Privacy Statement (GDPR)

Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team

Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 47 van de 47

Re: Heeft Bobbejaanland nog een toekomst?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Opnieuw neemt iemand hier onze uit de hand gelopen hobby als gemeengoed voor occasionele pretpark-bezoekers. Ik kan er natuurlijk geen getal op plakken, maar volgens mij weten weinig 'occasionelen' iets af van die nieuwe coaster. Het park heeft er tot op heden nog maar zeer beperkt mee uitgepakt: één of twee officiële persbericht(en) en wat (bewust?) gelekte berichten. Nada betaalde publiciteit, i.t.t. de 2e VR-attractie. En ook in het park merk je quasi niks van de geplande nieuwigheid.
    Het is overal in het nieuws geweest (in Vlaanderen), in kranten, op sociale media vermeld dat Bobbejaanland volgend jaar een nieuwe achtbaan krijgt. Vele mensen weten dit hoor.

daar staat buiten een handjevol liefhebbers zoals ons helemaal niemand bij stil hoor. De meeste mensen doen zelfs vooraf geen research.
    Je ziet in elk park toch mensen dralen voor een ingang van een attractie, waar het niet duidelijk is waar ze zich aan moeten verwachten? Dat is zelfs zo bij El Paso in BBJ, of bij Symbolica en de Droomvlucht in de Efteling....

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    daar staat buiten een handjevol liefhebbers zoals ons helemaal niemand bij stil hoor. De meeste mensen doen zelfs vooraf geen research.
    Je ziet in elk park toch mensen dralen voor een ingang van een attractie, waar het niet duidelijk is waar ze zich aan moeten verwachten? Dat is zelfs zo bij El Paso in BBJ, of bij Symbolica en de Droomvlucht in de Efteling....
    Ik als pretparkfan wordt toch heel vaak aangesproken door (leken) die me fier komen vertellen dat Bobbejaanland volgend jaar een nieuwe achtbaan opent. Het is dus echt wel geweten hoor, of ze hiervoor een bezoek uitstellen is een andere zaak.

We zijn afgelopen maand ook naar BJL geweest voor ons jaarlijks bezoek en moet zeggen dat ik dacht " zou het niet stilletjesaan tijd worden dan ze hier gaan afstappen van al dat cowboy en indiaan gedoe?
    Dat ze ook een deftig kindergedeelte aanleggen dat aansluit bij elkaar ipv nu eerst dat stukje gans vooraan het park en dan gans achtereen dat kinderland? En dan tussen typhoon en naga bay ook nog een stuk.
    Maak ergens 1 gedeelte voor kinderen en thematiseer dat compleet. Waarom niet thema nickelodeon? De groep heeft toch de rechten er op?
    Nu is BJL eigenlijk 1 grote kermis en vind je overal vanalles door elkaar, wat ook wel z'n charmes heeft.
    Over het personeel kan ik heel kort zijn : Supervriendelijk.
    Over de openingsuren ook zeer kort : Niet van deze tijd.
    Prijzen : BJL is al een low(er) budget park ! Overal vind je vanaf april kortingsbonnen 1+1 of koop je voor een appel en een ei tickets op vb vakantieveilingen.
    Netheid : Er zijn plekken die veeeel smeriger zijn.
    Horeca : veel te duur.
    Sfeer : top.

Gaat BJL imo kopje onder gaan? Neen.
    Gewoon al omdat het een klassieker is, voor zowel Belgen als Nederlanders.
    Bjl moet wel zien dat ze regelmatig vernieuwen en dat zouden ze moeten kunnen doen met attracties die nog nergens in de directe omgeving te vinden zijn, zoals Bobbejaan dat ook altijd deed.
    Maar ik denk wel dat ze komaf moeten gaan maken met het oubollige imago van de cowboy's en indianen, de tijd dat je een kleine gek maakte met een cowboy is allang gedaan.
    Walibi heeft z'n imago met brave kangoeroe toch ook afgezet en gegaan voor coole blitse figuurtjes die je her en der vind

Alstublieft laat die Nickelodeon shit weg, laat ze zelf een mooi thema verzinnen, dat niet die pijnlijke flashy kleuren heeft.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Alstublieft laat die Nickelodeon shit weg, laat ze zelf een mooi thema verzinnen, dat niet die pijnlijke flashy kleuren heeft.
    Ik snap dat mensen er geen fan van kunnen zijn, maar ik vind het sowieso beter dan het clown spul dat ze nu hebben in de hal. Plus het is een ideale manier om de concurrentie aan te gaan met Plopsa. De Nickelodeon stal is populair bij kids en dat zal nog wel even zo blijven. Voor mij heeft Bobbejaanland een IP nodig om de concurrentiestrijd van hun kant wat op te trekken.
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

Trouwens; Als je anno nu een kindergebied wilt maken, kom je toch echt niet om flashy kleuren heen, ongeacht of je een IP gaat gebruiken of niet. Voor kinderen zijn bonte kleuren juist leuk.

Maar ook mét een Nickelodeon Thema kun je wel degelijk hele mooie dingen maken. Echter als je dat met het budget probeert te doen waar tot dusver de meeste Nicklands zijn opgezet, wordt het lastig. In Dubai is er echter een Cartoon Network Thema Gebied, waar je echt door een cartoon-stad loopt waar de figuren van CN wonen. Ook in Diseyland Anaheim vind je in de toon Studio's een flashy, kleurrijk gebied dat er echt wel goed uit ziet. Het kan dus zeker wel.

Echter met bobbejaanland/PR budget kun je waarschijnlijk hooguit wat standaard molens zetten. Die flashy kleuren mee geven en een statisch, plastic karaktertje er op plakken. Dan is het budget al op.

Forum Rechten