X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 3 van de 3
  1. #1

    [Hershey Park] 2019: Reese's Cupfusion

    De nieuwste attractive van Hershey Park wordt een interactieve dark ride. Reese's Cupfusion draait rond één van zoetigheden van het assortiment. Verschillende andere snoepjes willen namelijk de "peanut butter cups" aanvallen. Jij moet verdedigen. Er is nog geen datum vastgesteld voor opening.



    Altijd leuk om een nieuwe dark ride te zien in een pretpark. Indien ik het goed voorheb, is dat daar nog niet te vinden. Er komen toch steeds meer en meer attracties van dit type.
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  2. #2

    Re: [Hershey Park] 2019: Reese's Cupfusion

    Toen ik de naam hoorde dacht ik eigenlijk aan een soort theekopjes die gethemed zouden zijn naar de cups

    Park kon wel zoiets gebruiken. Darkrides werkten nooit erg goed in USA, maar met de komst van interactiviteit is daar gelukkig verandering in gekomen

  3. #3

    Re: [Hershey Park] 2019: Reese's Cupfusion

    Het doet me sterk aan Popcorn Revenge denken, of ben ik verkeerd?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •