X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: Park-Shop.nl

  1. #1

    Park-Shop.nl

    Omdat ik vind dat dit soort projecten voor en door pretparkfans onder de aandacht mogen gebracht worden:
    https://shop.spreadshirt.nl/park-shop

    Nederlandse pretparkfans zijn bovenstaande webshop gestart, waarin je t-shirts kan kopen die net iets subtieler aan pretparken gelinkt zijn dan de exemplaren die rechtstreeks uit de souvenirwinkels komen.

    "Er worden in attractieparken genoeg T-shirts verkocht, maar vaak zijn het kinderachtige prints. En niemand wil op school of kantoor met een logo van een pretpark rondlopen."

    Bron: Looopings


    Ik ben alvast fan! De printen die erop staan spreken me niet allemaal even hard aan (en eerlijk is eerlijk, sommige begrijp ik ook helemaal niet), maar het idee vind ik alvast erg leuk. De kans is reëel dat ik me wel eens iets aanschaf, zeker als het assortiment uitgebreid wordt
    Laatst gewijzigd door Nathan G; 01-08-18 om 00:44.

  2. #2

    Re: Park-Shop.nl

    Tof gedaan, maar ook deze spreken mij niet zo aan Die van "Spreken zolang het oog rood is" vind ik wel nog tof. Maar je hebt een punt, de meeste t-shirts spreken niet zo aan hoewel het de laatste jaren verbetert is in Europa. Ook truien komen ze met leuke dingen af.
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  3. #3

    Re: Park-Shop.nl

    Ik vind de meeste er ook wel tof uitzien, maar ook lang niet alle. En net zoals je aangaf Nathan, heb ik ook niet van alles meteen de link gelegd. Wie wil, mag ze gerust verklaren

  4. #4

    Re: Park-Shop.nl

    Volgens mij is het dit:

    1) Hollywood Tour Phantasialand
    2) Villa Volta
    3) Chiapas Phantasialand
    4) Slagharen
    5) ?
    6) Papegaai sprookjesbos Efteling
    7) Phantom Manor
    8) Efteling?
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  5. #5

    Re: Park-Shop.nl

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GriffonofNemesis Bekijk Berichten
    Volgens mij is het dit:

    1) Hollywood Tour Phantasialand
    2) Villa Volta
    3) Chiapas Phantasialand
    4) Slagharen
    5) ?
    6) Papegaai sprookjesbos Efteling
    7) Phantom Manor
    8) Efteling?
    Een beetje zoals "Raad het plaatje"

    5 = Play Kwek Show (Duinrell)

  6. #6

    Re: Park-Shop.nl

    Ok, 5 en 8 had ik dus niet door

  7. #7

    Re: Park-Shop.nl

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    Een beetje zoals "Raad het plaatje"

    5 = Play Kwek Show (Duinrell)
    Ah, nooit de tijd genomen om te kijken naar die show
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  8. #8

    Re: Park-Shop.nl

    Eerlijk spreekt geen van die t-shirts me aan

  9. #9

    Re: Park-Shop.nl

    Oeioeioei ... ik heb er zelf geen enkele geraden Maar ik ben dan ook niet zo lang en intensief bezig met pretparken als jullie.

    Ik vind dit een zeer leuk initiatief, zeker ook omdat ze geen al te voor de hand liggende afbeeldingen kiezen. Want inderdaad, niet iedereen wil of mag op school of kantoor met een logo van een pretpark rondlopen. Maar dan is het natuurlijk wel jammer dat veel mensen gewoon de link niet zullen leggen.

    Grappig genoeg heb ik ooit iets gelijkaardigs verzonnen, namelijk een T-shirt met deze afbeelding:



    Ik ben niet fanatiek genoeg om zo'n T-shirt echt te laten maken (al bestaan dar in Leuven wel winkels voor). maar helaas ben ik wel gemeen genoeg om jullie de link met onze hobby zelf te laten zoeken
    Once you sit back, you never go back.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •