Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
Heerlijk!

Allemaal geruchten (gebaseerd op niets) over een RMC-Versie van SoB. De dag vooraf teast Kings Island zelf er nog mee dat er iets ouds terug gaat komen, met een mooie foto van de oude Racer erbij (die volgens mij nooit weg is geweest) en vervolgens gaan ze op Rollercoaster-Day een old-timer-baan aankondigen

Ik zie er de humor wel van in
De Racersfoto doelde eerder op de 'Backwards Racers' van voorheen waar ook sterke geruchten voorhanden waren. Grappig hoe KI inpikte op de geruchtenmolen, moest daar best amusant geweest zijn wetende wat ze i.d.p. aankondigde. Zo zie je maar, we lopen de laatste tijd te snel te hard van stapel. Maar ben blij dat er nog geïnvesteerd wordt in dergelijke rondritjes. Altijd tof, het moet niet steeds een achtbaan zijn me dunkt.

Sluit trouwens niet uit dat er in de nabije toekomst geen nieuwe grote baan komt naar KI. In 2020 gaat er volgens wat plausibelere geruchten terug een nieuwe coaster het daglicht daar zien (mensen denken aan een Giga, Ceder Fair is niet echt schuw om een Giga en een Hyper in een park te hebben uiteraard).