Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 345
Resultaten 81 tot 90 van de 90

Re: [Alton Towers] 2018 - Secret Weapon 8

Ik verwacht eigenlijk niet anders dan dat het vuureffect nu al overhyped is en niet zoveel meer gaat voorstellen dan bij pakweg Wodan. korte steekvlammen ver uit de richting van de coaster zullen er wel zijn, maar of je zelfs nog maar de warmte van die vlammen gaat kunnen voelen? Ik betwijfel het.

Zoals eerder gezegd: de speciale elementen bij de Smiler klonken allemaal heel spectaculair maar als je op de baan zit, blijft er weinig van over.
    Mit Liebe Gemacht!

Van de Smiler kan ik me eigenlijk enkel nog geruchten over een "wasmachine" element herinneren. En verder inderdaad een wereldrecord aan inversies. Dat de wasmachine uiteindelijk een gewone inline twist blijkt te zijn..tsja.. dan heeft AT wel meteen al ideën kunnen opdoen voor hun volgende "World First"

Voor Wickerman verwacht ik toch wel op zijn minst dat we het vuur kunnen voelen. Als zelfs dat al niet het geval is, wordt het wel een héél zwak iets.

Wat meer uitleg over het vuur, men zal vooral werken met visuele effecten:
    Laatst gewijzigd door yelle8; 12-01-18 om 10:30. Reden: Video ingesloten

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    Wat meer uitleg over het vuur, men zal vooral werken met visuele effecten:
    www.youtube.com/watch?v=t8ula_AfFQI
    LAME!!

Al weet ik nog niet hoe ik het moet interpreteren. Het feit dat dit filmpje nodig is zegt wel al iets over het publiek waarvoor het bestemd is. Mocht je inderdaad dóór een vuurzee heen gaan, zal er geen andere optie zijn dan met visuele effecten te werken. Echt vuur is dan (nogal wiedes) te gevaarlijk. Dat kan ik me ook voorstellen voor de onderste lagen die door de wickerman heen gaan. Echter denk ik wel dat het bovenste deel van de wickerman nog steeds echt vuur zal bevatten. Of dat dan daadwerkelijk nog steeds meer wordt dan in de Efteling of EP, zal moeten blijken.

Nieuwe foto's, de "wicker man" ziet er impressionant uit:

© Reddit

© Learn To Fly At Tatenhill Airfield
    Laatst gewijzigd door yelle8; 15-01-18 om 22:06.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

Het valt me nu pas op dat de bocht achterin geen banking heeft. Dat is eerder ongebruikelijk voor GCI, maar wel iets dat ik interessant vind uit zien. Ik hoop in elk geval dat dit flink wat zijdelingse G-Krachten betekent.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Ik hoop in elk geval dat dit flink wat zijdelingse G-Krachten betekent.
    Als ik de kluwen aan achtbaanspoor correct ontwar start die bocht het derde luik van de achtbaanpret. Je hebt er allesins nog genoeg snelheid voor een lage airtimeheuvel en een finale reeks bochten in een S-vorm.

Ik zie het als volgt:
    - Liftje, bochtje, drop, up
    - Links onderaan buitenste bocht
    - Grote rechterlus (rond veestal voor wachtrij? ) met de klok mee
    - Linker buitenbocht naar rechts
    - Ongebankte bocht naar rechts
    - airtime heuveltje
    - Linker binnenbocht naar rechts
    - Bocht naar links
    - Uitbol- en afremsectie

Zo had ik de baan inderdaad ook gezien. Hoewel kort ziet dat er niet slecht uit. Wat ik wel raar vind is dat je eigenlijk eerst onderen door de Wickerman heen gaat en daarna pas door de borstkast van het figuur.

Ik hoop trouwens wel dat ze nog iets origineels doen met de remise waar je doorheen rijdt.

Een paar knappe nieuwe plaatjes:

Bron: https://www.facebook.com/attractionimages1/

Wel vet dat de wachtrij ook mooi tussen de achtbaan door loopt ook. Ondanks de teleurstelling dat er geen speciale elementen in zitten, blijft dit er toch een mooi baantje uitzien, nevertheless.
    Je vois la vie en des biscuits.

Forum Rechten