuwd naar een verslagje, enkele nieuwtjes en een quote'je her en der vanop de beurs? Lees dan zeker het komende oktobernummer van Brakesection Magazine! Voor nu de beurs kort samengevat met ook enkele cijfers en foto's: http://pretparken.be/NL/article/2012...ezoekersrecord
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  3. #3

    Re: Euro Attractions Show - Amsterdam 27/09/2018

    Voor mij ook de eerste keer. Zeer aangename ervaring. Behoorlijk interessante gesprekken gehad met allerhande personen uit de branche. Ik werd zelfs door iemand aangesproken van Dynamic Attracties die me herkende van de opening van Taron. Zeer sterk om zoiets te onthouden.

    Wat me opviel:
    - Zeer open houding van vooral de kleine bedrijven.
    - Zeer afstandelijke houding/moeilijk in gesprek te komen met de grote (vooral Intamin en Mack vielen hier in op).
    - Afwezigheid van IMAScore, B&M, Oceaneering en RMC
    - Veel kennis opgedaan van zaken waar je normaal totaal niet bij stilstaat.
    - Veel foldertjes en hebbedingetjes kunnen verzamelen.
    - Er bestaan énorm veel bedrijven die waterslides bouwen

  4. #4

    Re: Euro Attractions Show - Amsterdam 27/09/2018

    RMC laat Vekoma hun Europese zaakjes afhandelen, vrij normaal dus dat ze daar niet aanwezig waren dus.

  5. #5

    Re: Euro Attractions Show - Amsterdam 27/09/2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    RMC laat Vekoma hun Europese zaakjes afhandelen, vrij normaal dus dat ze daar niet aanwezig waren dus.
    Ahja.. dat is waar ook. Al vond je ook bij de Vekoma Stand daar helemaal niets over. Jammer.

    Wel met Gravity Group gebabbeld. Ze hopen toch wel meer banen in Europa te kunnen zetten, maar het kwam niet echt over alsof er iets in de pijplijn zit

  6. #6

    Re: Euro Attractions Show - Amsterdam 27/09/2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    RMC laat Vekoma hun Europese zaakjes afhandelen, vrij normaal dus dat ze daar niet aanwezig waren dus.
    Vekoma vertegenwoordigde RMC niet op de beurs, hebben ze zelf letterlijk gezegd.

  7. #7

    Re: Euro Attractions Show - Amsterdam 27/09/2018

    Ohja.. ook een mooi iets.

    Ik heb een "foldertje" van een bedrijf hier liggen. Dat "foldertje" weegt net geen 2kg en heeft 338 pagina's. Nu verwacht je misschien de productcatalogus van weet-ik-niet-wat voor een bedrijf.. het is echter simpelweg een "foldertje" voor een bedrijf dat stalen glijbanen maakt.

  8. #8

    Re: Euro Attractions Show - Amsterdam 27/09/2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Ohja.. ook een mooi iets.

    Ik heb een "foldertje" van een bedrijf hier liggen. Dat "foldertje" weegt net geen 2kg en heeft 338 pagina's. Nu verwacht je misschien de productcatalogus van weet-ik-niet-wat voor een bedrijf.. het is echter simpelweg een "foldertje" voor een bedrijf dat stalen glijbanen maakt.
    De folder van Wiegand? Die is inderdaad elk jaar redelijk stevig...
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  9. #9

    Re: Euro Attractions Show - Amsterdam 27/09/2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fkl8 Bekijk Berichten
    De folder van Wiegand? Die is inderdaad elk jaar redelijk stevig...
    Nee, deze was Atlantics. (nooit eerder van gehoord)

  10. #10

    Re: Euro Attractions Show - Amsterdam 27/09/2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Nee, deze was Atlantics. (nooit eerder van gehoord)
    Ah kijk, die ken ik ook niet direct.
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •