X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 124

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Alton Towers] 2018 - Secret Weapon 8

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Het park heeft ergens verteld dat het niet altijd de attractie op zich moet zijn die het speciaal maakt, maar het totaalpakket. Wat dus op het thema kan wijzen.
    Daarom dat ik ook denk dat het met die Wicker-figuur te maken heeft.

    Wat betreft de bouw: Het park heeft bij mijn weten nooit iets over magneten gezegd. Voor wat ik weet is dat iets van fans dat een eigen leven is gaan leiden.

    En een launch met lifthill combineren gaat niet, dan ratel je de ketting kapot (krijg je zelfde problemen als bij DVH). Een launch op een andere plek zie ik ook niet, gezien de baan geen rechte stukken meer heeft. Daar past met wat moeite hooguit een kleine boost.

  2. #2

    Re: [Alton Towers] 2018 - Secret Weapon 8

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Daarom dat ik ook denk dat het met die Wicker-figuur te maken heeft.

    Wat betreft de bouw: Het park heeft bij mijn weten nooit iets over magneten gezegd. Voor wat ik weet is dat iets van fans dat een eigen leven is gaan leiden.

    En een launch met lifthill combineren gaat niet, dan ratel je de ketting kapot (krijg je zelfde problemen als bij DVH). Een launch op een andere plek zie ik ook niet, gezien de baan geen rechte stukken meer heeft. Daar past met wat moeite hooguit een kleine boost.
    Klopt fans hadden de bouwplannen ingekeken bij de gemeente en daaruit opgemaakt dat het een launch zou worden, als ik me niet vergis was in diezelfde plannen wel een vermelding naar GCI.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •