X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 22

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [TR] Tokyo Disneyland 12-14/06/2018

    Aah, lang uitgekeken naar dit TR! En stiekem naar het volgende nog meer

    Opvallend dat je Pirates in Parijs maar niets vond, ik vind dat zonder een seconde nadenken de beste darkride die ik ooit gedaan heb. Voor zover ik weet verschillen de Pirates-rides onderling ook niet enorm veel (behalve die van Shanghai natuurlijk).

    Het fastpass-beleid lijkt hier wel een stuk extremer dan in Parijs, waar ik me er eigenlijk nergens aan geërgerd heb. Als ze natuurlijk 70% van de capaciteit voor de fastpassers gebruiken, kan ik de ergernis goed begrijpen.

    Over die Railroad, ik heb onlangs gehoord dat als een trein meer dan één station bevat, men verplicht is om bezoekers ervoor te laten betalen. Iets met een gekke Japanse wetgeving dat is de reden dat de Railroad daar dus maar één station heeft.

    Balen dat Space Mountain dicht was, maar voor de rest alleen maar jaloezie hier! Ik ben tijdens mijn eerste bezoekje aan Parijs totaal onverwacht verliefd geworden op Disneyland en vind veel van je lovende commentaren opvallend herkenbaar.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  2. #2

    Re: [TR] Tokyo Disneyland 12-14/06/2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Over die Railroad, ik heb onlangs gehoord dat als een trein meer dan één station bevat, men verplicht is om bezoekers ervoor te laten betalen. Iets met een gekke Japanse wetgeving dat is de reden dat de Railroad daar dus maar één station heeft.
    Ik weet het niet zo zeker.... Wat je aanhaalde is de reden dat de monorail die rond het park gaat betalend is, maar de ticketprijs die je bij de monorail betaald is pas na enkele jaren ingevoerd, en dat was dus redelijk recent (een aantal jaren na opening van Disneysea). Toen stond de trein er al decennia, dus ik zou niet begrijpen waarom ze hier met twee maten en gewichten werken.

    Pirates in Parijs heeft een veel langere (en voor mij minder interessante) opbouw waarin niets gebeurd, en ook de volgorde van scenes is volgens mij niet helemaal hetzelfde. Althans zo herinner ik het me. De versie van Japan is quasi identiek aan de originele, en de Pirates in Florida zou een sterk ingekorte (inferieure) versie van deze twee zijn. Disneykenners mogen me verbeteren .

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •