X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 12 van de 12

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Dollywood] 2017 - Drop Line

    Interessant, want zo'n oud ding was het niet en zeker een hele mooie attractie. Maar ook ik heb hem niet gedaan, net zoals de meeste splashbattles gewoon geskipped. Misschien zijn er teveel gasten die niets zien in het type omdat het gewoon te nat is?

  2. #2

    Re: [Dollywood] 2017 - Drop Line

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Interessant, want zo'n oud ding was het niet en zeker een hele mooie attractie. Maar ook ik heb hem niet gedaan, net zoals de meeste splashbattles gewoon geskipped. Misschien zijn er teveel gasten die niets zien in het type omdat het gewoon te nat is?
    Wat je zegt! Ik heb op heden één splash battle gedaan... in Plopsaland... toen er amper volk was en we gewoon konden schieten op het parcours zonder zelf zijknat uit te stappen

  3. #3

    Re: [Dollywood] 2017 - Drop Line

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Interessant, want zo'n oud ding was het niet en zeker een hele mooie attractie. Maar ook ik heb hem niet gedaan, net zoals de meeste splashbattles gewoon geskipped. Misschien zijn er teveel gasten die niets zien in het type omdat het gewoon te nat is?
    Hangt er vanaf welke Splashbattle maar ben nooit echt fan van dit type attractie geweest. Weet ook niet goed waarom want ik ben wel fan van water attracties. Die in Europa-Park en Port Aventura bijvoorbeeld zijn echt mooi gedaan maar kan die gerust overslaan. Had dan liever een klassieke dark ride gezien in de plaats maar ja...
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •